Spot je prent

Reactiescore
766
Onze grootste bg (Ja dat was MM, ze zitten nog in de ontkenningsfase) gaat naar de vijand en er wordt iets wat conq nu doet triest gevonden. Deze actie was voor ons einde wereld, nu proberen we er het beste eruit te slepen voor de doorspelende.

Het beste eruit halen is al je dorpen maar weg geven aan UTS?
 

DeletedUser76932

Guest
Hoe conq speelt is oprecht gewoon sneu, maarja kan aan de leeftijd liggen of iets want heb in een lange tijd al niet meer van dit soort rare streken gezien.

Het feit dat UTS hiermee akkoord gaat en dit maar moet gebruiken om zo eventueel iets meer schade aan te kunnen richten is ronduit gewoon belachelijk. Voor mij heeft UTS het nu zwaar verpest en als SHINE dit goedkeurt vind ik het net zo'n groepje prutsers als conq
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80417

Guest
Discovered By Accident. 08.02.19 23:26
nice, naja je hebt een voordeel.wij mogen die dorpen niet pakken :( want ja dat is cf...

Discovered By Accident. 08.02.19 23:36
ik ben niet zo, ik zal die bbs lekker laten liggen voor wat het is omdat ik niks daarmee te maken wil hebben... jullie mening over ons kan mij niks boeien maar al met al blijven wij FairPlay hanteren alles wat kan doen wij alles wat niet kan zal ik niet doen zoals deze bbs pakken gaat niet dat is niet fair.

SIKE
9e623ee1a1677639864695311587f282.png
 

DeletedUser76932

Guest

Ik kan dit best uitleggen. Toen LBaway en zijn broertje Monstertje een grote klap kregen wouden we eerst gewoon alles over laten gaan naar hun en ze de mogelijkheid geven het terug te pakken. We vonden het cf's. Nu loopt UTS dorpen over te nemen hier waarvan wij ze bijna allemaal gecleard hebben om zo maar even de strijd te moeten winnen?

Het is belachelijk dat die keuze genomen word en als er zo gespeeld word vanuit de tegenstanders dan moeten wij ook maar is wat leuks doen om het spannend te houden toch?
 

DeletedUser80417

Guest
Je hebt letterlijk geen flauw idee wat je zegt.

Ten eerste HAD UTS al dorpen voordat je die berichten stuurde dus wat je in de eerste 2 zinnen zegt klopt al niet. Ten tweede hebben jullie mij nauwelijks aangevallen dus de dorpen waren helemaal niet 'Bijna gecleared'. Ga eerst de feiten op een rijtje zetten voordat je bullshit gaat zeggen op het AF.

Wel leuke block trouwens toen het je iets te heet onder je voeten werd in PMs.

x
 

DeletedUser80335

Guest
Als ik één ding duidelijk naar voren heb zien komen tijdens de laatste twee dagen, is het dat 'team' Discovered by Accident niet op hun woord te vertrouwen zijn. Jammer voor zo'n team spelers dat eer en fair play hoog in het vaandel zegt te hebben! Sad!
 

DeletedUser76932

Guest
Je hebt letterlijk geen flauw idee wat je zegt.

Ten eerste HAD UTS al dorpen voordat je die berichten stuurde dus wat je in de eerste 2 zinnen zegt klopt al niet. Ten tweede hebben jullie mij nauwelijks aangevallen dus de dorpen waren helemaal niet 'Bijna gecleared'. Ga eerst de feiten op een rijtje zetten voordat je bullshit gaat zeggen op het AF.

Wel leuke block trouwens toen het je iets te heet onder je voeten werd in PMs.

x

"Ten eerste HAD UTS al dorpen voordat je die berichten stuurde dus wat je in de eerste 2 zinnen zegt klopt al niet"

Ik heb die berichten nooit verstuurd, misschien eerst even lezen welk AF account post. UTS had dorpen maar had er toen 5 en ik ging in gesprek met UTS om te kijken naar een oplossing. Niet verwacht dat de edels gewoon gestuurd bleven worden en ze zo grond moeten verkrijgen.

" en tweede hebben jullie mij nauwelijks aangevallen dus de dorpen waren helemaal niet 'Bijna gecleared'."

Na de massa op de faalhaasjes uit je stam die niet kunnen deffen is je ODS hard omhoog gegaan, heb genoeg scout berichtjes van je dorpen die zo goed als leeg stonden dus ik kan met zekerheid zeggen dat wij doormiddel van de faalhaasjes uit je stam we jou ook goed genoeg gecleard hadden om op te vegen.

Over de blok gesproken, zoals ik daar ook uitgelegd had zijn jullie kinderachtige spelers en maak ik daar liever geen woorden aan vuil, vind het al erg genoeg dat er tegenwoordig zulke mensen nog tw spelen.
 

DeletedUser76932

Guest
Als ik één ding duidelijk naar voren heb zien komen tijdens de laatste twee dagen, is het dat 'team' Discovered by Accident niet op hun woord te vertrouwen zijn. Jammer voor zo'n team spelers dat eer en fair play hoog in het vaandel zegt te hebben! Sad!

Ochjee, word de hele vriendenclub daaro geappt of ze aub elkaars post kunnen liken en onzin posten?

Conq heeft genoeg dingen gezegd die niet kloppen hoor babe, beetje hypocriet dus xxx
 

DeletedUser80417

Guest
Ik heb die berichten nooit verstuurd, misschien eerst even lezen welk AF account post. UTS had dorpen maar had er toen 5 en ik ging in gesprek met UTS om te kijken naar een oplossing. Niet verwacht dat de edels gewoon gestuurd bleven worden en ze zo grond moeten verkrijgen.

Volgens mij als je zoiets zegt maak het niet uit WIE het zegt lijkt me. Hier uit is gebleken dat het woord van 'Discovered By Accident.' niks maar dan ook niks waard is.

Na de massa op de faalhaasjes uit je stam die niet kunnen deffen is je ODS hard omhoog gegaan, heb genoeg scout berichtjes van je dorpen die zo goed als leeg stonden dus ik kan met zekerheid zeggen dat wij doormiddel van de faalhaasjes uit je stam we jou ook goed genoeg gecleard hadden om op te vegen.

De enige scout rapportjes die jij hebt zijn OF van dorpen die ik net binnen heb OF dorpen waar troepen dood gelopen waren om overgenomen te worden.

Wederom verspreid je dus allemaal leugens. Daarom is dit ook het laatste wat ik hier over zeg. Een gesprek aan gaan met iemand die gewoon blind aan het liegen is doe ik niet aan.

Tabee!
 

Deleted User - 487710895

Guest
Ochjee, word de hele vriendenclub daaro geappt of ze aub elkaars post kunnen liken en onzin posten?

Conq heeft genoeg dingen gezegd die niet kloppen hoor babe, beetje hypocriet dus xxx
Iedereen spreekt wel eens niet de volledige waarheid in dit spelletje. Maar om een extra pms te sturen dat "we jullie morgen met rust laten" en dat vervolgens niet doet ben je gewoon een smiecht.
 

DeletedUser76932

Guest
Rare spelers dat conq lui, las ergens dat jullie op accounts in shine verder gingen maar hoop het oprecht niet. Hoop dat dit de eerste en laatste wereld is voor spelers zoals dit.
 

DeletedUser80455

Guest
'Rare spelers dat conq lui'
Geen idee wat dat moet betekenen trouwens
 

DeletedUser79415

Guest
Bovendien, IMA benoemt allerlei dingen op het forum die volgens hun allemaal niet eerlijk zijn, maar zelf mogen ze uiteraard dat wel doen.
Even een speler in de stam nemen om OS te sturen zodat wij die dorpen niet kunnen pakken.

dus wij mogen mbs niet deffen?
 

DeletedUser80455

Guest
Jawel MB's mag je wel deffen
Grappig is alleen dat ik letterlijk een bericht kreeg dat Romance een VV aanvraag had gedaan aan iemand, die had dat niet aangenomen maar opeens meer dan een week later had aangenomen.
Daarnaast had hij VV buiten de stam (apart) en had iemand op jullie account al lang gezegd dat je geen tijd/troepen meer in hem ging steken omdat hij op een rare manier had gedeffed.
 

DeletedUser80455

Guest
Wij worden ook beschuldigd van kinderachtig gedrag terwijl wij letterlijk als allereerste worden verneukt.
Wij helpen Mystery Men wanneer hij massale aanvallen krijgt, als dank joint hij even de stam waar wij mee in oorlog zijn.
Daarmee hebben wij dus als stam nogal een probleem, een speler met ongeveer evenveel dorpen als 2/3 van onze leden in totaal joint dus de vijand.
Dan hebben wij weinig keus en het op een andere manier oplossen, maar daar wordt dan over geklaagd.
Dus wanneer wij verneukt worden en proberen de situatie te redden, zijn wij opeens kinderachtig?
 

DeletedUser79415

Guest
dus een mb steunen op de manier van deff leveren of vv mag niet ? dat is met andere woorden wat je zegt.. toch joinen er toch ook mensen MM destijds om os te leveren dit was geen MB of deff bunker.
 

DeletedUser80455

Guest
Je begrijpt mij denk ik niet helemaal goed ;)
Je gaat ook maar in op een klein deel van mijn verhaal wat ik eigenlijk tegen 'Baconchips' bedoeld had.
 
Bovenaan