Stelling van de Dag

Reactiescore
766
Een actie-reactie is wel begrijpelijk though, als t gaat om even tijdelijke NAP afsluiten. In mijn ogen dan althans.

Nieuwe stelling:

De nieuwe Res recruits uit Inf is een slechte ontwikkeling voor de stam.
Begrijpelijk en normaliter geen probleem. Maar dan moet je niet eerst hier gaan zeuren en vervolgens achter de schermen hetzelfde gaan doen, toch? :)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Begrijpelijk en normaliter geen probleem. Maar dan moet je niet eerst hier gaan zeuren en vervolgens achter de schermen hetzelfde gaan doen, toch? :)

Nee, het zeuren om een NAP vind ik in dit geval niet terecht omdat het een gevolg was van stopzetten BG. Maar als dit gewoon een normale NAP was vond ik het terecht. Zoals ik aangaf, actie reactie ;). Als de ene stam een voordeel behaalt op gebied van recruits oid, wat de andere stam niet fijn vindt mogen ze dat uiten, en een reactie daarop door hetzelfde toe te passen is vaak gevolg. Betekent niet per definitie dat je hypocriet bezig bent, daar doelde ik een beetje op :p
 
Reactiescore
766
Nee, het zeuren om een NAP vind ik in dit geval niet terecht omdat het een gevolg was van stopzetten BG. Maar als dit gewoon een normale NAP was vond ik het terecht. Zoals ik aangaf, actie reactie ;). Als de ene stam een voordeel behaalt op gebied van recruits oid, wat de andere stam niet fijn vindt mogen ze dat uiten, en een reactie daarop door hetzelfde toe te passen is vaak gevolg. Betekent niet per definitie dat je hypocriet bezig bent, daar doelde ik een beetje op :p
Daar ben ik het mee eens, echter vind ik het wel hypocriet dat @axfire duidelijk aangaf dat dit een speelwijze is die veel spelers niet konden waarderen. Tussen de regels door lees ik, dat hij dat dus ook niet waardeert.
Ik vind het leuk dat je ook propaganda probeert te voeren, maar dit slaat natuurlijk nergens op.
Je neemt Inf mee in de vergelijking, maar Bonken niet? En alle MB/slaaf stammen van Ima?
Er was op dat moment totaal geen overmacht van Res, verre van zelfs.

Makkelijk om te zeggen dat wij op diplomatiek gebied verkeerde beslissingen nemen, maar bestaande grote stammen en onze ligging in het midden zorgen ervoor dat dit allemaal niet zo makkelijk is.. Of je moet een overmacht willen creëren zoals Ima probeert maar dat is een manier van spelen die niet iedereen kan waarderen... En ja ik zal hier wel weer mee tegen het zere been schoppen bij een aantal mensen, maar zelfs vele leden vanuit Ima vinden de BG/NAP/recruits een laffe beslissing.

Op basis van bovenstaande quote, vind ik het dan wel hypocriet.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
De nieuwe Res recruits uit Inf is een slechte ontwikkeling voor de stam.

Door deze ontwikkeling heeft Res haar front met beide Ima. en Shine flink vergroot. Daarom snap ik ook waarom ze met hangende pootjes naar Shine zijn gaan informeren voor een NAP met bepaalde spelers. Ik denk dat het een slechte ontwikkeling is doordat ze teveel front nu hebben.
 
Reactiescore
195
Door deze ontwikkeling heeft Res haar front met beide Ima. en Shine flink vergroot. Daarom snap ik ook waarom ze met hangende pootjes naar Shine zijn gaan informeren voor een NAP met bepaalde spelers. Ik denk dat het een slechte ontwikkeling is doordat ze teveel front nu hebben.
Beter een NAP met bepaalde spelers dan een BG met een hele stam, waar jullie dan nog eens een”afkoelperiode” mee hebben die langer duurt dan de BG zelf :D achja zoveel mogelijk proberen aan te halen om toch maar de spotlights van jullie af te kunnen krijgen he. :p

Jullie zijn de zieligste vertoning die ik in jaren heb gezien. Jullie overal onderuit willen praten en ingame is jullie tactiek elke dag 599 fakes met 1 clear sturen in de hoop dat mensen het even snel opgeven/afwezig zijn als Tiboz en jullie ze makkelijk kunnen overnemen... sjonge jonge gewoon een pathetisch hoopje ellende bij elkaar met een grote mond.
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
en ingame is jullie tactiek elke dag 599 fakes met 1 clear sturen in de hoop dat mensen het opgeven en jullie ze makkelijk kunnen overnemen... sjonge jonge gewoon een pathetisch hoopje ellende bij elkaar met een grote mond.

Hier een mooi voorbeeld waarom niemand jou serieus neemt. Als je zelfs deze aanvalstactiek walgelijk vindt... Ima doet alles fout en Res is zo heilig zeker?

Ik ben het zeker niet eens met alle opmerkingen van Ima hier, maar ook zeker niet met alles van Res en al helemaal niet met jouw posts. Jij loopt te janken dat Ima zwaar hypocriet is, maar je bent zelf de grootste die er is. Kom aub met betere posts dan deze debiele opmerkingen waar je overal tegenaan probeert te schoppen wat Ima heet. Je zet jezelf voor joker man.
 
Reactiescore
195
Hier een mooi voorbeeld waarom niemand jou serieus neemt. Als je zelfs deze aanvalstactiek walgelijk vindt... Ima doet alles fout en Res is zo heilig zeker?

Ik ben het zeker niet eens met alle opmerkingen van Ima hier, maar ook zeker niet met alles van Res en al helemaal niet met jouw posts. Jij loopt te janken dat Ima zwaar hypocriet is, maar je bent zelf de grootste die er is. Kom aub met betere posts dan deze debiele opmerkingen waar je overal tegenaan probeert te schoppen wat Ima heet. Je zet jezelf voor joker man.
Wie neemt jou nou serieus de persoon op het af die op iedereens rug een tikkeltje aandacht wilt verkrijgen.

Leg maar even uit waarom ik een hypocriet ben, zeer benieuwd!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Wie neemt jou nou serieus de persoon op het af die op iedereens rug een tikkeltje aandacht wilt verkrijgen. Leg maar even uit waarom ik een hypocriet ben, zeer benieuwd!

Denk dat heel wat meer mensen mij serieus nemen dan jou :p.

Ik probeer zelf gewoon zo objectief mogelijk te zijn. Ik heb acties van alle stammen genoeg bekritiseerd.

En ik vind je hypocriet omdat jij klaagt dat Ima een zielige vertoning is etc. Dan moet je eens naar jezelf kijken, de koning der klagers ;-).

Je huilt als je 600 fakes krijgt met een clear erin, je huilt als een battle een 2v1 of 3v1 is terwijl dit Tribal Wars heet. Als je ooit weggespeeld wordt ga je die argumenten zeker ook aanhalen om er goed vanaf te komen :p.
 
Reactiescore
195
Denk dat heel wat meer mensen mij serieus nemen dan jou :p.

Ik probeer zelf gewoon zo objectief mogelijk te zijn. Ik heb acties van alle stammen genoeg bekritiseerd.

En ik vind je hypocriet omdat jij klaagt dat Ima een zielige vertoning is etc. Dan moet je eens naar jezelf kijken, de koning der klagers ;-).

Je huilt als je 600 fakes krijgt met een clear erin, je huilt als een battle een 2v1 of 3v1 is terwijl dit Tribal Wars heet. Als je ooit weggespeeld wordt ga je die argumenten zeker ook aanhalen om er goed vanaf te komen :p.
Jij hebt het zo te zien wel erg gemaakt in jouw leven hé, zo trots dat mensen jou serieus nemen op een spelletje... :D Hoor je mij huilen/klagen ik zit letterlijk 1/2x op dit apenforum omdat sommige reactie's gewoon ronduit lachwekkend zijn, dan kom ik even wat verduidelijking brengen.

Een zielige vertoning ingame & op het af is iets anders, hou het uit elkaar.

Wat weet jij er zelfs van, moet jij je niet weer laten internen door Bonken? Als ik weggespeeld wordt ligt het aan mijn ligging, niet aan ontbrekende skills of "smoesjes" die ik zou gaan verzinnen. Jij praat zo veel terwijl je eigenlijk maar de helft weet, daarom hou je met jouw eigen wereld bezig.

Trouwens ik kwam hier om te reageren op een IMA speler niet op een persoon die de wereld niet eens speelt, fijne dag verder hé. :p
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Jij hebt het zo te zien wel erg gemaakt in jouw leven hé, zo trots dat mensen jou serieus nemen op een spelletje... :D Hoor je mij huilen/klagen ik zit letterlijk 1/2x op dit apenforum omdat sommige reactie's gewoon ronduit lachwekkend zijn, dan kom ik even wat verduidelijking brengen.

Een zielige vertoning ingame & op het af is iets anders, hou het uit elkaar.

Wat weet jij er zelfs van, moet jij je niet weer laten internen door Bonken? Als ik weggespeeld wordt ligt het aan mijn ligging, niet aan ontbrekende skills of "smoesjes" die ik zou gaan verzinnen.

Wie zegt dat ik er trots op ben?

En je reageert hier toch omdat je het een zielige vertoning vindt op het AF? :p
Dan zou je vooral zelf niet moeten reageren, scheelt dan weer.

Je verdere uithalen hebben weinig zin, laten internen door bonken, waar slaat die opmerking op? Je moet zo nodig dingen naar het hoofd van iedereen blijven gooien natuurlijk. Je praat overigens gewoon tegen een Ima speler.
 
Reactiescore
766
Reactiescore
1.367
Ima moet niet zo zeuren over dat nap gedoe. Alsof zij eerlijk spelen :p.
Iedere kleine rotstam benaderen.. Stoken.. En o wee als iemand ze tegenspreekt.
Zijn gewoon wat overarrogante lui die op hun plek gezet moeten worden :).
Zou het zelfs als compliment bevatten dat zoveel lui die moeite tegen jullie willen doen xd.
Plannetjes worden doorzien, dusja dan gaan mensen huiliehuilie doen ^^.

Heb altijd respect gehad hoor voor ima, maar sinds kort.. Met al die naai en stook gedrag en grootpraat is dat respect aardig weggevaagd.. Waren ook coole lui opzich. Maar ze zien zich als oppermachtig en iedereen moet maar precies doen, zoals hun plannetje gaat :p Bij deze, dat moest er ff uit xd.

En joachim, niemand neemt 16 jarige jochies ooit serieus ;). Zelfs too hot neem ik nog meer serieus.. ( en dat is echt wat :eek:)
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
766
Ima moet niet zo zeuren over dat nap gedoe. Alsof zij eerlijk spelen :p.
Iedere kleine rotstam benaderen.. Stoken.. En o wee als iemand ze tegenspreekt.
Zijn gewoon wat overarrogante lui die op hun plek gezet moeten worden :).
Zou het zelfs als compliment bevatten dat zoveel lui die moeite tegen jullie willen doen xd.
Plannetjes worden doorzien, dusja dan gaan mensen huiliehuilie doen ^^.

Heb altijd respect gehad hoor voor ima, maar sinds kort.. Met al die naai en stook gedrag en grootpraat is dat respect aardig weggevaagd.. Waren ook coole lui opzich. Maar ze zien zich als oppermachtig en iedereen moet maar precies doen, zoals hun plannetje gaat :p Bij deze, dat moest er ff uit xd.

En joachim, niemand neemt 16 jarige jochies ooit serieus ;). Zelfs too hot neem ik nog meer serieus.. ( en dat is echt wat :eek:)
Ik ben benieuwd over welke kleine rotstammen dit gaat? Enlighten me :)
 

DeletedUser79415

Guest
Beter een NAP met bepaalde spelers dan een BG met een hele stam, waar jullie dan nog eens een”afkoelperiode” mee hebben die langer duurt dan de BG zelf :D achja zoveel mogelijk proberen aan te halen om toch maar de spotlights van jullie af te kunnen krijgen he. :p

Jullie zijn de zieligste vertoning die ik in jaren heb gezien. Jullie overal onderuit willen praten en ingame is jullie tactiek elke dag 599 fakes met 1 clear sturen in de hoop dat mensen het even snel opgeven/afwezig zijn als Tiboz en jullie ze makkelijk kunnen overnemen... sjonge jonge gewoon een pathetisch hoopje ellende bij elkaar met een grote mond.

Vind jou niet lief :(. Je denkt steeds langer na over ima, straks droom je er nog over of heb je nachtmerries dat we langs komen ... alleen soms te impulsief .. ff aanpassen en go


Edit : ja ik moet mijn mail legen ...
 

Bijlagen

  • B689EF0E-D060-49D5-8AB0-AAB3B400D1A0.png
    B689EF0E-D060-49D5-8AB0-AAB3B400D1A0.png
    146,3 KB · Weergaven: 19
Bovenaan