Afspraken W64

DeletedUser77704

Guest
Oh stamgevoel verpesten omdat we feiten aanhaalden die waar waren. Maar ja jij kon daar natuurlijk niet tegen, want jou account deed nooit iets verkeerd moet je mij toch eens uitleggen hoe je een dorp verliest paar dagen voor een massa waaruit je edels ging spammen.

Das wel noob :rolleyes:
 
Reactiescore
1.365
Hahahaha, ik had niks tegen rbc, enkel tegen de bespelers erop. Buiten Kenneth en paul om, zijn het allemaal arrogante opgeschoten ego's, zonder ook maar enig stamgevoel, die de stamsfeer in nova aardig verpest hebben de laatste tijd. Vandaar was de ban vopr nova dus een zege, vooral om weer rust in de stam te krijgen en dat mensen weer dichter naar elkaar toe kunnen groeien ipv. Dat sommige individuen het verpesten!

Zegt de gene die alles goed praat in de chat, terwijl meneer ook al te graag met qqtje in de stam wilt zitten :)
Stabbertje togg.
Dus meneer heeft zelf de aangifte gedaan van ban, zodat hij er mee weg kan komen?
Is dat niet al een keertje eerder gebeurd op 57 kwakkie?
En ondertussen gewoon jouw co's afkraken dat zij geen ene flikker doen hé, goh wat ben jij toch een goeie co zeg!
En idd runner kwakkie, op quidje had die me toch een grote waffel, schijnbaar ook gerunned :eek:.
Noobje!
 

DeletedUser77704

Guest
Is gij ook, alleen heeft die geen zelfkennis.

Je bedoelt denk ik hij ;)

Zegt de gene die alles goed praat in de chat, terwijl meneer ook al te graag met qqtje in de stam wilt zitten :)
Stabbertje togg.
Dus meneer heeft zelf de aangifte gedaan van ban, zodat hij er mee weg kan komen?
Is dat niet al een keertje eerder gebeurd op 57 kwakkie?
En ondertussen gewoon jouw co's afkraken dat zij geen ene flikker doen hé, goh wat ben jij toch een goeie co zeg!
En idd runner kwakkie, op quidje had die me toch een grote waffel, schijnbaar ook gerunned :eek:.
Noobje!

Ik ben kwakkie :D Klinkt inderdaad wel erg bekend :eek:
 
Reactiescore
1.365
Je bedoelt denk ik hij ;)



Ik ben kwakkie :D Klinkt inderdaad wel erg bekend :eek:

Ja, dankzij jou ben ik idd mark kwakkie gaan noemen :p.
Jij blijft voor mij altijd Justinstabs <3.
 
Reactiescore
152
Oh stamgevoel verpesten omdat we feiten aanhaalden die waar waren. Maar ja jij kon daar natuurlijk niet tegen, want jou account deed nooit iets verkeerd moet je mij toch eens uitleggen hoe je een dorp verliest paar dagen voor een massa waaruit je edels ging spammen.

Dat ik dat dorp verlies had meerdere oorzaken, ik edel dat dorp in een gebied wat totaal ver van men bed show is, dus kan ik er zelf niks naar toe sturen verder he, logisch dat als er binnen 4 uur geen deff in staat van stamgenoten dat het dorp verloren gaat. Ik ben ook niet perfect, verre van zelfs. Maar jullie hebben wel het inzicht van een koe. De ene speler heeft nog een langere piemel als een ander, maar dat je 2x gebanned wordt met daarbij nu de perma ban is toch wel een raar gegeven he?
 
Reactiescore
415
lol, allemaal dikke stabber noobs. Nu is het tijd voor mn masterplan om justinstabs, kwakkie en QQ allemaal bij mekaar in de stam te krijgen. Of moet ik de story line nog iets uitgebreider maken @We Like Hot Chicks
 
Reactiescore
1.365
lol, allemaal dikke stabber noobs. Nu is het tijd voor mn masterplan om justinstabs, kwakkie en QQ allemaal bij mekaar in de stam te krijgen. Of moet ik de story line nog iets uitgebreider maken @We Like Hot Chicks

Ja maar bobo jij mag dat :(
Zit die kwakkie weer rond te bazuinen dat die commentaar krijgt ofzo xd.
 
Reactiescore
415
is toch enkel goed als die commentaar krijgt, als hij het maar gebruikt om van te groeien.

Wow dat klinkt echt stom.
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
853
Trieste van RidingMyPony zoals gewoonlijk, ik heb niets tegen RBC, misschien moet jij eens wat minder in mensen hun reet kruipen en leren hoe je moet spelen. Heb letterlijk screens staan waar mensen beweren dat je bezig bent met een nieuwe stam. Daarbij komt dat iedereen wist dat ik gelijk had over die geweldige massa op Qua, maar toch maar hun kontenmaatjes verdedigden. Jij bent wel echt een topspeler "runner Mark ik heb een druk leven", druk genoeg dat je een idiote massa doordrukt en vervolgens de clears niet eens stuur vanaf je eigen account. Wat een grap is dat Nova zeg.

Succes gewenst aan Modus, rest van de stammen is wereldwinst niet waardig in mijn ogen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Trieste van RidingMyPony zoals gewoonlijk, ik heb niets tegen RBC, misschien moet jij eens wat minder in mensen hun reet kruipen en leren hoe je moet spelen. Heb letterlijk screens staan waar mensen beweren dat je bezig bent met een nieuwe stam. Daarbij komt dat iedereen wist dat ik gelijk had over die geweldige massa op Qua, maar toch maar hun kontenmaatjes verdedigden. Jij bent wel echt een topspeler "runner Mark ik heb een druk leven", druk genoeg dat je een idiote massa doordrukt en vervolgens de clears niet eens stuur vanaf je eigen account. Wat een grap is dat Nova zeg.

Succes gewenst aan Modus, rest van de stammen is wereldwinst niet waardig in mijn ogen.
Als je geen vuile botter / cheater zou zijn geweest zou ik nog overwegen om je in onze stam te verwelkomen :eek: :D
 
Reactiescore
853
Als je geen vuile botter / cheater zou zijn geweest zou ik nog overwegen om je in onze stam te verwelkomen :eek: :D
Als ik me zou aanmelden speel ik vandaag nog in Modus noob :p

**Nog even korte toelichting, RBC is gebanned voor een beursscript op W66 (daar speelde enkel Kenneth). Hij heeft geen beursscript, maar goed support is eigenwijs en wil niet met ons communiceren ondanks ze hebben bewezen er vaker naast te zitten, zie W62.
 

Deleted User - 24028

Guest
Als ik me zou aanmelden speel ik vandaag nog in Modus noob :p

**Nog even korte toelichting, RBC is gebanned voor een beursscript op W66 (daar speelde enkel Kenneth). Hij heeft geen beursscript, maar goed support is eigenwijs en wil niet met ons communiceren ondanks ze hebben bewezen er vaker naast te zitten, zie W62.
Zou zo maar eens kunnen jah :eek: Onder streng toezicht van mij dan met al jou illegale scripts...
 

DeletedUser76765

Guest
Kenneth zou nooit een beursscript gebruiken, zo ken ik hem niet!
 
Bovenaan