Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser77658

Guest
waarom werd KAKAKA dan niet terug gekata'd ipv dood gerecruit? dit is weer precies het zelfde....


kata oorlog inc?

We werden de de week voor de r2w gewoon gekatad hoor. Enkel deden ze het gewoon niet erg slim :D
 
Reactiescore
1.367
Hahahahahaha oh je bedoelt dit serieus? Nja neem aan dat perfection die dorpen dan netjes zal afdragen net zoals twinz.

Wellicht als het lief gevraagd word
 
Reactiescore
1.367

Deleted User - 487871837

Guest
Ik begrijp dat jullie adviezen vast goedbedoeld zijn, maar zullen we elkaar hier niet gaan diagnostiseren met psychologische aandoeningen en advies geven over welke soort dokter iemand moet zoeken.
 
Reactiescore
1.367
Dan zal ik zero quoten (was de vorige keer ook voldoende volgens jullie):

"CF wordt afgestraft met kata's, dat weet je hopelijk?"

Niemand houd je spelers tegen om het te vragen
 

DeletedUser79858

Guest
Even een korte reactie. Ik heb met perfection geen enkele clusterfuck gezet.
Ik heb een MB weggeedelt welke door mijn buurman van MM ook aangevallen is.

Zoedoende lagen we een beetje door elkaar.

Wel heb ik gehoord dat een andere MB van een ander Bellum lid die daar ook in de buurt ligt 2 dorpen heeft overgenomen die WEL een CF zijn. Hierbij heb ik netjes aangegeven dat deze op verzoek overgedragen worden. Echt weer prachtige onjuiste propaganda van spelers die helemaal niet lijken te weten wat er speelt.

Is natuurlijk al sinds de start van w63 dat mensen eerst roepen en dan vragen stellen.. Dus geen idee waarom ik nog de moeite neem te reageren.
 
Reactiescore
742
Even een korte reactie. Ik heb met perfection geen enkele clusterfuck gezet.
Ik heb een MB weggeedelt welke door mijn buurman van MM ook aangevallen is.

Zoedoende lagen we een beetje door elkaar.

Wel heb ik gehoord dat een andere MB van een ander Bellum lid die daar ook in de buurt ligt 2 dorpen heeft overgenomen die WEL een CF zijn. Hierbij heb ik netjes aangegeven dat deze op verzoek overgedragen worden. Echt weer prachtige onjuiste propaganda van spelers die helemaal niet lijken te weten wat er speelt.

Is natuurlijk al sinds de start van w63 dat mensen eerst roepen en dan vragen stellen.. Dus geen idee waarom ik nog de moeite neem te reageren.


Misschien omdat je de leider van bellum beweerd te zijn en zelf ook cf’s gemaakt hebt (die nu geen cf mee zijn omdat je er zo veel hebt) betekend niet dat het ineens georloofd is hoor

Maar goed dat ziet de hyporcriete leider weer niet



Lekker bezig pikkkk
 

Deleted User - 487936070

Guest
Klasse bezig Bellum!

Een stam benaderen voor een samenwerking terwijl jullie al de grootste zijn.
Erg jammer dat jullie dit hebben gedaan, was R2W nog niet genoeg?
 
Bovenaan