Stelling van de Dag

Reactiescore
766

DeletedUser69389

Guest
Dat geldt ook voor het af, dusssssss
Niet zozeer. Want bij het juist gebruiken van het algemeen forum leer je nog bepaalde vaardigheden zoals argumenteren en debatteren. Daarom dat het zijn van een leider van een stam ook nog nut kan hebben. Vanwege de vaardigheden die daarbij gevraagd worden als ruzies oplossen et cetera die van nut kunnen zijn in het dagelijks leven en die je op deze manier traint.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Niet zozeer. Want bij het juist gebruiken van het algemeen forum leer je nog bepaalde vaardigheden zoals argumenteren en debatteren. Daarom dat het zijn van een leider van een stam ook nog nut kan hebben. Vanwege de vaardigheden die daarbij gevraagd worden als ruzies oplossen et cetera die van nut kunnen zijn in het dagelijks leven en die je op deze manier traint.

Klopt ikzelf ervaar dat dit voor mijn Nederlands zeer ten goede komt. Twee jaar geleden postte ik nog een heel stuk minder dan nu bijvoorbeeld.

En TW zelf vind ik ook een prima game om te spelen, met name de contacten die je ermee opbouwt. Bij veel andere games doe je dat toch op een andere manier.
 
Reactiescore
1.476
Klopt ikzelf ervaar dat dit voor mijn Nederlands zeer ten goede komt. Twee jaar geleden postte ik nog een heel stuk minder dan nu bijvoorbeeld.

En TW zelf vind ik ook een prima game om te spelen, met name de contacten die je ermee opbouwt. Bij veel andere games doe je dat toch op een andere manier.
Dat zal ook komen omdat je 2 jaar geleden 14 jaar oud was. :D
 
Reactiescore
760
Wat @Theo Walcott. zegt is in kort gezegd het hele verhaal.. niemand van ons kon grip krijgen op het acc. er was gezegd door de spelers zelf dat de tijden geen problemen waren..
kortom de hele groep bij elkaar heeft er gwn de vlag ernaa gegooid.. voor @To hot for this planet zou dat een worst wezen alleen heeft het voor een accounts als
Cerillius Fidellii grote gevolgen spijtig voor die persoon.
 

DeletedUser78297

Guest
Correctie, wij verdoen jullie tijd. :D



Ik denk dat jij beter Rooftocht kan gaan unlocken dan op het forum posten... Je ligging heeft je account niet verneukt maar inactiviteit zo te zien want echt elk dorp die we van jou hebben kunnen we meerdere (ja meerdere) Rooftochten unlocken......

Maarja je had ook 800k punten & 1-100m gefarmed .. je had de 100m prestatie niet... verklaart een hoop denk ik. nou wil ik niet alles op gs farmen gooien maar je dorpen zijn echt een drama met rooftochten.

vind het al knap dat je uberhaupt top 20 hebt gehaald met zulke inactiviteit problemen dus wel props daarvoor.

Kost me gewoon 3 edelmannen om je rooftochten te unlocken & dan moet ik nog wachten tot de wat duurdere .....

https://www.mupload.nl/img/uqo2e73ryf4v.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.178
Lol iemand afkraken op leeftijd maar zelf zich gedragen als 5 jarige waar net het snoep van afgepakt is.

Ik dacht dat het een troll was maar krijg nu toch wel medelijden met hem.
 

DeletedUser78099

Guest
Stelling:
De BG tussen |BMW/ en ~A|D~ gaat niet lang meer standhouden wegens een nijpend gebrek aan edelruimte voor sommige spelers.

Zeker als je weet dan |BMW| ook banden heeft met ~GS~
 
Reactiescore
853
Zoals ik al eerder gezegd heb tegen een boel mensen;

Shine heeft geen enkele kans om deze wereld te winnen. Als er een heel leger met degelijke spelers intrek zouden nemen in Shine kan het wellicht spannend worden, maar op dit moment hebben zowel Res als Ima betere papieren.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Is vaak ook kenmerkend voor stammen met slecht recruitbeleid. Schat zelf Res ook veel hoger in. Nadeel van die stam is dat ze nog best weinig grote accounts hebben, maar de kansen zijn nog behoorlijk.
 
Reactiescore
760
Is vaak ook kenmerkend voor stammen met slecht recruitbeleid. Schat zelf Res ook veel hoger in. Nadeel van die stam is dat ze nog best weinig grote accounts hebben, maar de kansen zijn nog behoorlijk.

Res staat er nu puur nog door hechte kern groep. die gevormd is.
 
Bovenaan