Stelling van de Dag

Reactiescore
766
vind wel grappig dat jij voraal hier mee komt thomas , deze w is denk wel gevormd door het gedrag van ima. snap ook niet dat juist de mensen van ima zo op hun tenen getrapt voelen.
Nogmaals Knarf, ik voel me niet op me tenen getrapt. Ik kaart enkel aan dat het een beetje hypocriet is om te zeuren, terwijl jullie achter de schermen zelf napjes proberen te fixen :p
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Laten we het woord hypocriet maar gewoon bannen van het AF. Miss hebben we dan goeie discussies :eek:.
 
Reactiescore
766
Laten we het woord hypocriet maar gewoon bannen van het AF. Miss hebben we dan goeie discussies :eek:.
Dan gebruik ik vanaf nu het woord schijnheilig :p
 
Reactiescore
767
zoals joachim al zei het is niet gek dat Res naar zoon actie omwijkt

vanwege de volgende feiten

Ima Shine gaan BG aan die vervolgens er is om Res te breken (jammer genoeg duurt de bg maar 4 dagen ofzo) vervolgens hebben jullie een nap van 2 weken?

ik weet trouwens ook nog goed te herinneren dat het een hele commotie was omtrent het vv draaien buiten de stam om? vervolgens doet ima het van zelf ook moet ik zeggen dat Tas daar netjes op gereageerd maar gaat het meer om het feit dat je dat wel weken kon aanhoren in de w chat ect .

Vervolgens gaat ima Shine clusterfucken tijdens een Nap als ik iets belachelijk vind is dat het wel.
 
Reactiescore
766
zoals joachim al zei het is niet gek dat Res naar zoon actie omwijkt

vanwege de volgende feiten

Ima Shine gaan BG aan die vervolgens er is om Res te breken (jammer genoeg duurt de bg maar 4 dagen ofzo) vervolgens hebben jullie een nap van 2 weken?

ik weet trouwens ook nog goed te herinneren dat het een hele commotie was omtrent het vv draaien buiten de stam om? vervolgens doet ima het van zelf ook moet ik zeggen dat Tas daar netjes op gereageerd maar gaat het meer om het feit dat je dat wel weken kon aanhoren in de w chat ect .

Vervolgens gaat ima Shine clusterfucken tijdens een Nap als ik iets belachelijk vind is dat het wel.
Bijna alles mag en is prima van mijn part, maar dan moet je er niet zelf om gaan zeuren. Ik heb voor de rest ook niet veel meegekregen van al die rommel. Ik wil nogmaals vermelden, want blijkbaar komt dat niet helemaal goed over, ik reageer alleen op de reacties hier op het af.

Heb ook werkelijk waar geen idee waar ima aan het cfen is, kan je daar een screentje van posten ? :)
 
Reactiescore
767
Bijna alles mag en is prima van mijn part, maar dan moet je er niet zelf om gaan zeuren. Ik heb voor de rest ook niet veel meegekregen van al die rommel. Ik wil nogmaals vermelden, want blijkbaar komt dat niet helemaal goed over, ik reageer alleen op de reacties hier op het af.

Heb ook werkelijk waar geen idee waar ima aan het cfen is, kan je daar een screentje van posten ? :)

punt van hele verhaal wat ik je vertel is ................

dat ima dit hele gezeik begonnen is?
 
Reactiescore
766

DeletedUser34690

Guest
Begrijpelijk en normaliter geen probleem. Maar dan moet je niet eerst hier gaan zeuren en vervolgens achter de schermen hetzelfde gaan doen, toch? :)

Jij begrijpt het echt niet helemaal hé?:eek:
Actie > reactie natuurlijk zoals meerdere hier al hebben aangegeven..
Het gevolg van de BG > NAP is gigantisch voor ons, beide stammen kunnen overal massaal deff heen sturen, en door de NAP is er bij bepaalde accounts een enorme hoeveelheid offence vrij die nu dus niets staat te doen en deze wordt dus ook op ons gegooid.
Dat je dan iets durft te zeggen over een NAP tussen 2 spelers die uiteindelijk niet eens is doorgegaan vind ik wel hilarisch.
 

DeletedUser78297

Guest
stelling :

@Too Hot For This Planet is echt too noob for this game.

Hij had wel ff online kunnen komen idd dat was wel ff jammer maar in de avond was ie wel weer actief wel met 40% minder dorpen maar alsnog hij was er tenminste wel een doorzetter om na 40% & 3 spelers op je & een stam met weinig vv hulp toch online te komen. denk dat ik zelf had opgegeven. (lekker vv beleid daar bij Res)

Maar sommige acties waren idd niet de slimste die hij kon doen.(2k incomings & niet online komen...)

W39 Crysler
W22 Devinee
W22 The Guru
W54 Sten Meijer
W65 The White Lotus
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
195
Stelling

Zal @Too Hot For This Planet runnen

Het lijkt er wel op na 2luie recaps kijkt hij toe hoe zijn ac met de grond gelijkgemaakt word
Zoals ik al zei, ik run niet. Als ik niet online kan komen wat al van vrijdag geweten is. Ik 3 co’s heb die op miraculeuze wijze verdwijnen & als ik online kom na de vv hebbeb afgegeven binnen mijn stam en 31 doepen kwijt ben, ben ik dan een runner? Jij zou al niet meer hebben ingelogt ik heb nog geprobeerd om wat te redden, “2 luie recaps” kijk effe naar de spelersakte, noob. :D

En nu komen jullie met “smoesjes” kan gerust screens sturen in prive. Achja het voornaamste is dat ik weet wat er gebeurd is en dat is dat sommige niet deden wat ze moesten doen. Anders was er niet pas in de avond actief “gespeeld” als ik toch “run”? :)
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Zoals ik al zei, ik run niet. Als ik niet online kan komen wat al van vrijdag geweten is. Ik 3 co’s heb die op miraculeuze wijze verdwijnen & als ik online kom na de vv hebbeb afgegeven binnen mijn stam en 31 doepen kwijt ben, ben ik dan een runner? Jij zou al niet meer hebben ingelogt ik heb nog geprobeerd om wat te redden, “2 luie recaps” kijk effe naar de spelersakte, noob. :D

En nu komen jullie met “smoesjes” kan gerust screens sturen in prive. Achja het voornaamste is dat ik weet wat er gebeurd is en dat is dat sommige niet deden wat ze moesten doen. Anders was er niet pas in de avond actief “gespeeld” als ik toch “run”? :)

Was jij er vanaf gisteravond?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
In totaal een halfuurtje, ziekenhuis & restaurant gaan voor op dit spel. Als ik er actief was had ik zeker het AF eens bekeken. :D Voor de rest mocht een 100k speler lekker op m’n account wat recapies sturen.

Ah juist. Mag ik eens vragen waarom jullie frontdeffjes allemaal in stacks stonden? Lijkt me sterk dat je co's dat even besloten te doen en daarna zouden runnen volgens jouw verhaal? :O

Volgens mij komt hele verhaal erop neer dat het acc THFTP gefaald heeft, of dit nu hoofdzakelijk jouw schuld is of niet. Maar aangezien jij de hoofdspeler bent of ten minste het acc respresenteert hier op het AF, is het ook wel een verantwoordelijkheid om goede co's op het account te hebben en aangezien die wel heel erg hard gefaald hebben...
 
Bovenaan