Stelling van de Dag

Reactiescore
1.283
Leg maar even uit waarom ik een hypocriet ben, zeer benieuwd!

Ik zal eens even haarfijn uitleggen waarom jij een hypocriet ben.

Als ik weggespeeld wordt ligt het aan mijn ligging, niet aan ontbrekende skills of "smoesjes" die ik zou gaan verzinnen
Je maakt deze hele mooie zin waarin je probeert duidelijk te maken, dat wanneer je weggespeeld wordt het niet zal gebeuren door "Smoesjes".

Als ik weggespeeld wordt ligt het aan mijn ligging,

In de zin voordat je dat zegt gooi je echter een behoorlijke smoes waardoor jij weggespeeld gaat worden.
Dat vind ik dubbelzinnig, zeggen dat je geen smoesjes gaat gebruiken maar zelfs in de zin dat je dit wil duidelijk maken. Geef je al een excuus...


Wie neemt jou nou serieus de persoon op het af die op iedereens rug een tikkeltje aandacht wilt verkrijgen.

Jij bent meer degene die bij iedereen aandacht wil verdienen door de ludieke berichten die je plaatst. Nergens gebaseerd op feiten, enkel je eigen mening en diverse drogredenen. Wanneer iemand het niet met je eens is dan is jou eerste reactie: Ik ga zijn persoonlijkheid maar beledigen in plaats van inhoudelijk reageren.

Jij hebt het zo te zien wel erg gemaakt in jouw leven hé, zo trots dat mensen jou serieus nemen op een spelletje... :D Hoor je mij huilen/klagen

Joa ging tegen je in, hoppa dan moeten we maar weer eens een persoonlijke belediging die kant op sneren in plaats van te reageren.
En ik denk niet dat ik voor mijzelf spreek dat heel veel mensen hopen dat je eens gaat stoppen met huilen en klagen op het AF.

Groetjes Rick
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Jij bent zo'n irritant, irrelevant ventje. Maar aandacht blijven vragen dacht dat je het eindelijk door had, maar nee.

Voor jou misschien wel aangezien je al jouw overige hersencellen wegdrinkt van daar jouw marginale manier van posten in de late avond uurtjes. :p

Jullie zijn de zieligste vertoning die ik in jaren heb gezien

Wie neemt jou nou serieus de persoon op het af die op iedereens rug een tikkeltje aandacht wilt verkrijgen

Jij hebt het zo te zien wel erg gemaakt in jouw leven hé, zo trots dat mensen jou serieus nemen op een spelletje... :D Hoor je mij huilen/klagen ik zit letterlij

Speciaal voor jullie een op-de-man-spelen compilatie :eek:.

En dit uit de laatste 7 posts met minimaal een zin erin:p

Hoor je mij huilen/klagen ik zit letterlijk 1/2x op dit apenforum omdat sommige reactie's gewoon ronduit lachwekkend zijn, dan kom ik even wat verduidelijking brengen.

:rolleyes::oops:
 
Reactiescore
2.064
Met ze alle op thftp!
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
achja zoveel mogelijk proberen aan te halen om toch maar de spotlights van jullie af te kunnen krijgen he. :p

Heb het door ja, alles om Ima zwart te maken maar snel nadat de BG afgelopen is gelijk contact zoeken voor NAPjes met de nummer 1 stam. Hypocriet.
 
Reactiescore
2.064
Vind niet dat een tijdelijke NAP erg hypocriet is. Jullie hadden op dat moment nog 2 weken een NAP Met Shine. Als wij dan een tijdelijke NAP voor ongeveer de zelfde tijd zoeken, tussen bepaalde spelers. Jullie wouden een vaste BG met hun, weet niet wie er dan de grootste hypocriet is.
 
Reactiescore
1.478
Vind niet dat een tijdelijke NAP erg hypocriet is. Jullie hadden op dat moment nog 2 weken een NAP Met Shine. Als wij dan een tijdelijke NAP voor ongeveer de zelfde tijd zoeken, tussen bepaalde spelers. Jullie wouden een vaste BG met hun, weet niet wie er dan de grootste hypocriet is.
Weet je wel niet hoe hypocriet dat voor alle kleinere losse spelers overkomt? Als de 3 grootste stammen elkaar niet mogen aanvallen, zijn alle rimstammen de klos. Denk toch eens aan al die arme noobs die geen kans maken.
 

DeletedUser78297

Guest
Wat een gezellig bende hier ja

Niet zo huilen alstublief to hot. er is een reden waarom je op block staat bij ons in pm. hou dan hier ook gewoon even je mond dicht. Dankje sinds wanneer maakt het uit hoe je speelt? tenzij je stabbed of andere dingen doet is iedereen toch vrij te spelen hoe ze zelf spelen. dus minder janken meer deffen please (of meer os krijgen van je stam want dat schijnt bij Res & Inf ook nogal een probleem te zijn)

Jullie zijn de zieligste vertoning die ik in jaren heb gezien. Jullie overal onderuit willen praten en ingame is jullie tactiek elke dag 599 fakes met 1 clear sturen in de hoop dat mensen het even snel opgeven/afwezig zijn als Tiboz en jullie ze makkelijk kunnen overnemen... sjonge jonge gewoon een pathetisch hoopje ellende bij elkaar met een grote mond.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Vind niet dat een tijdelijke NAP erg hypocriet is. Jullie hadden op dat moment nog 2 weken een NAP Met Shine. Als wij dan een tijdelijke NAP voor ongeveer de zelfde tijd zoeken, tussen bepaalde spelers. Jullie wouden een vaste BG met hun, weet niet wie er dan de grootste hypocriet is.

Het is hypocriet als je gaat klagen over Ima. hier in het openbaar dat ze een NAP hebben maar zelf mogen jullie het dus wel doeno_O Dat is dus hypocriet, ook typerend dat jullie dit soort informatie achter lieten :p
 
Reactiescore
2.064
Weet je wel niet hoe hypocriet dat voor alle kleinere losse spelers overkomt? Als de 3 grootste stammen elkaar niet mogen aanvallen, zijn alle rimstammen de klos. Denk toch eens aan al die arme noobs die geen kans maken.

Neeneee, dan hadden we natuurlijk keihard op Ima gebeukt.

Wat een gezellig bende hier ja

Niet zo huilen alstublief to hot. er is een reden waarom je op block staat bij ons in pm. hou dan hier ook gewoon even je mond dicht. Dankje sinds wanneer maakt het uit hoe je speelt? tenzij je stabbed of andere dingen doet is iedereen toch vrij te spelen hoe ze zelf spelen. dus minder janken meer deffen please (of meer os krijgen van je stam want dat schijnt bij Res & Inf ook nogal een probleem te zijn)

Jullie zijn de zieligste vertoning die ik in jaren heb gezien. Jullie overal onderuit willen praten en ingame is jullie tactiek elke dag 599 fakes met 1 clear sturen in de hoop dat mensen het even snel opgeven/afwezig zijn als Tiboz en jullie ze makkelijk kunnen overnemen... sjonge jonge gewoon een pathetisch hoopje ellende bij elkaar met een grote mond.

Nou meneer Sten Meijer, laat jij maar eens zien hoe het wel moet! Ik ben benieuwd :D
 
Reactiescore
768
Meh, ik heb nooit gezegd dat samenwerken etc niet zou mogen. Vind het alleen een beetje frappant dat res zo hard op ima aan het bashen op het af maar ondertussen zelf wat napjes probeert te fixen :rolleyes:

vind wel grappig dat jij voraal hier mee komt thomas , deze w is denk wel gevormd door het gedrag van ima. snap ook niet dat juist de mensen van ima zo op hun tenen getrapt voelen.
 

DeletedUser80078

Guest
Weet je wel niet hoe hypocriet dat voor alle kleinere losse spelers overkomt? Als de 3 grootste stammen elkaar niet mogen aanvallen, zijn alle rimstammen de klos. Denk toch eens aan al die arme noobs die geen kans maken.

gelukkig denk je ook nog aan mij al sta ik niet geheel alleen
 

DeletedUser78297

Guest
Beter een NAP met bepaalde spelers dan een BG met een hele stam, waar jullie dan nog eens een”afkoelperiode” mee hebben die langer duurt dan de BG zelf :D achja zoveel mogelijk proberen aan te halen om toch maar de spotlights van jullie af te kunnen krijgen he. :p

Jullie zijn de zieligste vertoning die ik in jaren heb gezien. Jullie overal onderuit willen praten en ingame is jullie tactiek elke dag 599 fakes met 1 clear sturen in de hoop dat mensen het even snel opgeven/afwezig zijn als Tiboz en jullie ze makkelijk kunnen overnemen... sjonge jonge gewoon een pathetisch hoopje ellende bij elkaar met een grote mond.

Neeneee, dan hadden we natuurlijk keihard op Ima gebeukt.



Nou meneer Sten Meijer, laat jij maar eens zien hoe het wel moet! Ik ben benieuwd :D

Wat wil je precies een tutorial hoe je stopt met huilen? of hoe je os stuurt naar een stam? wil best een video maken hoe je ondersteuning stuurt hoor geen probleem.

Snap niet zo goed wat je wil dat ik laat zien.
 
Bovenaan