Stelling van de dag

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Reactiescore
2.367
Stelling van de dag 2: Hoe belangrijk is het om TW te spelen door je te laten omringen met mensen die je graag hebt?
Of maken dat je jezelf uiteindelijk alleen maar laat omringen door mensen die je graag hebt. Nee maar even serieus, denk dat iemand graag hebben ergens toch een basis is voor een goede samenwerking. Als ik iemand niet graag heb, is dat meestal doordat ze niet te vertrouwen zijn. Dus ja, ik denk dat het belangrijk is om je te omringen met mensen die je graag hebt.
 

DeletedUser80418

Guest
random persoon even tussendoor met een stelling (is gewoon een vraag van me): Scripts zijn nodig om uiteindelijk bij de top te horen.
 
Reactiescore
2.367
random persoon even tussendoor met een stelling (is gewoon een vraag van me): Scripts zijn nodig om uiteindelijk bij de top te horen.
Hoeft niet, scripts maken het gewoon gemakkelijker om bij te top te komen en er te blijven. In principe kun je ook alles zonder scripts, maar ze maken het je veel gemakkelijker en geven je mogelijkheid om je tijd in andere dingen in het spel te stoppen, wat dan weer een positief effect zou moeten teweegbrengen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Scripts maken het leven makkelijker en zorgen dat je je werk sneller en efficienter kan doen.

Het niet hebben van scripts heeft verder geen invloed op je beslissingen, inzicht en 'skills'. Hetzelfde geld in principe voor PA en AM.

Dus oneens met de stelling
 
Reactiescore
831
Ik ben het gewoon eens. Scripts maken het werk inderdaad sneller/efficiënter en geeft je dus een voordeel qua tijdsbesparing. Stel je bent even goed qua skills als de top maar hun hebben scripts dan heb je een nadeel imo.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
De stelling was ook niet of je een voordeel of nadeel hebt, maar of het noodzakelijk is om scripts te hebben om in de top mee te draaien.

Er zijn zelfs nog mensen die (zo goed als) scriptloos spelen en in de top meedraaien zoals een @Spamkaboutertje.
 

DeletedUser79415

Guest
random persoon even tussendoor met een stelling (is gewoon een vraag van me): Scripts zijn nodig om uiteindelijk bij de top te horen.

heb wel eens een wereld gespeeld volledig enkel op mobiele app , geen scripts niks. enkel met massa's pakte ik laptop maar nooit scripts. 7mil gehaald :D
 
Reactiescore
3.452
Dus 7mil gehaald enkel met op app spelen?:p
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Hij vergeet erbij te zeggen hij met 3 co's speelde die wel via laptop op tw zaten, maar hij zat wel altijd op app tot de 7 mil!

zelfde voor mijn co op w59 @noobstiaan altijd op de app, behalve als die bevelen moet 1cen
 
Bovenaan