Top of Flop spelers

Reactiescore
1.476
ja, cool van mij he. Dat dacht ik zelf dus ook. Hierom heb ik mn maat kevinkip ook al een pm gestuurd dat ik hem bijna heb ingehaald.
Daar zal hij vast blij mee zijn.

Hmm weetje dit wel heel zeker?? Want ik weet dat er heus wel een deksel is voor joun potje

Ook een glazen pot kan een hele mooie deksel hebben!!
Haha ik snap je reactie niet helemaal.

En @noobstiaan floepstiaan.
 

DeletedUser78099

Guest
Mag ik een speler flop noemen als hij 3 keer zo groot is als mij, al 4 treintjes heeft doodgelopen en dan maar doodleuk de kata op boer zet ??
 
Reactiescore
766
Mag ik een speler flop noemen als hij 3 keer zo groot is als mij, al 4 treintjes heeft doodgelopen en dan maar doodleuk de kata op boer zet ??
Dat is inderdaad een beetje een flopspelertje, om welke speler gaat het?
 

DeletedUser79415

Guest
tsjonge jonge die geert ook weer ..... kan nooit normaal xD
 
Reactiescore
766
Reactiescore
1.476
Is dit flop genoeg?
Sommige spelers zijn niet offensief aangelegd. Als je goed wil groeien, is het altijd beter om spelersdorpen te edelen. Als deze speler het echter leuk vind om bbtjes te edelen, laat hem lekker zijn gang gaan, zolang hij maar niet in mijn cluster edelt.
 

DeletedUser80539

Guest
Wat is het nut dan.. af en toe een bb , oke.
Dit is gewoon tijd vullen voor mij.
 

DeletedUser79415

Guest
De stam hope / soa kun je anyway niet serieus nemen kijk hun cluster 0 bbs ....
 

DeletedUser78972

Guest
Sommige spelers zijn niet offensief aangelegd. Als je goed wil groeien, is het altijd beter om spelersdorpen te edelen. Als deze speler het echter leuk vind om bbtjes te edelen, laat hem lekker zijn gang gaan, zolang hij maar niet in mijn cluster edelt.
Heb jij een cluster maat?:eek:
 

DeletedUser80134

Guest
Het account Happyniss? -> Flop/Top?/

reletief klein accountje met een redelijk front vanaf het begin van de wereld
 
Bovenaan