Top of Flop stammen

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Voor Res kut dat ze mogelijk gesandwiched worden idd, maar als Shine snel front krijgt met Ima is t wel interessant. Ik neem wel aan dat er geen samenwerking zal zijn tegen Res.
 

DeletedUser75394

Guest
Voor Res kut dat ze mogelijk gesandwiched worden idd, maar als Shine snel front krijgt met Ima is t wel interessant. Ik neem wel aan dat er geen samenwerking zal zijn tegen Res.

Nee want res heeft al aanvraag gekregen van ima voor ima + res vs shine o_O
 

DeletedUser78099

Guest
Voor Res kut dat ze mogelijk gesandwiched worden idd, maar als Shine snel front krijgt met Ima is t wel interessant. Ik neem wel aan dat er geen samenwerking zal zijn tegen Res.
Shine en Ima hebben een BG. Dus waarom zou er dan geen samenwerking zijn??

Eigenlijk zouden alle andere stammen van de wereld nu samen met Res tegen de 2 grootmachten ten strijde moeten trekken, maarja Shine heeft ook nog vele kleine stammen onder zich, zodat het quasi onmogelijk wordt.
 

DeletedUser80336

Guest
Ik zou graag een reactie van Ima. willen zien. Normaal zijn ze vliegensvlug op het AF.
 

DeletedUser80336

Guest
Ima gaat enkel "r2w" schreeuwen. Terwijl dit niet het geval is

Niet zo lang geleden hadden ze het nog over 'goed' recruiten en over hoe Res alvast excuses aan het maken waren voor het al dan niet verliezen van de strijd. Neem aan dat ze dat zelf nu niet gaan doen en hypocriet gaan spelen? Maar het mogen dus duidelijk zijn dat ze niet op de hoogte waren van de recruits.

Nou bij deze doe ik het dan voor de twee stammen. De BG kan met onmiddellijke ingang worden opgeheven. Het ziet ernaar uit dat we weer een interessante wereld hebben. Iets waar Ima. uiteraard ook voor zou pleiten, toch? ;)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ima. wist niks af van de fusie van BONKEN en Shine. Oude toestand was een BG tussen Shine en Ima. logisch maar dit kwam door de onwetenheid van Ima. over de BONKEN en Shine situatie.
 

DeletedUser80336

Guest
Ima. wist niks af van de fusie van BONKEN en Shine.

Het ziet ernaar uit dat jullie niet de enige stam zijn die actief zijn op de transfermarkt. Gelukkig hebben jullie niet het alleenrecht. Of is het nu ineens tegen het zere been?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
Volgens een shine-lid liepen de gesprekken tussen shine en bonken al een paar dagen, dus lijkt me sterk
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Het ziet ernaar uit dat jullie niet de enige stam zijn die actief zijn op de transfermarkt. Gelukkig hebben jullie niet het alleenrecht. Of is het nu ineens tegen het zere been?

Ze mogen van mij best recruiten hoor. Daar zeg ik toch niks over?

ik denk dat de fusie bonken shine, meer aan reactie is op jullie recruit en niet geplanned.

Ja denk het ook. Doordat er informatie wordt opgevraagd van andere stammen binnen Ima. werd er ook al in de wereldchat gepraat over MM recruit dus dit zal al wel eerder dan vandaag overlegd zijn. Hoop niet dat andere stammen spionnen hebben geplaatst in Ima. om zo achter deze informatie te komen maar hier heb ik geen weet over.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Hahaha, daar gaan we al. Ge-wel-dig. Hoe staat het met jullie BG 2 WIN? Of is de BG nu een te grote dreiging geworden voor jullie? :D

Nummer 2 en 4 die samen gaan is toch ook R2W? Zou toch juist mooi zijn als de BG zou komen te vervallen lol.
 
Bovenaan