Golden awards

DeletedUser79777

Guest
Beste speler: Hmm ik weet het niet meteen , van wat ik al gezien heb zeg ik jelle , niemand heeft zoveel lopen deffen op deze wereld als jelle en dat ook succesvol gedaan. Verder heeft hij ook al heel veel pech gehad deze wereld (val re-or en pils) , maar hij blijft doorgaan.

Beste stam: OEGABOEGA!!!!


De beste stam speler:
Jack van OverdeKop! Mijn stammie sinds Aux D ! Ook wil ik Vince van Non-Agreed noemen. Beiden kan je altijd op rekenen.

Beste leider: Kan ik moeilijk zeggen aangezien ik niet weet hoe er intern wordt geleid . Maar hier zeg ik .Da Vinci . Ook al is re-or gefaald, ik weet dat als ze meer kansen gekregen zouden hebben, ze ons naar een overwinning kunnen leiden.

Slechte leider: Again, kan ik moeilijk zeggen. Van de grotere stammen zeg ik perfection, niet omdat hij de "slechtste" is, maar gewoon de minst goede. En dit is zeker niet persoonlijk naar de speler toe, maar van wat ik zie en hoor kan ik niet anders dan jou kiezen omdat er in bellum fouten gemaakt worden die je als leiding moet voorkomen. Natuurlijk weet iedereen ook dat dit waarschijnlijk ook met de spelers zelf te maken heeft. Misschien eens het ego van sommigen de kop in drukken? ;)

Meest overschatte stam: /

Meest onderschatte stam: Sky. , ze gaan de wereld winnen.

Meest overschatte speler:
The Alcoholic Dream, ik spreek hier puur uit mijn eigen ervaringen. Ik zie jou een cluster pakken voor Architect, dan neem je wat front bij mij, dat ik daarna heel erg makkelijk kon pakken, waardoor je stamgenoot zero eigenlijk dorpen kwijt is aan speler waar ze NAP mee hebben. Ik hoorde dat er een nieuw team op TAD zit dus wat ik hier zegt geldt uiteraard enkel voor het oude team.

Meest onderschatte speler:
Mijn stammie dennis van dennisthies87. Ik denk dat hij zich nog aardig zal bewijzen in de toekomst. Verder ook een aangename speler om in de stam te hebben. (om dan te denken dat we hem een paar maand geleden nog wouden proberen wegspelen :p)

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Isaac xoxoxoxoxo

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Stijn van YouKnowMyName en Nick van DragonDancer. Ze kunnen allebei heel goed veel onzin uitkramen, het enige verschil is dat ik het van Nick kan lezen.

Mooiste speler naam:
Red Sky at Morning, lekker rustgevend.

Mooiste stam naam:
Oegaboega ... Dabnation... zowat alle trash waar ik kan opkomen.

Het tofste topic:
Deze, spijtig dat niemand nog lijstjes maakt.

Het domste topic:
/

Favoriete forum poster:
Robbert mijn vrient <3

Minst favoriete forum poster:
Rise Against

Voor wie heb je nu echt respect: Tim van Red Sky at Morning

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn Bondgenoten/Stammies/exStammies/Vrienden ... Danny....

Mooiste actie van de wereld: Dealorian zijn defwerk!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
50
Meest onderschatte stam: Sky. , ze gaan de wereld winnen.

unknown.png


Credits naar Oli van Architect :)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Zonder lucht is er geen leven. In die zin heb je gelijk ja.
 

DeletedUser77710

Guest
Nja, Bellum doet niet meer aan P en P, dus de volwassenheidsgraad stijgt wel wat.
 
Reactiescore
742
Beste Speler: Niemand heeft echt iets laten zien op deze wereld al moet ik zeggen dat de mannen van Mr xSkull iets beter zijn dan ik gedacht had en regelt ook een hoop binnen de aanhang tegen bellum

Beste Stam: Eumh, Bellum niet. Tiger (White Tiger) kon beter deffen dan ik heb gezien in de stam bellum
biggrin.gif


Beste Leider: Koen deed zijn best helaas niet ver gekomen.

Slechte leider: Lijkt me duidelijk de Hypocriete pannenkoek. deze speler denkt het helemaal te hebben gemaakt met zijn regels hier en daar maar zodra het hem niet zint gaat die een speler die een LEGIT dorp pakt dreigen met het fenomeen waardoor bellum 5 man heeft gerecruit en dat zijn kataaaaaaaaaaaaaaa's

meneer weet zelf wel over wie het gaat he bassie

Meest overschatte stam: Bellum, weinig tot geen tegenstand gehad in het begin waardoor ze makkelijk met overmacht daarna door konden gaan hier en daar een paar mooie recruits en de wereld winst zat al in hun broekzakjes

Meest onderschatte stam MM/Sky, ik had eerlijk gezegd al gedacht dat MM weg gespeeld zou zijn maar houden het netjes vol zonder echt veel VV te vragen, ik heb er maar een paar x gezeten.

sky. dan heb ik het niet over mezelf maar over die noobs van Architect die komen er wel en toch had ik jonas een beetje nubjes verwacht
biggrin.gif


Meest overschatte speler: Ik denk dat ik hier moet invullen Dieu/Brain was hier/Finit hic Deo. TOT NU TOE nog niks laten zien behalve internen hopen dat daar binnen kort verandering in komt.

Meest onderschatte spelers: Marky-Mark/Mr xSkull hebben beide heel goed werk geleverd op Dealorian beiden met een jump cluster wat overduidelijk moeilijker is dan een main cluster hebben goed gebruik gemaakt van die clears van de stam/overige stammen en hadden veel activiteit tijdens deze aanvallen.


Met wie zou ik zeker in een stam willen zitten PJ van Da vinci gekke belg is het ook <3

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Bassie/danny/die kerels van kakaka/dylan(me moeder is geen kanker hoer)

Mooiste speler naam: A Lesson in PP Abusing.

Mooiste stam naam: vind het allemaal niks

Het tofste topic: alles is dood op w63 AF

Het domste topic: De grootste naaistreek van w63 is een feit.

Favoriete forum poster: Inge <3

Minst favoriete forum poster: Magic/KAKAKA-leider

Voor wie heb je nu echt respect: mij zelf zo hard genaaid worden door (Dieu/meister/Youknowmyname/Da vinci/Red sky at morning) en dan nog niet mijn PC uit het raam geflikkerd of dit verslaafde klote spel gequit.........

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Spelers die een hoog ego hebben en denken dat ze de beste zijn waardoor ik beter me best ga doen
biggrin.gif


Mooiste actie van de wereld: dat danny altijd TEGEN KAKAKA was maar ondertussen wel 2 maanden samen spelen met iemand die van kakaka was (op zijn eigen accie) lachen man XDXD


Dit form is zo dood als het maar kan LOLOLOL
_______________________________

Jelle | Team Abuser | Team Dragon
 
Reactiescore
1.367
Mooiste actie van de wereld: dat danny altijd TEGEN KAKAKA was maar ondertussen wel 2 maanden samen spelen met iemand die van kakaka was (op zijn eigen accie) lachen man XDXD

:(
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan