Top/Flop Stammen

Reactiescore
742
Heyy, jij ook hier :D

reageer even op mijn PM in game ik zie dat je hem gelezen hebt.... anders moet ik het helaas weer via het AF doen en daar heb jij ook geen zin in he?

daarnaast begint heel bellum met pohhh kijk is hoeveel wij verslagen hebben wij zijn zieke pro, verslagen troepen ja is tof maar heeft het nut? heb je winst gemaakt? behalve het cijfertje die omhoog gaat.

de aanvallen van Mr victorius zijn zo slecht dat ik me echt afvraag wie daar op speelt random groene treinen op stackt dorpen (waar jullie weten waar een stack staat) front clears doodlopen op stacks..enzo
daarbij gooit red ook ineens 50-60 clears naar Agent gewoon random waarom weet ik niet zal vast de bedoeling zijn daar binnen bellum.

de massa van ons op zero is zeker geslaagd zijn veel CF's gelegd en behouden daardoor word het volgende x dat er een massa op komt nog zwaarder.

daarnaast heb je het zelfde als de massa op dennis/Faketrain veel troepen verslagen weinig tot geen dorpen winst

waarbij wij zowel de massa op dealorian, zero en YKMN wel flink dorpen winst hebben kunnen pakken

YKMN - 70-90 verloren
Dealorian - 200-220 verloren
Zero- staat nu op -16 ong (niet precies)

waarbij wij zelf

dennis - 7 verloren (niet precies)
Faketrain - ong -20-30 (veel dorpen die YKMN verloren had) dus recaps van Da vinci
agent - 10 ong

ben ik iemand vergeten? graag even melden!

Bellum
200+70+16=286

Wij
7+30+10=47

verschil van 239 dorpen winst aan onze kant

ik denk dat bellum voor +239 dorpen een moord zou doen :D

reminder REAGEER OP JE PM
 

DeletedUser79858

Guest
Weet je, we kunnen allemaal tellen en gegevens neergooien die dan weer de een, dan de ander als overwinnaar uitroept.

En wie is wij? de hele wereld? Jullie zijn nog steeds lossen stammen die mochten jullie het voor elkaar krijgen Bellum weg te spelen elkaar net zo hard aan gaan vallen. Iedereen roept wel, de hele wereld tegen Bellum. Maar uiteindelijk is het ieder voor zich.

Wat betreft je PM. Je bemoeit je met zaken welke letterlijk aan de andere kant van de wereld plaatsvinden. Voel er niets voor om daar over met je in gesprek te gaan. Moet ik dadelijk nog uitleggen wat ik wel en niet heb besproken met spelers waar jij echt helemaal geen bal mee te maken hebt.

Als jij nu populair op het forum wil komen doen, ga je gang. Maar verwacht van mij geen inhoudelijke reactie. Je hebt er niets mee te maken.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Weet je, we kunnen allemaal tellen en gegevens neergooien die dan weer de een, dan de ander als overwinnaar uitroept.

En wie is wij? de hele wereld? Jullie zijn nog steeds lossen stammen die mochten jullie het voor elkaar krijgen Bellum weg te spelen elkaar net zo hard aan gaan vallen. Iedereen roept wel, de hele wereld tegen Bellum. Maar uiteindelijk is het ieder voor zich.

Wat betreft je PM. Je bemoeit je met zaken welke letterlijk aan de andere kant van de wereld plaatsvinden. Voel er niets voor om daar over met je in gesprek te gaan. Moet ik dadelijk nog uitleggen wat ik wel en niet heb besproken met spelers waar jij echt helemaal geen bal mee te maken hebt.

Als jij nu populair op het forum wil komen doen, ga je gang. Maar verwacht van mij geen inhoudelijke reactie. Je hebt er niets mee te maken.

Je hebt geen flauw idee hoe de samenwerking tussen de stammen is. Hou dat stoken over toekomstige aanvallen dan ook lekker voor je. De stammen kunnen zelf wel bepalen wat ze doen na het eventuele wegspelen van Bellum.

Bij de massa op zero is er qua verdedigen weer veel misgegaan. Ik snap echt totaal niet waarom...
 
Reactiescore
742
Wat betreft je PM. Je bemoeit je met zaken welke letterlijk aan de andere kant van de wereld plaatsvinden.

dus als ik Dieu ga CF'en met bb dorpen mag jij ook niks zeggen want andere kant van de wereld? of als ik da vinci stab mag jij ook niks zeggen?
ik denk dat je weer praat voordat je nadenkt want als zoiets zou gebeuren trek jij je moel ook open van ah dat kan niet, niet netjes doe normaal worden weer genaaid en dan kom jij met de smoes maar ik ben de leider van Bellum (FC nubbjes) ik mag praten over dit want ik doe er toe, en dan zeg ik neeh jij ligt te ver weg om hier over te mogen praten.

beetje kansloos bassie


Voel er niets voor om daar over met je in gesprek te gaan. Moet ik dadelijk nog uitleggen wat ik wel en niet heb besproken met spelers waar jij echt helemaal geen bal mee te maken hebt.

graag maak het bekend ben namelijk wel benieuwd!

even voor de mensen die de PM niet gelezen hebben.

bassie (Perfection) heeft het niet graag op Cf's, kata oorlog, alles waar die van verliest heeft ookal Cf/kata regels proberen te maken met de hele wereld (geldt ook voor meerdere mensen binnen FC nubbjes)

maar nu ik van mijn stage af ben heb ik genoeg tijd voor TW daarmee dat ik genoeg VV's pak om te deffen. Nu pakte ik royco010 en zag dat daar midden in zijn cluster ineens dorpen lagen van ong 3k punten heb dit even nagekeken en kwam erachter dat de MB's van FC nubbjes gewoon lagen te CF'en via bb dorpen heb dit aangekaart bij de leider van FC nubbjes en wat kreeg ik te horen van deze speler

AFBEELDING NIET VERVALST indien je het niet geloof ik stuur hem graag door <3

unknown.pn

daarbij ik Citeer

Als een BB dorp edelen dat tegen een van je eigen dorpen aanligt een clusterfuck is dan weet ik het echt niet meer.


met deze regel kan ik dus van EEN CF, NEGEN CF's maken daar zit ook geen logica meer achter he meneer...


daarbij worden er niet alleen dorpen veroverd van Roy zelf maar ook BB zoals ik net aanhaal zoals je in de afbeelding hieronder ziet..



unknown.png

Beide linkjes van de overgenomen dorpen staan hier

http://nl.twstats.com/nl63/index.php?page=village&mode=conquers&id=8259
http://nl.twstats.com/nl63/index.php?page=village&mode=conquers&id=9070

daarbij was een argument van bassie maar de dorpen lagen er al voordat Roy daar lag
nog een afbeelding (rode puntjes zijn de BB dorpen hierboven) de omcirkelde dorpen zijn de dorpen waarvan ik de datum heb opgezocht.
hierbij de linkjes

http://nl.twstats.com/nl63/index.php?page=village&mode=conquers&id=6839
http://nl.twstats.com/nl63/index.php?page=village&mode=conquers&id=7299

unknown.png

vind het erg beschamend dat de leider van FC nubbjes wel een PM durft te schrijven voor de wereld regels met CF's en geen kata oorlog toen der tijd met Re-Or maar nu zelf ook aan het CF'en is en het hem geen fuck boeit als iemand er wat van zegt....


hierbij dus ook nog een keer



unknown.png


Toch een kleine AF post dan maar woops XD
 

Deleted User - 487936070

Guest
R2W, CF'en, kata'en... Jullie maken de wereld er niet bepaald leuker op. Voor andere stammen zou dit een reden zijn om de wereld dood te rekruteren:rolleyes:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.758
Over enkele jaren kijkt de nieuwe tw generatie terug op w63 als grootste flopwereld ooit met Bellum die de grootste ondergang ooit meemaakte. Schrijnend
 

DeletedUser79777

Guest
Once again toont bellum aan hoe hypocriet ze zijn.

Perfection loopt CF's te pakken in royco zijn cluster. En gaat nu tegen dennis dreigen om te kata-en, omdat hij een dorp van wolfpack heeft overgenomen in bellum cluster.

Als het nu echt een clusterfuck was had ik er geen probleem mee . Maar dat is het niet. Dus met jouw manier van denken mogen wij jou nu ook beginnen kata-en aangezien je royco CF-ed?
 

DeletedUser79332

Guest
Ik ben blij datik gestopt ben op deze wereld. Het blijft gezeik. Los van het feit of het waar is wat er steeds gezegdword of niet!
 
Reactiescore
50
Once again toont bellum aan hoe hypocriet ze zijn.

Perfection loopt CF's te pakken in royco zijn cluster. En gaat nu tegen dennis dreigen om te kata-en, omdat hij een dorp van wolfpack heeft overgenomen in bellum cluster.

Als het nu echt een clusterfuck was had ik er geen probleem mee . Maar dat is het niet. Dus met jouw manier van denken mogen wij jou nu ook beginnen kata-en aangezien je royco CF-ed?
By the way, Bellum kan toch geen kata-oorlog aan, ze zijn niet voor niets over gegaan tot R2W uit angst voor Kakaka.
 

DeletedUser77710

Guest
Weet je, we kunnen allemaal tellen en gegevens neergooien die dan weer de een, dan de ander als overwinnaar uitroept.

En wie is wij? de hele wereld? Jullie zijn nog steeds lossen stammen die mochten jullie het voor elkaar krijgen Bellum weg te spelen elkaar net zo hard aan gaan vallen. Iedereen roept wel, de hele wereld tegen Bellum. Maar uiteindelijk is het ieder voor zich.

Wat betreft je PM. Je bemoeit je met zaken welke letterlijk aan de andere kant van de wereld plaatsvinden. Voel er niets voor om daar over met je in gesprek te gaan. Moet ik dadelijk nog uitleggen wat ik wel en niet heb besproken met spelers waar jij echt helemaal geen bal mee te maken hebt.

Als jij nu populair op het forum wil komen doen, ga je gang. Maar verwacht van mij geen inhoudelijke reactie. Je hebt er niets mee te maken.

Damn, wat bazel jij nou allemaal? Zou je misschien wel nog willen reageren op mijn antwoord op jouw verbazingwekkende bericht(en).

En hoe kan je fier zijn op het deffwerk van Zero? Oke, er is al beter verdedigd dan andere accounts waar er massa's op liepen van Bellum. Maar is ook niet al te moeilijk zeker? :$ Gezien hoe diep architect niet aan het edelen is?
 
Reactiescore
50
En wie is wij? de hele wereld? Jullie zijn nog steeds lossen stammen die mochten jullie het voor elkaar krijgen Bellum weg te spelen elkaar net zo hard aan gaan vallen. Iedereen roept wel, de hele wereld tegen Bellum. Maar uiteindelijk is het ieder voor zich.

Bellum is eerder een groepje losse accounts dan wij een groepje losse stammen zijn.
 

DeletedUser77710

Guest
Door te jumpen naar dragon dancer. :D Hoeveel mensen gaan jullie nog laten fronten met ons? + nog eens mijn mb afpakken die in mn save ligt... bellum toont nog maar eens aan dat ze niets geven om hun reputatie...
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Als je geen spelers kan r2wen doe je de mbs toch :O
 
Bovenaan