Top/Flop Stammen

DeletedUser77710

Guest
Bellum, leg eens uit aan jullie mb's dat je niet kan bashen in de nb
 

DeletedUser71166

Guest
heb die fakker gevraagd of het een nieuwe tactiek is en daarop nam hij bevelen delen weg :D:D:D

nieuwe tactiek



Pj | .Da Vinci
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Bellum, leg eens uit aan jullie mb's dat je niet kan bashen in de nb

En deffen op lage muur, stacks van 10/10 en hele offjes laten staan ook niet.

Geef je dat aan jelle door?
 
Reactiescore
742
Ah hebben we jou ook weer

er was prima gedefft door mij tot een bepaald punt, dat punt is gekomen rond een uur of half 10 als ik het goed heb (2 dorpen verloren door een te kleine snipe want 999LC edels zijn hoere sterk :D)

maar goed dat punt was gekomen doordat ik zeg maar de avond dienst deed de nacht dienst deed en de ochtend dienst deed. Dus van 9 uur in de avond tot 10 uur in de ochtend (ongeveer 13 uur straight) kun je zeggen vraag dan vv maar je weet zelf ook dat VV vragen terwijl je acc een massa krijgt niet te doen is want niemand durft het op zich te nemen (op een aantal mensen na dan) zoals je zelf ook meegemaakt hebt met Dealorian/YKMN

ik weet dat het beter had gekund en praat ook niks goed maar toen ik 10 uur aanraakte vanochtend ben ik achter mijn PC in slaap gevallen helaas en heb ik veel dodges gemist toen is er rond 3-4 uur VV aangenomen door mensen die net thuis waren en die hebben het afgerond tot 00:00 want ik was niet meer thuis door prive problemen in mijn familie.

en volgens mij hebben de vv'ers nog best een hoop tegengehouden (geen idee wat er allemaal liep op dat moment)

we zullen zien hoe we het gaan oplossen.

maar volgens mij Val of wie je ook bent zijn dealorian/ykmn door minder clears/edels weg gespeeld.
 
Laatst bewerkt:

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
T boeit me niks of jullie al meer succes hebben geboekt ybh. Gaat me meer om t feit dat jullie, en Jelle in t bijzonder gewoon continu hier feest lopen te vieren en bij de eerste georganiseerde massa Jelle keihard onderuit gaat en vanaf inc 1 al slecht defft.

Das voor mij veel meer waard.

Dat die mbs overlopen en er slechte keuzes op west zijjn gemaakt waardoor zero gewoon met 300 grafen front komt is enorm vervelend, vervolgends een massa afslaan met 10’dotpen verlies op 3000 incs verdeeld op 2 dagen is gewoon prima.

Nu nog zoon massa met ergens tot 800 edels op dag 1 waarna t verkloot word in een paar uurtjws is heel spijtig maar met zoon front niet raar. Op dag 1 stond de odd op 3.2 miljoen en avvd op 400k, GM had 4 dorpen :’). Toch redelijk gedaan hoor.

Als jullie daar geen succes hadden geboekt was t alleen maar beschamend geweest tbh.

Je ziet hier niemand van ons feest vieren bij een paar goede incs hoor, integenstelling tot bij jullie.
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
50
Bellum speelt al vanaf het begin zo slecht dat ik kan snappen dat Jelle de massa onderschat heeft.

Maar natuurlijk hebben wij alle recht op feest vieren en hoort Bellum alleen maar in een hoekje te huilen. Dit is pas de eerste keer dat Bellum een klein beetje echte winst weet te boeken (pils niet meegeteld, dat was sowieso verloren met dat front). Dus ga nou niet praten alsof Bellum het net zo goed doet, want dat is zeker niet waar.
 
Bovenaan