Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser77704

Guest
Dus mb'ers werven meer mb'ers en dan is BELLUM zijn schuld? Is het in vijandelijk of safe gebied? Want dat lijkt me even een heel andere context....
 

DeletedUser79704

Guest
Het jammere is dat ze dmv recruiten nog steeds de operhand proberen te behouden.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Een stam in de safe van ons is benaderd voor een samenwerking met Bellum. Dit gaat niet over mb'ers.

Bewijs daarvoor is beschikbaar, maar op verzoek van desbetreffende stam zal ik die hier niet delen.
 

DeletedUser77704

Guest
Een stam in de safe van ons is benaderd voor een samenwerking met Bellum. Dit gaat niet over mb'ers.

Bewijs daarvoor is beschikbaar, maar op verzoek van desbetreffende stam zal ik die hier niet delen.

Zonder bewijs zijn dit holle beweringen naar mijn mening. Ben er pas net maar uitspraken worden makkelijk gedaan en zijn in mijn mening zonder bewijs 0 waard
 
Reactiescore
1.367
De mb stam van rise against heeft een aantal spelers gerecruit en van naam veranderd.
Het jammere is dat ze dmv recruiten nog steeds de operhand proberen te behouden.

Wut?
Hebben nu gewoon de meeste MB's in 1 MB stam...?

Een stam in de safe van ons is benaderd voor een samenwerking met Bellum. Dit gaat niet over mb'ers.

Bewijs daarvoor is beschikbaar, maar op verzoek van desbetreffende stam zal ik die hier niet delen.

Lijkt me niet dat dit om een samenwerking met bellum gaat :)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Alle MBs zijn gewoon in 1 stam gezet, op 2 of 3 na. Er is niks gerecruit. Verder heeft Bellum als stam niemand benaderd voor een samenwerking :p
 

DeletedUser79777

Guest
Kan iemand mij uitleggen waarom een 2mil+ speler in een mb stam moet ? :p
 

DeletedUser77710

Guest
Inderdaad, ik krijg incs van een mb van Bellum en heeft 2,2 milj punten
 
Reactiescore
1.367

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Drie “mbs” zijn indd uit de kluiten gewassen. Toch zijn ze begonnen als MBs en hebben ze die rol gekregen door hun eigen beweegredenen.

Betekent niet dat ze direct een spot in Bellum krijgen, maar het kan natuurlijk altijd nog. We hebben het wel ter spraken gehad onlangs :)
 
Bovenaan