Het grote spot prenten topic

DeletedUser80441

Guest
9a49ab4294e168be43f59676d6eb4ea2.png


Mooi,
Nu nog het hele verhaal kennen en je komt er wel :D:D:D:D


Ps: Jullie hebben echt TE VEEL tijd :p
 
Reactiescore
1.278
Jammer weer. Hopelijk is het per ongeluk gegaan, want binnen revoc hebben we niet de vv.

Sowieso jammer, maar wel grappig na zo'n grote mond.
 
Reactiescore
86
Ben al weken niet gelogged, speel enkel als defco maar als ze mij niks zeggen, tja.. Denk wat je wil genoeg mensen die weten dat ik geen runner ben :)
 
Reactiescore
967
Lekker makkelijk antwoord ja. Een 'defco' die van niets op de hoogte is en het op z'n team afschuift. Typisch mannetje ben je ook:oops:
 
Reactiescore
1.278

DeletedUser77704

Guest
Wife is Life, Nexus en Saesee Tiin. deze ochtend.
p34etfy.png


Maak zweagels zijn knop dan ook eens ;) Wij (Wife) zijn niet begonnen met bb edelen, opeens zien wij gisterenavond dat zweagels ondanks zijn edelruimte bb aan front met ons edelt, als hij dat doet met al zijn ruimte nog dan staan wij zeker in ons goed recht dit ook te doen.
 
Reactiescore
1.075
Ik edel ook geen bbs aan front hoor?
En volgens mij gelden alle knoppen evengoed voor modus gezien alle mb edel acties van laatste dagen van modus.
Hypocriete slechte spotprent dus die eerder van toepassing is bij modus dan bij ons :D
 
Reactiescore
1.278

DeletedUser79906

Guest
achteraf was die ban best goed though met opkomende mass van Nova:oops:
 

DeletedUser77113

Guest
Maak zweagels zijn knop dan ook eens ;) Wij (Wife) zijn niet begonnen met bb edelen, opeens zien wij gisterenavond dat zweagels ondanks zijn edelruimte bb aan front met ons edelt, als hij dat doet met al zijn ruimte nog dan staan wij zeker in ons goed recht dit ook te doen.

:(
 
Bovenaan