CF Nova & CounterCF Qua.

DeletedUser79946

Guest
Beste W64 spelers.

Veel besproken onderwerp in de afgelopen dagen , in verschillende topics.
Graag zou ik nog het een en ander delen mbt dit onderwerp.
Zoals eerder gezegd hebben we na onze counter CF op RBC eindelijk een reactie van Nova. De leiding van Qua en die van Nova hebben een overeenkomst kunnen bereiken waarin is afgesproken dat wij de CF van Korjakskaja Sopka terugkrijgen, en Nova de CF's van Pigzor & LuckyLuQ zal ontvangen in ruil. In mijn ogen een prima afspraak.

CF Lucky RBC.png Clusterfuck Korja.png

Geel ben ik, roze is Korja , en zwart is Nova.

Maar voor Korja is blijkbaar het spel hier nog niet ten einde, en besluit hij zijn CF dorp af te gaan breken.
Feitelijk gezien kan je dit bekijken als "kata" , en daarom ook de betreffende regels hanteren.
Dus in mijn ogen mag een uitkijktoren, verzamelplaats of standbeeld afgebroken worden.

Uit de dorpsakte maak ik op dat er een Adelshoeve gebouwd gaat worden, smederij word geupt en de AH komt er ook. Ook kan je zien dat de smederij van 16 naar 20 geupt is om aan de voorwaarden van het gebouw te voldoen.

Dorpsakte afbraak.png

Zoals iedereen hierboven kan zien is er op 25-01-2019 een Adelshoeve gebouwd(+512 punten, ik baseer me op de TW Wiki puntentabel). Dit is gebeurd terwijl het dorp in bezit was van Korja.
Zoals we allemaal weten moet je aan bepaalde voorwaarden voldoen voor een AH, Hoofdgebouw 20 , Marktplaats 10 & Smederij 20.

Goed, zoals besproken hierboven is de smederij dus op 25-01-2019 level 20, gezien de bouw Adelshoeve.

Het dorp is leeg , volgens afspraak gaan wij het nu overnemen.

Scoutrapport 27 Januari.png

We scouten het dorp en tot onze grote verbazing is de Smederij ineens 12 levels gezakt , van 20 naar 8. De afbraak Smederij van 12 levels zou 539 punten in mindering brengen. Echter is er nog meer afgebroken aangezien het dorp al 660 punten gezakt is.

Wij vinden dit echt de zoveelste steek van Korja, de speler die het blijkbaar verschrikkelijk lastig vind om ook maar iets op een normale manier te doen. Ik stel dan persoonlijk ook de vraag, waar ligt de grens? @Nova stamleiding. Uit een eerdere reactie leid ik zelf ook al af dat jullie het kinderachtig vinden, maar wat zijn de maatregels ?

Stammen die zich voorafgaand aan deze actie niet aan de kata afspraken hielden, die volgens mijn beleving hier gehanteerd moeten worden, zijn helemaal afgebroken op het AF. Wat is dan het gevolg van deze actie?

Graag zou ik hier alleen inhoudelijke reacties zien, als het enige wat je uit kan brengen is "Ja maar Qua doet dit en dat en Fix doet dit en dat" svp niet reageren, gebruik hier lekker de andere topics voor. Dit topic wil ik graag gebruiken voor een overzichtelijke discussie over dit onderwerp.

Voor verder bewijs of toevoegingen kunnen jullie ons ingame altijd bereiken.

We zijn benieuwd naar jullie mening.

Team LuckyLuQ.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
173
Ik ben het enigszins mee eens dat onze CF's bij Nova niet het beste spel is wat er gespeeld is. Maar door deze actie konden we eindelijk reactie loskrijgen van de leiding van Nova. Al met al, standpunt is gemaakt en het probleem wordt/is opgelost. Wij staan onze CF's af voor die ene van Korja.

Alleen jammer dat Korja weer een nieuw probleem wilt creëren door deze actie. Zoals ik al eerder heb gemeld op een ander topic is Korja naar mijn mening alleen uit op provoceren en haatzaaien. Dit zijn inderdaad harde woorden, maar zo is het hoe ik het zie. Ik denk/hoop dat de meesten het daar wel eens mee kunnen zijn.

Het forum staat nu vol dat Qua een onwijze "stabstam" is en vies spel speelt. Maar bedenk eens bij je eigen; als dit bij mij gebeurd, kan ik dan mijn respect voor een tegenstander die zich zo gedraagd nog hanteren? Het begint voor mij aardig lastig te worden. Ik hoop ten diepst dat niet heel Nova zoals Korja speelt, en dat niet heel Nova met een probleem omgaat hoe hun leiding ermee omging. Zo probeer ik nog voor mezelf de motivatie te geven om enigzins een eerlijke strijd te voeren. Het CF'en van ons bij RBC was inderdaad niet netjes, maar wat Korja deed en nog steeds doet is ook alles behalve netjes. Blijkbaar moet je af en toe vies spel met vies spel beantwoorden, zodat je dan pas samen tot een oplossing kunnen komen.
 
Reactiescore
173
Oplossing: Jullie breken jullie CF ook af.
Zo ver willen we niet zakken. We hebben ons al verlaagd, maar zo ver willen we niet gaan. Ik neem aan dat de leiding van Nova hier achteraan gaan. Lijkt me niet zo netjes dit maar achter wege te laten. Ik hoop ook niet dat het nodig is om weer zo een achterlijk standpunt te maken dan dat we laatst deden door die CF's te plaatsen. Dit is duidelijk, zonder enig twijfel, een hele vieze actie.
 

DeletedUser77704

Guest
Dit is echt heel triest zeg als je overeenkomst hebt bereikt.

Gewoon kinderachtig gedrag omdat niet mee eens is dat CF moet afstaan van leiding.

En waarschijnlijk nog PP gebruiken om zo snel af te breken....
 

DeletedUser79879

Guest
Oplossing: Jullie breken jullie CF ook af.

Qua wil zich niet weer verlagen aan niveau als reactie op wat bij ons gebeurde. We hebben al meerdere malen gezien dat wanneer we dat wel deden wij vervolgens de gebeten hond waren.

los daar van als ik die cf in bezit had was die allang 26 puntjes.. dezelfde dag nog.
 
Reactiescore
1.278
Dit is echt heel triest zeg als je overeenkomst hebt bereikt.

Gewoon kinderachtig gedrag omdat niet mee eens is dat CF moet afstaan van leiding.

En waarschijnlijk nog PP gebruiken om zo snel af te breken....

Kata's lijkt mij.

Toch jammer dat wanneer een overeenkomst bereikt wordt Nova het niveau toch weer een trede laat zakken. Onnodig en natuurlijk erg provocerend. Ook wel komisch dat Modus al tijden aandringt op een CF dorpen ruil, maar dit tot op heden niet mogelijk is en dat Qua het met de genomen maatregelen zo regelt. De manier waarop de leiding binnen Nova handelt wordt nu helaas wel erg duidelijk.
 

DeletedUser79946

Guest
Qua wil zich niet weer verlagen aan niveau als reactie op wat bij ons gebeurde. We hebben al meerdere malen gezien dat wanneer we dat wel deden wij vervolgens de gebeten hond waren.

los daar van als ik die cf in bezit had was die allang 26 puntjes.. dezelfde dag nog.

Het is ook altijd verbazingwekkend stil vanuit anti Qua posters wanneer er zoiets als dit gebeurd.
Mochten wij onze CF ook afbreken dan staan posters als Alex Lannon weer op #1 om inderdaad ons weer als stabbende stam te labelen.

Toch jammer dat wanneer een overeenkomst bereikt wordt Nova het niveau toch weer een trede laat zakken. Onnodig en natuurlijk erg provocerend. Ook wel komisch dat Modus al tijden aandringt op een CF dorpen ruil, maar dit tot op heden niet mogelijk is en dat Qua het met de genomen maatregelen zo regelt. De manier waarop de leiding binnen Nova handelt wordt nu helaas wel erg duidelijk.

Dat het van ons ook niet netjes was is duidelijk, maar inderdaad dus wel de enige manier om iets geregeld te krijgen.
 
Reactiescore
1.075
Het is ook altijd verbazingwekkend stil vanuit anti Qua posters wanneer er zoiets als dit gebeurd.
Mochten wij onze CF ook afbreken dan staan posters als Alex Lannon weer op #1 om inderdaad ons weer als stabbende stam te labelen.



Dat het van ons ook niet netjes was is duidelijk, maar inderdaad dus wel de enige manier om iets geregeld te krijgen.

Geen zorgen ik ben hier weer, qua stab stab stab !!!!!!!
Nee dit is gewoon kinderachtig van Andre.
Gelukkig is het maar gewoon ja AM aanzetten tegenwoordig.
 

DeletedUser47575

Guest
Het begint een zielige actie reactie te worden zonder winnaars..
 
Reactiescore
1.278
Het begint een zielige actie reactie te worden zonder winnaars..

Modus wacht al bijna 18 dagen(!) voor een oplossing van de cf kwestie van het leidinggevende account binnen Nova Pony en nog steeds is er geen oplossing in zicht. Het vragen om een reactie, geen reactie krijgen, bumpen, reactie krijgen dat er overlegd wordt en weer geen reactie krijgen waar telkens dagen overheen gaan houdt ooit eens op.

Al kijk je dan dat bepaalde zaken blijkbaar wel binnen Nova geregeld kunnen worden als Nova zelf er een slaatje uit kan slaan, Nova was er als de kippen bij om een NAP voor rainbow te regelen met Modus en nu de CF-ruil voor Nova aantrekkelijk is is ook ineens alles mogelijk.

Modus weigert zich echter te verlagen tot het niveau van Nova, maar ik kan de reactie van Qua zeker begrijpen. Nova is in dezen de stam die het onmogelijk maakt om zaken met fatsoen op te lossen en dwingt zo andere stammen tot extreme maatregelen, wie de bal kaatst kan hem immers terug verwachten. Ik hoop dat de leiding van Nova inziet wat de gevolgen zijn van dit (wan)beleid en dat ze zelf uiteindelijk ook verliezer zijn.
 

DeletedUser79879

Guest
Modus wacht al bijna 18 dagen(!) voor een oplossing van de cf kwestie van het leidinggevende account binnen Nova Pony en nog steeds is er geen oplossing in zicht. Het vragen om een reactie, geen reactie krijgen, bumpen, reactie krijgen dat er overlegd wordt en weer geen reactie krijgen waar telkens dagen overheen gaan houdt ooit eens op.

Al kijk je dan dat bepaalde zaken blijkbaar wel binnen Nova geregeld kunnen worden als Nova zelf er een slaatje uit kan slaan, Nova was er als de kippen bij om een NAP voor rainbow te regelen met Modus en nu de CF-ruil voor Nova aantrekkelijk is is ook ineens alles mogelijk.

Modus weigert zich echter te verlagen tot het niveau van Nova, maar ik kan de reactie van Qua zeker begrijpen. Nova is in dezen de stam die het onmogelijk maakt om zaken met fatsoen op te lossen en dwingt zo andere stammen tot extreme maatregelen, wie de bal kaatst kan hem immers terug verwachten. Ik hoop dat de leiding van Nova inziet wat de gevolgen zijn van dit (wan)beleid en dat ze zelf uiteindelijk ook verliezer zijn.

Er zijn eerst nog kata's onderweg naar de cf, dan mag je hem pas terug natuurlijk...
 

DeletedUser79168

Guest
neh joh wij van The rainbowchicks geven officieel goedkeuring aan de stam QUA om al onze dorpen te edelen die nog overschieten op voorwaarde dat de volgende massa gebeurt op pony kan mark weer zijn favoriete bezigheid doen runnen of iemand stabben om te overleven
 
Reactiescore
152
Wat triest gebeuren van Nova, zou toch denken dat het een keer klaar is.. @.RidingMyDirtyPony lekker bezig maat.

Wtf heb ik hier weer mee te maken? Als je de pm's en appjes zal lezen van mij (Mark) zal je zien dat ik het echt een triest en zielig ding vind wat account korjak heeft gedaan. Ik ben dan ook de eerste die zegt dat hier compensatie tegenover moet staan;)

Verder beheer ik alleen pony, dus voor leiderszaken zal een ieder iemand anders moeten oproepen ipv pony. Ik word scheitziek van al dat gezeik, waar ik compleet buiten sta
 

DeletedUser79879

Guest
Wtf heb ik hier weer mee te maken? Als je de pm's en appjes zal lezen van mij (Mark) zal je zien dat ik het echt een triest en zielig ding vind wat account korjak heeft gedaan. Ik ben dan ook de eerste die zegt dat hier compensatie tegenover moet staan;)

Verder beheer ik alleen pony, dus voor leiderszaken zal een ieder iemand anders moeten oproepen ipv pony. Ik word scheitziek van al dat gezeik, waar ik compleet buiten sta

Wanneer er iets fout gaat binnen een stam word er gekeken naar de leiding. Lijkt me erg logisch haha
 

DeletedUser79879

Guest
Leiding ja, niet naar forum account pony;) want dat is geen leiding.

Het account .RidingMyDirtyPony word gezien als leiding, Als je met dezelfde naam op het af zit verwacht je ook dat dit leiding. Jouw account is leiding, dus jij hoort daar ook bij? allemaal maar vaag verhaal
 
Bovenaan