Golden Awards

Reactiescore
173
Ik heb de gesprekken niet meer. Heb niet het idee gehad onwijs arrogant te zijn geweest daar, ik viel alleen uit tegen Dragonite een paar keer. Je weet vast zelf wel waarom.
 
Reactiescore
1.075
Ik heb de gesprekken niet meer. Heb niet het idee gehad onwijs arrogant te zijn geweest daar, ik viel alleen uit tegen Dragonite een paar keer. Je weet vast zelf wel waarom.

mwha dingen als , dorpen afgeven of geen bg anders pak ik ze zelf wel. etc etc klinken vrij arrogant :p
dat Timo beetje olie op het vuur durft te gooien klopt :p
 

DeletedUser79879

Guest
Ohja, die chat. Noem je me dus een retard omdat ik jullie voorstel eerst weigerde? En daarna lefte omdat Dragonite me totaal respectloos behandelde? Helaas zie ik hier zelf de logica niet van in, zal wel aan mijn ego liggen denk ik :p.

Trouwens, leiding zal me waarschijnlijk retarded genoemd hebben voor de grap. Zal die SatJ nooit menen :p. Ik heb het idee dat jij er wel een menende intentie achter heb zitten.

Als SatJ dit zei, dan had hij wel gelijk :oops:
 
Reactiescore
853
Zijn flink wat dingen gebeurd sinds het laatste lijstje. Ik ga vanavond bezig met de mijne, wellicht anderen die ook tijd en zin hebben? :)
 
Reactiescore
853
Beste speler:

Aangezien ik niet van mening ben dat er een overduidelijke beste speler is op dit moment ga ik twee spelers benoemen die het vrij aardig doen en zeker een kans maken om aan het einde van de wereld de nominatie voor zichzelf in de wacht te slepen.

QQEEZZ, Nominatie op basis van de verhalen over dit team in combinatie met de huidige ligging en potentie van het account. Mocht QQEEZZ actief blijven en daadwerkelijk over de kwaliteit beschikken die aan de hand van verhalen geschetst wordt gaat dit account zeer hoog eindigen.

Gentleman., Twee spelers die op w62 lieten zien aardig te kunnen TWen, hier nog een manneke erbij en tot op heden oogt het als een sterk team. Mochten ze de motivatie die ze op w62 hadden vast kunnen houden gaat dit zeker een contender voor de top 3 worden.

Beste stam:

Modus, als ik kijk naar prestaties van de afgelopen weken denk ik dat Modus de beste papieren heeft. Ik schrijf persoonlijk zowel Nova als .Revoc af als stammen die om de winst meedraaien, dan blijft enkel Qua, over. In mijn ogen is dit momenteel een sterke nummer 2, maar kan die voorlopig niet meekomen met wat Modus laat zien.

De beste stam speler:

Echt een rukkeraward voor de accounts die niet bij andere categorieën genoemd worden. Weg ermee!

Geen idee wie dit zou verdienen, voor nu noem ik Serah wat een motivatiebron is dat.


Het grootste ego:

Mark en Justin (Pony / Wife is life), hoe deze twee elkaars piemels likken en verkondigen dat ze zulke goede spelers zijn is misselijk makend.

(Ja ik heb de screenshots gezien)


Meest overschatte stam:


Lastig om een overschatte stam te benoemen, denk dat we van de meeste stammen wel weten wat we ervan moeten verwachten momenteel.


Meest onderschatte stam:

Lastig om een onderschatte stam te benoemen, denk dat we van de meeste stammen wel weten wat we ervan moeten verwachten momenteel.


Meest overschatte speler:

Republiccity, gare noobs

Meest onderschatte speler:

Nazeyuki, wat hebben die gozers geknald zeg.... bizar.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Geloof het of niet maar ik ben heel makkelijk, ik zou met vrijwel iedereen in een stam kunnen zitten

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Twan

Mooiste speler naam:

Clusterfxcks.

Mooiste stam naam:
Best Order Of Belgian Soldiers (BOOBS)

Meest belovende speler voor de toekomst:

Buiten de spelers die ik als beste spelers heb neergezet heb ik ook redelijke verwachtingen van Schedel. Denk dat het een account is wat zeker de mogelijkheid heeft om mee te draaien in de top, mits actief natuurlijk.

Mooiste actie van de wereld:

De ban op RBC waarna sommige mensen in Nova iets te leuk deden en ineens een 2 accounts zagen verdwijnen als gevolg.
 
Reactiescore
1.075
Verkeerd topic? :p
 
Reactiescore
205
Beste speler:

Aangezien ik niet van mening ben dat er een overduidelijke beste speler is op dit moment ga ik twee spelers benoemen die het vrij aardig doen en zeker een kans maken om aan het einde van de wereld de nominatie voor zichzelf in de wacht te slepen.

QQEEZZ, Nominatie op basis van de verhalen over dit team in combinatie met de huidige ligging en potentie van het account. Mocht QQEEZZ actief blijven en daadwerkelijk over de kwaliteit beschikken die aan de hand van verhalen geschetst wordt gaat dit account zeer hoog eindigen.

Gentleman., Twee spelers die op w62 lieten zien aardig te kunnen TWen, hier nog een manneke erbij en tot op heden oogt het als een sterk team. Mochten ze de motivatie die ze op w62 hadden vast kunnen houden gaat dit zeker een contender voor de top 3 worden.

Beste stam:

Modus, als ik kijk naar prestaties van de afgelopen weken denk ik dat Modus de beste papieren heeft. Ik schrijf persoonlijk zowel Nova als .Revoc af als stammen die om de winst meedraaien, dan blijft enkel Qua, over. In mijn ogen is dit momenteel een sterke nummer 2, maar kan die voorlopig niet meekomen met wat Modus laat zien.

De beste stam speler:

Echt een rukkeraward voor de accounts die niet bij andere categorieën genoemd worden. Weg ermee!

Geen idee wie dit zou verdienen, voor nu noem ik Serah wat een motivatiebron is dat.


Het grootste ego:

Mark en Justin (Pony / Wife is life), hoe deze twee elkaars piemels likken en verkondigen dat ze zulke goede spelers zijn is misselijk makend.

(Ja ik heb de screenshots gezien)


Meest overschatte stam:


Lastig om een overschatte stam te benoemen, denk dat we van de meeste stammen wel weten wat we ervan moeten verwachten momenteel.


Meest onderschatte stam:

Lastig om een onderschatte stam te benoemen, denk dat we van de meeste stammen wel weten wat we ervan moeten verwachten momenteel.


Meest overschatte speler:

Republiccity, gare noobs

Meest onderschatte speler:

Nazeyuki, wat hebben die gozers geknald zeg.... bizar.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Geloof het of niet maar ik ben heel makkelijk, ik zou met vrijwel iedereen in een stam kunnen zitten

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Twan

Mooiste speler naam:

Clusterfxcks.

Mooiste stam naam:
Best Order Of Belgian Soldiers (BOOBS)

Meest belovende speler voor de toekomst:

Buiten de spelers die ik als beste spelers heb neergezet heb ik ook redelijke verwachtingen van Schedel. Denk dat het een account is wat zeker de mogelijkheid heeft om mee te draaien in de top, mits actief natuurlijk.

Mooiste actie van de wereld:

De ban op RBC waarna sommige mensen in Nova iets te leuk deden en ineens een 2 accounts zagen verdwijnen als gevolg.

Denk het niet, aangezien ik op deze reageer.
 

DeletedUser47575

Guest
Beste speler:
Ik ben onder de indruk geweest van een aantal accounts:
- Schedel met knappe timings
- TheProphecy met een continue groei in punten en ODA
- QQEEZZ met de bijzondere gave elke dag rovers te pakken en zo te blijven groeien.
Beste stam:
Dat is Modus gebleken.
De beste stam speler:
Ik zou vanuit Qua de spelers van H3llvsheaven en AyVamos willen benoemen voor hun positieve houding en vv's.
Het grootste ego:
Die zijn er voldoende deze wereld.
Beste leider:
Ik zou daar gaan voor Sfen.
Slechte leider:
De eerdere leiding in Nova en Jordi. Ik ben teleurgesteld in de wachttijden en daadkracht.
Meest overschatte stam:
Nova came like a star fell like a brick
Meest onderschatte stam:
Revoc deffte prima tegen een overmacht van GAP Qua en Modus.
Meest overschatte speler:
Wat mij betreft heeft de top 5 hun plek allemaal verdient. Tussen 5 en 20 staan er spelers die hoger verdiende te staan.
Meest onderschatte speler:
Het oude team van Emerica. Nette Block ok eerste ronde daar en tweede ronde veel gered. Het nieuwe team werd niet onderschat.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ik zou wel eens een wereldje willen spelen met team Schedel om daar wat op te steken in timing.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Geen
Mooiste speler naam:
.Gentleman, The Guru en .RidingMyDirtyPony blijven orgineel
Mooiste stam naam:
Fix and Finish vond ik mooi
Het tofste topic:
Golden Awards
Het domste topic:
Elk propaganda topic
Favoriete forum poster:
Ik geniet van het Grafisch Forum
Minst favoriete forum poster:
Elke poster die in mijn ogen hypocriet is :)
Dikste wannabe op het forum:
Dat is voor mij Gitoboy. Komt geen gebruikelijke en zinnige zin uit zijn vingers.
Dikste wannabe in het spel:
Glenn
Meest belovende speler voor de toekomst:
De tijd zal het leren
Meest belovende stam voor de toekomst:
Wereld is gespeeld
Mooiste profiel foto van spelers:
The Fallen Angel
Mooiste profiel foto van stammen:
Modus
Grootste blunder:
Alle def uit hebben staan en dan een fakemassa krijgen.
Mooiste acties van de wereld:
- De twee massa's dat Emerica 30+ dorpen verloor en bijna alles terugpakte
- Geslaagde massa op Sir-John
- Geslaagd deffen op The Fallen Angel en Abuser
- NAP Modus met Vetus ivm ziekenhuisopname
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ik vind QQ wel een opmerkelijke keuze omtrent zijn ‘quit’. Hij was van plan jullie hele stam in de steek te laten en op delete te gaan (niet eens intern). Dat vind ik ten eerste al vrij respectloos tov Qua, laat staan dat hij het dan niet doorzet. Dat is dan weer respectloos tov zichzelf.

Vreemde keuze.
 

DeletedUser23358

Guest
Beste speler:
Abuser. Constante activiteiten met hinderlijke nachtblitzen wat er uiteindelijk voor heeft gezorgd dat PJVO op de knieën werd gebracht.
Verder lijkt me het ook een leuk stel gasten.
Beste stam:
Modus. Goede phalanxen gecombineerd naar in onze ogen met goede activiteit.
De beste stam speler:
Team h3llsheaven. Leuk team en goede gesprekken mee gehad. Ik ga jullie misschien.
Het grootste ego:
Teveel!
Beste leider:
SatJ, toch altijd zich blijven inzetten en een positieve insteek proberen te houden.
Slechte leider:
Te kort voor meegedraaid om hier een gefundeerde mening over te geven.
Meest overschatte stam:
Zie punt 6.
Meest onderschatte stam:
Zie punt 6.
Meest overschatte speler:
Clusterfxcks, de oude speler ten tijde van de massa.
Meest onderschatte speler:
FireCore.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ik zou wel eens een wereldje willen spelen met team Schedel om daar wat op te steken in timing.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Laurens vanwege attitude (maar misschien is het wel een prima kerel, who knows), Nico van QQEEZZ
Mooiste speler naam:
.Walk3n Fridge
Mooiste stam naam:
Best Order Of Belgian Soldiers.
Het tofste topic:
Golden Awards
Het domste topic:
Elk propaganda topic
Favoriete forum poster:
-
Minst favoriete forum poster:
-
Dikste wannabe op het forum:
-
Dikste wannabe in het spel:
Oude speler van Clusterfxcks
Meest belovende speler voor de toekomst:
Vertrouwen in Nick van LuckyLuQ
Meest belovende stam voor de toekomst:
Wereld is gespeeld
Mooiste profiel foto van spelers:
Hypnotize Me
Mooiste profiel foto van stammen:
Modus/.Fluc
Grootste blunder:
Geedeld worden op een dag dat ik er niet was :')
Mooiste acties van de wereld:
Toetreding tot Qua. :)
 
Reactiescore
853
Jullie zijn later ingetrokken. Jijzelf overgelopen vanuit Nova. Dus de credits voor de opbouw liggen niet bij jou en Laurens
Nouja overgelopen, RBC kreeg ban en had al veel gezeik in de stam. Wat heeft de opbouw trouwens te maken met wat een account laat zien? Ik en Lau op Emerica hebben in 2 weken meer laten zien dan meneer QQ die 5/8mio geinternd heeft, zou namelijk niet weten wat QQ heeft laten zien als account buiten een leuk aantal rovers..
 
Bovenaan