Afspraken W64

Reactiescore
1.363
Dus ban onterrecht xd
 

DeletedUser54520

Guest
Zoiezo
En dat al 2e maal.
TW maakt toch zware fouten, Of toch RBC? :eek:
 
Reactiescore
853
Die is wel pijnlijk :eek:
En daarbij onterecht gezien er geen script gebruikt is. Als het terecht was geweest prima, hadden we dit geaccepteerd, maar momenteel worden we op W64 genaaid omdat er op W66 een script met de PP beurs gehandeld zou hebben. Nu houdt Duckje vol dat hij sluitend bewijs heeft en er geen fouten zijn, maar goed dat deed hij ten tijde van W62 ook waar iedereen na een week een mededeling krijg dat ze fout zaten. Impact zal nu voor ons immens veel groter zijn aangezien Qua al treinen heeft lopen..

Op naar 4 op een rij dan?
Toch duidelijk dat er iets niet klopt dan :p
Je mist dat er na de eerste keer nooit iets gebeurd is. Er is destijds bekend en nooit weer een voorval geweest totdat we uit het niets voor een nog steeds onbekende reden weer bestraft worden.
 

DeletedUser77704

Guest
En daarbij onterecht gezien er geen script gebruikt is. Als het terecht was geweest prima, hadden we dit geaccepteerd, maar momenteel worden we op W64 genaaid omdat er op W66 een script met de PP beurs gehandeld zou hebben. Nu houdt Duckje vol dat hij sluitend bewijs heeft en er geen fouten zijn, maar goed dat deed hij ten tijde van W62 ook waar iedereen na een week een mededeling krijg dat ze fout zaten. Impact zal nu voor ons immens veel groter zijn aangezien Qua al treinen heeft lopen..


Je mist dat er na de eerste keer nooit iets gebeurd is. Er is destijds bekend en nooit weer een voorval geweest totdat we uit het niets voor een nog steeds onbekende reden weer bestraft worden.

WTF, Qua die treinen naar jullie stuurt :eek:

Willen snel front optrekken tegen Modus volgens mij :S Of zorgen dat Pony veilig kan joinen ^^
 
Reactiescore
853
WTF, Qua die treinen naar jullie stuurt :eek:

Willen snel front optrekken tegen Modus volgens mij :S Of zorgen dat Pony veilig kan joinen ^^
Yup werd op de hoogte gebracht door een van de Qua spelers dat er treinen zouden lopen. Maar goed kan nou niet zeggen dat het me verbaasd. Ik vraag me af wat voor compensatie we wel niet zullen krijgen bij de unban. Hij mag gelijk ons edellimiet wel op 20.000 zetten.
 

DeletedUser79906

Guest
Yup werd op de hoogte gebracht door een van de Qua spelers dat er treinen zouden lopen. Maar goed kan nou niet zeggen dat het me verbaasd. Ik vraag me af wat voor compensatie we wel niet zullen krijgen bij de unban. Hij mag gelijk ons edellimiet wel op 20.000 zetten.

hij kan jullie beter het w8woord van Ponyboys geven, aangezien dat straks RBC is.. :eek:
 

DeletedUser79332

Guest
En ik dacht nog wel dat ze iets nieuws hadden zodat beurs scripts tegen konden worden gegaan op w66. Blijkbaar faalt inno dus ook..
 

DeletedUser76932

Guest
Lijkt me heel raar dat een account 2x achter elkaar een ban krijgt die "niet verdient" is?

Zelf weet ik ook dat RBC botters waren en heb gewoon bewijs van spelers die het op whatsapp aangeven dus het verbaast me niets.

Eind goed al goed denk ik maar :D
 
Reactiescore
1.278
Vind het ook wel raar inderdaad dat het hier meermaals een onterecht ban wordt genoemd. Bijna nooit wordt illegaal script gebruik op TW toe gegeven. Het is natuurlijk knap lullig al moet je aan je team uitleggen dat door een script wat je wat tijd bespaart op w66 maanden werk op w64 verloren gaat.

Ik zeg niet dat de ban terecht is, maar wel dat er wel erg makkelijk wordt aangenomen dat het onterecht is.
 
Reactiescore
1.075
Vind het ook wel raar inderdaad dat het hier meermaals een onterecht ban wordt genoemd. Bijna nooit wordt illegaal script gebruik op TW toe gegeven. Het is natuurlijk knap lullig al moet je aan je team uitleggen dat door een script wat je wat tijd bespaart op w66 maanden werk op w64 verloren gaat.

Ik zeg niet dat de ban terecht is, maar wel dat er wel erg makkelijk wordt aangenomen dat het onterecht is.

In een rechtstaat als nederland/belgie/duitsland bestaat nog steeds het feit onschuldig tot het tegendeel bewezen. Echter wilt Duckje (die overigens enkel en alleen het dossier mag/wilt behandelen) hier geen bewijzen over geven. Sterker nog worden de support aanvragen simpelweg respectievelijke 23 en 11 uur lang genegeerd/onbeantwoord.
Wat als nu blijkt dat het toch onterecht is?
Sorry voor de ban, accie is wel weg. Doeg.
Het is ook wel erg toevallig dat het net bij Jeremy gebeurd die heel toevallig heel recent intern zijn ongenoegen over duckje geuit heeft. En nu is net Duckje de persoon die enkel en alleen over dit onderwerp mag oordelen. Zoiets heet ook wel eens belangenvermenging.
 
Bovenaan