Top & Flop spelers

DeletedUser71240

Guest
Niet alle aanvallen waren zonder ram. Sommige waren flinke jongens met 400 rammetjes :rolleyes:
 
Reactiescore
1.278
Mijn rapps zeggen hele andere dingen. Namelijk dat jullie kansloos stuklopen op dikke stacks zonder muur omlaag te krijgen. En dat terwijl onze def lang loopt o_O

Hmm volgens mij viel het eerst wel mee, uiteindelijk later wel inderdaad toen er een dikke stack stond. Veranderd er niks aan het feit dat er best redelijk wat zc is gesloopt, volgens mij wordt er door taste dus ook niks raars gezegd. Dat jullie er gelijk opspringen als een groep hongerige honden is wel een beetje komisch.

Prima al wil Fix graag een pluim op het AF voor d'r offensieve/defensieve werk, maar kom dan wel met een volledig verhaal en zomaar wat vage kreten. Overigens de oorlog statistieken spreken nog steeds boekdelen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77704

Guest
Wij komen niet met bewering over ZC die nergens op slaat met aantal ridders wat tegenwoordig aanwezig is en sneller loopt als ZC.......
 
Reactiescore
1.278
Wij komen niet met bewering over ZC die nergens op slaat met aantal ridders wat tegenwoordig aanwezig is en sneller loopt als ZC.......

Het was toch gewoon te zien hoeveel zc er in dat dorp stond in de berichten? Dus wat slaat er nergens op van de bewering? Zo'n grove bewering was het namelijk niet, om dan gelijk te roepetoeteren hier dat het nergens op slaat is wel een beetje lachwekkend.

Er wordt alleen gezegd dat er behoorlijk wat ZC gesloopt is door beta, volgens mij is hier nergens aan gelogen? Dat dit ten kosten ging aan veel OFF staat hier volledig buiten.
 

DeletedUser77704

Guest
In verhouding klopt het gewoon niet, heb rapportjes gezien namelijk. Niks meer of minder.
 
Reactiescore
1.278
In verhouding klopt het gewoon niet, heb rapportjes gezien namelijk. Niks meer of minder.

Hoop dat je ze dan allemaal gezien hebt en anders werd er ook niet gerept over een verhouding, dit is iets dat je er zelf bij haalt.
En trouwens beste wat nukes van beta vielen redelijk vroeg, denk dat die nog een redelijke verhouding had. De nukes van taste zijn een andere verhaal, maar daar gaat het hier niet om.

Wel grappig dat op een luchtig bedoelde reactie gelijk tig man springen om maar al te graag d'r verhaal te doen over de geweldige overwinning van Fix.
 

DeletedUser77704

Guest
Hoop dat je ze dan allemaal gezien hebt en anders werd er ook niet gerept over een verhouding, dit is iets dat je er zelf bij haalt.
En trouwens beste wat nukes van beta vielen redelijk vroeg, denk dat die nog een redelijke verhouding had. De nukes van taste zijn een andere verhaal, maar daar gaat het hier niet om.

Wel grappig dat op een luchtig bedoelde reactie gelijk tig man springen om maar al te graag d'r verhaal te doen over de geweldige overwinning van Fix.

Zo geweldig vinden we het anders niet hoor :) Hebt van ons niks hier gehoord in principe over de aanvallen over en weer. Maar verhalen moeten wel kloppen :)
 

DeletedUser71240

Guest
Dan hebben we blijkbaar andere interpretaties van "veel".

Logisch dat de eerste aanvallen van Beta wat meer def hebben gesloopt toen alles er nog op liep. Maar daar zou ik niet bepaald trots op wezen. Gezien de ligging en onze afstanden had het dorp nooit door ons behouden mogen blijven.
 
Reactiescore
1.278
Dan hebben we blijkbaar andere interpretaties van "veel".

Logisch dat de eerste aanvallen van Beta wat meer def hebben gesloopt toen alles er nog op liep. Maar daar zou ik niet bepaald trots op wezen. Gezien de ligging en onze afstanden had het dorp nooit door ons behouden mogen blijven.

Dat dorp nooit behouden had mogen worden spreekt voor zich. Al blijft ik deze vertoning van Fix toch wel komisch vinden.

Overigens over logisch gesproken, klopt het dat jullie OS ontvingen van een stam die aan het CF'en is met barbs in ons cluster?
 

DeletedUser79694

Guest
wauw er woord een dorpje gepakt, ik ga even de krant bellen ben zo terug....
 
Bovenaan