Stelling van de Dag

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Mijn vriendje? Ik reageer enkel op je post omdat het onzin is. Je zegt in je post inderdaad dat het deels aan jullie lag, maar in dezelfde post haal je aan dat de vakantievervanger 31 dorpen is kwijtgeraakt. Persoonlijk vind ik dat overkomen als "de vver heeft mijn account verneukt".

Je hoeft mij niet te vertellen om stil te zijn, als je zo wordt gesloopt als jou moet je gewoon je lippen toe houden en verdwijnen.

Geef maar gewoon op. Elke post krijg je weer een persoonlijke aanval op terug :biggrin:
 

DeletedUser79415

Guest
In totaal een halfuurtje, ziekenhuis & restaurant gaan voor op dit spel. Als ik er actief was had ik zeker het AF eens bekeken. :D Voor de rest mocht een 100k speler lekker op m’n account wat recapies sturen.


vv buiten de stam ? :p


Nee natuurlijk niet. Als je 2000 incs krijgt ben je gewoon klaar, er is niemand op de afgelopen 20 werelden die 2000 incs heeft kunnen deffen!

Nu zonder onzin, je ontwijkt elke vorm van schuld en probeert het te doen lijken dat jullie niets te verwijten is. Je moet je simpelweg gaan beseffen dat jij (als account) als enige verantwoordelijk bent voor activiteit. Dat je dan om 8:45 een vv voor 9u moet zoeken, zegt genoeg over jullie als speler.

LOL zijn sws wel mensen die dat kunnen hoor jeremy haha, misschien met veel stam deff maar er is vaak genoeg netjes gedefft. ben je @aapjeklapklap aka tiranu w60 vergeten ?
 
Reactiescore
853
LOL zijn sws wel mensen die dat kunnen hoor jeremy haha, misschien met veel stam deff maar er is vaak genoeg netjes gedefft. ben je @aapjeklapklap aka tiranu w60 vergeten ?
Nooit gehoord van sarcasme? :p

Heb op W60 zelf meerdere massa's met 2k gedeft en recenter nog op W62. Dat je met 2k incs niet zou kunnen deffen is gewoon onzin.
 
Reactiescore
3.457
Ik vond 1500 elke dag genoeg,Kenneth en Paul niet:p
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
@Too Hot For This Planet kun je niet beter effe gaan dodgen ipv onzin hier praten? Alweer stuk of 10/15 gemiste dodges gezien vandaag en het is nog geeneens 5 uur.

Hij is alweer gerund hoor. Hij zat stoer te doen dat ie weer zat te deffen wat niemand anders zou doen, maar feit is dat ie alleen maar recaps gooide. En als ik de rappjes zag was dat soms zelfs in ons voordeel, def recapjes.. scheelt weer clearen :rolleyes:.
 

DeletedUser78297

Guest
https://www.mupload.nl/img/3w6dimgh8t14.png

Wij zijn The White Lotus Wij snipen treinen met 0 troepen. #fail......

Zal de Slechte co wel zijn gok ik.

hou maar gewoon op met proberen.... word hem niet meer jongens.


Hierbij dus ook de stelling: Moet Too Hot het uberhaupt nog gaan proberen? (nee dit is geen troll stelling maar gewoon serieus want volgens mij verdoet ie alleen zijn eigen tijd hiermee)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
195
https://www.mupload.nl/img/3w6dimgh8t14.png

Wij zijn The White Lotus Wij snipen treinen met 0 troepen. #fail......

Zal de Slechte co wel zijn gok ik.

hou maar gewoon op met proberen.... word hem niet meer jongens.


Hierbij dus ook de stelling: Moet Too Hot het uberhaupt nog gaan proberen? (nee dit is geen troll stelling maar gewoon serieus want volgens mij verdoet ie alleen zijn eigen tijd hiermee)
Correctie, wij verdoen jullie tijd. :D
 
Reactiescore
766

DeletedUser69389

Guest
Sinds wanneer is gratis dorpjes edelen je tijd verdoen? Jij hebt dan praktisch de hele wereld je tijd verspilt met al je interns :p
Met tw spelen verdoe je altijd je tijd. Zowel als aanvaller danwel als verdediger.
 
Reactiescore
766
Bovenaan