Wereldafspraken

DeletedUser34690

Guest
Tijdje geleden kwamen enkele leden van Res hier tegen Mark stammen, omdat zij uit de leiders chat waren verwijderd.
Om de spelers toch een kans te geven is in bij zijn van CM een discord kanaal ge-opend met alle leiders van W65.

Resultaat:

Res en INF hebben 0 punten aangeleverd en geven na weken nog steeds aan dat ze intern zullen overleggen en dan met een voorstel komen.

Wij hebben inderdaad afgelopen vrijdag aangegeven binnen enkele dagen met duidelijkheid te komen, ik wil niet constant naar je beperkingen verwijzen maar het is algemeen bekend dat die er wel voor zorgen dat je het enorm lastig vindt wanneer het niet precies gaat zoals jij in je hoofd hebt.
Jij bent eigenlijk de hoofdreden dat wij buiten de kata-afspraken om geen verdere wereldafspraken maken.
 
Reactiescore
634
Wij hebben inderdaad afgelopen vrijdag aangegeven binnen enkele dagen met duidelijkheid te komen, ik wil niet constant naar je beperkingen verwijzen maar het is algemeen bekend dat die er wel voor zorgen dat je het enorm lastig vindt wanneer het niet precies gaat zoals jij in je hoofd hebt.
Jij bent eigenlijk de hoofdreden dat wij buiten de kata-afspraken om geen verdere wereldafspraken maken.

Normaal zou ik de tijd erbij noteren hoelang jij in de wereld skype groep had gezet en tijd hoelang je in de discord chat zit :)
De afspraken maak je met W65 en niet met Mark :)
 

DeletedUser1522

Guest
Tijdje weg geweest en werd gewezen op extra afspraken op afspraken.......... wat een ****verhaal dit.. Innoh games heeft kata's gemaakt zodat ze alles kunnen slopen en dan gaan wij er weer regels op maken? zelfde als al die andere afspraken?? Een oorlog is altijd een vies spel, dat zal altijd zo blijven.. probeer het dan niet mooi te maken
 
Reactiescore
111
Tijdje weg geweest en werd gewezen op extra afspraken op afspraken.......... wat een ****verhaal dit.. Innoh games heeft kata's gemaakt zodat ze alles kunnen slopen en dan gaan wij er weer regels op maken? zelfde als al die andere afspraken?? Een oorlog is altijd een vies spel, dat zal altijd zo blijven.. probeer het dan niet mooi te maken

Je bent toch ook niet verplicht om met regels in te stemmen die je onzin vindt? Richt lekker zelf een stam op en doe je ding. Je gaat alleen wel kapot gekata'd worden ^^
 
Reactiescore
278
Ook een lekkere stab van onze grote vriend Mystery Men. Nadat hij bijna weggespeeld is door Bonken en Ima, geven wij hem als bondgenoot de optie om een clustertje in de rim te maken om vanuit daar de strijd voort te zetten. Nu hij daar een cluster heeft gemaakt, stapt hij meteen over naar Ima. om ons zo van twee kanten te kunnen belagen.
Je laat wel weer je ware aard zien. Deze speler is niet te vertrouwen en zal zijn bondgenoten wegsmijten zodra het hem een kleine winst oplevert.

PS: Hij heeft zelfs enkele dorpen van ons gekregen van stoppende spelers zodat hij zijn def daar kon opbouwen!
 
Reactiescore
7.931
Tijdje weg geweest en werd gewezen op extra afspraken op afspraken.......... wat een ****verhaal dit.. Innoh games heeft kata's gemaakt zodat ze alles kunnen slopen en dan gaan wij er weer regels op maken? zelfde als al die andere afspraken?? Een oorlog is altijd een vies spel, dat zal altijd zo blijven.. probeer het dan niet mooi te maken

Zelfs op W33 hadden we die afspraken al. Kata afspraken komen heus niet als verassing voor je.
 

DeletedUser80336

Guest
Ook een lekkere stab van onze grote vriend Mystery Men. Nadat hij bijna weggespeeld is door Bonken en Ima, geven wij hem als bondgenoot de optie om een clustertje in de rim te maken om vanuit daar de strijd voort te zetten. Nu hij daar een cluster heeft gemaakt, stapt hij meteen over naar Ima. om ons zo van twee kanten te kunnen belagen.
Je laat wel weer je ware aard zien. Deze speler is niet te vertrouwen en zal zijn bondgenoten wegsmijten zodra het hem een kleine winst oplevert.

PS: Hij heeft zelfs enkele dorpen van ons gekregen van stoppende spelers zodat hij zijn def daar kon opbouwen!

Als gister al niet duidelijk was geworden wat er gaande is; dan is dat het vandaag wel geworden. Laf blijkt nu een understatement.
 

DeletedUser1522

Guest
Zelfs op W33 hadden we die afspraken al. Kata afspraken komen heus niet als verassing voor je.

We..? jij en je vriendjes op het af. In het spel sprak niemand er over en werden veelvuldig gebruikt. Ach Ja vroeger deed je het ook met skills en nu met premium punten en huilie huilie als iemand in een oorlog je in je rug steekt..... het is oorlog, welk oorlog is ooit gewonnen door netjes te spelen..?
 
Reactiescore
1.478
We..? jij en je vriendjes op het af. In het spel sprak niemand er over en werden veelvuldig gebruikt. Ach Ja vroeger deed je het ook met skills en nu met premium punten en huilie huilie als iemand in een oorlog je in je rug steekt..... het is oorlog, welk oorlog is ooit gewonnen door netjes te spelen..
The glorious revolution in engeland.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ook een lekkere stab van onze grote vriend Mystery Men. Nadat hij bijna weggespeeld is door Bonken en Ima, geven wij hem als bondgenoot de optie om een clustertje in de rim te maken om vanuit daar de strijd voort te zetten. Nu hij daar een cluster heeft gemaakt, stapt hij meteen over naar Ima. om ons zo van twee kanten te kunnen belagen.
Je laat wel weer je ware aard zien. Deze speler is niet te vertrouwen en zal zijn bondgenoten wegsmijten zodra het hem een kleine winst oplevert.

Je bondgenoot? Volgens mij moet je ff je regels die je hebt opgesteld met MM nog keer doorlezen, als je die kwijt bent geeft niet die staan hier in deze gyazo:
https://gyazo.com/a88fb22774ee99e4726db369330178fe
Staat hier duidelijk in dat je een NAP hebt en geen BG ;)

Overigens Mystery Men is nog nooit bijna weggespeeld op deze wereld. Beetje erg overdreven reactie van je. En vooral niet door BONKEN want hun dorpenwinst op Mystery Men is op 1 hand te tellen.
 
Reactiescore
2.064
Vind kata afspraken niet heel verkeerd als ik eerlijk ben, persoonlijk is mijn mening dat het spel leuker wordt. CF afspraken hoeven niet persee van mij, CF's is voor de aanvallende partij ook erg nadelig, het kost bakken aan def. Op deze wereld kan je ook geen OS timen achter je aanvallen, (alleen op stamgenoten). Dus voor mij is een CF afspraak niet echt nodig op w65. Neemt niet weg dat ik het ook niet erg vind om er een afspraak over te maken.
 
Reactiescore
7.931
We..? jij en je vriendjes op het af. In het spel sprak niemand er over en werden veelvuldig gebruikt. Ach Ja vroeger deed je het ook met skills en nu met premium punten en huilie huilie als iemand in een oorlog je in je rug steekt..... het is oorlog, welk oorlog is ooit gewonnen door netjes te spelen..?

Op w33 zijn door ons geen kata's gebruikt beste man, niet sinds de BG. Als je daarvoor wel kata's hebt gebruikt zou kunnen, daarna niet.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Leuk dat je dit erbij pakt. Mystery Men en conq weten beiden dat het meer was dan een NAP.

Kon je de screenshot niet openen? Stond duidelijk NAP en GEEN BG.
 
Reactiescore
278
Kon je de screenshot niet openen? Stond duidelijk NAP en GEEN BG.

maakt niet uit wat daar in staat. Wat wij voor hem hebben gedaan geld als meer dan een NAP. Of het nou op papier staat of niet. Het is gewoon een vieze laffe stab, en hij weet het.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
maakt niet uit wat daar in staat. Wat wij voor hem hebben gedaan geld als meer dan een NAP. Of het nou op papier staat of niet. Het is gewoon een vieze laffe stab, en hij weet het.

Volgens mij moet jij weer terug naar groep 3 en opnieuw leren lezen ;)
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Geen idee waar je je mee bemoeit, je weet van niks. Kansloze interner ;)

Ik kan niet tegen mensen die liegen zoals jij. Ik vind liegen een van slechtste eigenschappen die je kan hebben.
 
Reactiescore
2.064
Als ik het goed begrijp wat haico bedoeld, is dat er onderling dingen zijn gedaan voor MM. Ze hebben hem geholpen een stuk safe te krijgen in de RIM, maar nu gaat dat tegen hun gebruikt worden. Hij sluit de stam van haico nu in. Dit is geen 'officiele' stab, maar netjes is het zeker niet! Zo hoor je niet te spelen.
 
Bovenaan