Top of Flop stammen

Reactiescore
766
Reactiescore
195
Precies hier sla je de spijker op zijn kop.

Los van mijn eigen mening over hoe Ntd en twl het doen (hier ga jij het toch niet mee eens zijn).

Wanneer de in jouw ogen mindere accounts van ima andere accounts weten weg te werken doordat die dus nog veel minder presteren, hoe denk je dan dat de betere van ima het gaan doen? ;)

Ik ben verder uiterst trots op inf dat ze op rang 4 staan, dit geeft duidelijk aan dat ze voor wereldwinst gaan. Of Nah net niet.
Die bepaalde accounts weten accounts weg te spelen die niet actief zijn, full off zijn en zij durven enkel met de groep aan te vallen want zelf bakken ze er niets van dat heeft Lotus vandaag al bewezen, als we het over dezelfde personen hebben natuurlijk.

Dat betekent dat inf zeker trots mag zijn met rang 4 en geen runners zijn zoals 90% tegenwoordig.
 
Reactiescore
195
Wouw, de tegenspraak is bijzonder.

Argument 1: ima heeft niets om trots op te zijn want spelen alleen maar inactieve accounts weg (jawel Inf account)

Argument 2: inf is supertrots op hun rang 4 want het zijn tenminste geen runners.

Wat gaat er mis, de 90% van de runners zijn zo ongeveer opgebouwd binnen inf.
Als je dit allemaal juist zou verwoorden zou er misschien nog wel een deel van kloppen, sleutel er nog even aan. :)
 
Reactiescore
300
Die bepaalde accounts weten accounts weg te spelen die niet actief zijn, full off zijn en zij durven enkel met de groep aan te vallen want zelf bakken ze er niets van dat heeft Lotus vandaag al bewezen, als we het over dezelfde personen hebben natuurlijk.

Dat betekent dat inf zeker trots mag zijn met rang 4 en geen runners zijn zoals 90% tegenwoordig.


''durven enkel met de groep aan te vallen want zelf bakken ze er niks van bla bla bla''

en is dit niet waarom het spel TRIBALwars heet? als in stammen? als in samen? als in teamverband?
Lijkt me vrij logisch dat je al stam samenwerkt om andere spelers weg te werken. Dat is waarom je in een stam zit met elkaar nietwaar?

Of zit ik nu helemaal in de verkeerde richting?o_O
 
Reactiescore
766
Reactiescore
195
Duss.. elke noob zou toch moeten kunnen dodgen?
Na meer dan 3 dagen aanvallen op ons te gooien heb je uit de meer dan 800 aanvallen 1 keer iets geraakt, één keer terwijl ik fatsat iets moest doen en kom je er meteen leuk mee doen, kapot schattig :D Zijn wij leuk op het af komen doen toen wij meerdere clears die gewoon nog thuis stonden bij IMA. hebben gesloopt? :p

Een noob moet toch kunnen recappen, achja een recap kan je niet kopen met PP hé, daaraan zal het misschien liggen.......?
INCJXzh.png

:( Stand 13-1 ofzo voor ons? :p EN wij spelen solo jij gebruikt je vriendjes die gisteren nog eens hun treintjes en clears allemaal zijn doodgelopen......
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser80044

Guest
Dat zijn dorpen die wij overname. Van xti tegen jullie aan.. moet ik daar een serieus antwoord op geven schatje...

Elke ‘noob’ ziet dat het niet de moeite is om recaps te zenden van 2/3 uur terwijl t aan joun cluster ligt hihi
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Na meer dan 3 dagen aanvallen op ons te gooien heb je uit de meer dan 800 aanvallen 1 keer iets geraakt, één keer terwijl ik fatsat iets moest doen en kom je er meteen leuk mee doen, kapot schattig :D Zijn wij leuk op het af komen doen toen wij meerdere clears die gewoon nog thuis stonden bij IMA. hebben gesloopt? :p

Een noob moet toch kunnen recappen, achja een recap kan je niet kopen met PP hé, daaraan zal het misschien liggen.......?
INCJXzh.png

:( Stand 13-1 ofzo voor ons? :p EN wij spelen solo jij gebruikt je vriendjes die gisteren nog eens hun treintjes en clears allemaal zijn doodgelopen......

Zijn mensen met een grote mond ook sneller op hun tenen getrapt?

giphy.gif
 
Reactiescore
2.062

DeletedUser80262

Guest
Met de nieuwe recruits van res , ben ben ik benieuwd naar de machtsverhoudingen tussen de 3 grote stammen.
 

DeletedUser80074

Guest
Goed om te zien dat de enige niet R2W, recruit out of fear (omdat je de persoon in kwestie niet kan wegwerken) en niet zijnde massastam van de wereld een aantal nieuwe leden heeft. Dat komt de balans alleen maar ten goede.
 
Reactiescore
1.363
Na meer dan 3 dagen aanvallen op ons te gooien heb je uit de meer dan 800 aanvallen 1 keer iets geraakt, één keer terwijl ik fatsat iets moest doen en kom je er meteen leuk mee doen, kapot schattig :D Zijn wij leuk op het af komen doen toen wij meerdere clears die gewoon nog thuis stonden bij IMA. hebben gesloopt? :p

Een noob moet toch kunnen recappen, achja een recap kan je niet kopen met PP hé, daaraan zal het misschien liggen.......?
INCJXzh.png

:( Stand 13-1 ofzo voor ons? :p EN wij spelen solo jij gebruikt je vriendjes die gisteren nog eens hun treintjes en clears allemaal zijn doodgelopen......

Wij spelen solo...?
Of het account speelt solo, terwijl het in een stam zit?
Of heb jij een gespleten persoonlijkheid, dat jij voor 2 telt???
Ik snap het niet :(o_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_O:confused2::confused2::confused2::confused2::confused2:
 
Reactiescore
766
Wij spelen solo...?
Of het account speelt solo, terwijl het in een stam zit?
Of heb jij een gespleten persoonlijkheid, dat jij voor 2 telt???
Ik snap het niet :(o_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_O:confused2::confused2::confused2::confused2::confused2:
De tweede optie zou wel zijn manier van posten verklaren :p
 
Bovenaan