Fix en afspraken

DeletedUser75965

Guest
Je houdt een massa op Trippey, sloopt veel deff en ziet veel gaten liggen, kortom de volgende dag ziet er mooi uit.

Dit is het hele verschil. Het zag er erg zuur voor jou uit.

Ik kom binnenkort met minstens 10 zeer positieve berichten. Ik daag jou uit er 3 te vinden VOOR de stab.
Laten we afspreken deze morgen avond voorbereid te hebben, dan gaan we zien hoe veel kans jij nog zou hebben om door te gaan.

Dan laten we voor het gemak even achterwege dat jullie natuurlijk een veel beter ratio zouden moeten hebben met 7 man vs 2 man
 

DeletedUser77704

Guest
Je houdt een massa op Trippey, sloopt veel deff en ziet veel gaten liggen, kortom de volgende dag ziet er mooi uit.

Dit is het hele verschil. Het zag er erg zuur voor jou uit.

Ik kom binnenkort met minstens 10 zeer positieve berichten. Ik daag jou uit er 3 te vinden VOOR de stab.
Laten we afspreken deze morgen avond voorbereid te hebben, dan gaan we zien hoe veel kans jij nog zou hebben om door te gaan.

Wtf slaat dat op? Een rood bolletje of niet zien zegt niks over hoe zwaar je gesloopt hebt?

670k+ heeft Fix gesloopt, jij hebt 1.3m gesloopt. Mooie verhouding voor je, maar uit huidige aanvallen die doorgaan blijkt dat je bij lange na niet alle off van Abuser heb gesloopt dus wat je vraagt zegt helemaal niks. Daarbij is er winst geboekt waar de aanvallen van Goldrulez totaal geen invloed op hebben gehad.
 

DeletedUser75965

Guest
Rapporjtes komen dus later. wat iedereen vast kan nachecken op TW stats is de ODD-ODA verhouding.
Ajacied: + ca. 800K

Alle leden van Fix die aanvielen komt opgeteld op ca. 300K.
Dat lijkt me toch een vrij duidelijke verhouding.


Wtf slaat dat op? Een rood bolletje of niet zien zegt niks over hoe zwaar je gesloopt hebt?
natuurlijk zegt het wel iets als je geen muur level sloopt met een volledige clear.
uiteraard zijn er wel wat muurlevels gesloopt, maar ik durf zo uit mn hoofd te zeggen dat dit hooguit enkele levels waren voor een clear en dan minstens 80% van de clears MAX 1 damage deden aan de muur en een groot deel helemaal geen schade.
 

DeletedUser77704

Guest
Rapporjtes komen dus later. wat iedereen vast kan nachecken op TW stats is de ODD-ODA verhouding.
Ajacied: + ca. 800K

Alle leden van Fix die aanvielen komt opgeteld op ca. 300K.
Dat lijkt me toch een vrij duidelijke verhouding.

Jij kan duidelijk niet tellen :D:D:D

487752687


Enkel Abuser zat al hoger dan aantal wat je noemt, kunn je dus onmogelijk serieus nemen als gaat om cijfers, die verdraai je dus duidelijk...... Benieuwd in welke mate we je dan wel serieus nemen als je om zulke dingen al met volle overtuiging liegt.
 

DeletedUser78702

Guest
Ik daag jou uit er 3 te vinden VOOR de stab.
1.
https://nl64.tribalwars.nl/public_report/3f3734d423d2dc84ae4feceaff71e950

2.
https://nl64.tribalwars.nl/public_report/0b42c6fda722afcbf41cac83c97d96b9

3.
https://nl64.tribalwars.nl/public_report/005fe7c3654afb0ad9c0d71c44fd72dd

Maak de opdracht beetje moeilijker volgende keer aub. Ongetwijfeld dat jij leukere rapportjes zal hebben, anders ben je als verdediger niet goed bezig :p

Er waren heel veel muren down en ts was lang niet meer overal 100. Als je dit gaat ontkennen, kunnen we beter stoppen met discussiëren :)
 

DeletedUser75965

Guest
Jonge jonge jonge, lees nou eens.

Het gaat om VOOOOOOOOOR de stab. Dus alleen de eerste aanvals dag. +212K voor Abuser, de overige spelers is het meeste van gedodged. De max die ik zag was +36K (waarvan een deel op anderen zou kunnen zijn, maar laten we voor het gemak stellen dat alles op mij was)
 

DeletedUser77704

Guest
Jonge jonge jonge, lees nou eens.

Het gaat om VOOOOOOOOOR de stab. Dus alleen de eerste aanvals dag. +212K voor Abuser, de overige spelers is het meeste van gedodged. De max die ik zag was +36K (waarvan een deel op anderen zou kunnen zijn, maar laten we voor het gemak stellen dat alles op mij was)

Gaat om de "massa" lezen erg moeilijk hé ;)
 

DeletedUser75965

Guest
1.
https://nl64.tribalwars.nl/public_report/3f3734d423d2dc84ae4feceaff71e950

2.
https://nl64.tribalwars.nl/public_report/0b42c6fda722afcbf41cac83c97d96b9

3.
https://nl64.tribalwars.nl/public_report/005fe7c3654afb0ad9c0d71c44fd72dd

Maak de opdracht beetje moeilijker volgende keer aub. Ongetwijfeld dat jij leukere rapportjes zal hebben, anders ben je als verdediger niet goed bezig :p

Er waren heel veel muren down en ts was lang niet meer overal 100. Als je dit gaat ontkennen, kunnen we beter stoppen met discussiëren :)

Nu even dat we ze ook kunnen zien/openen zou handig zijn.
Graag ook alleen berichten van voor de stab he.

En muren down, ja logisch dat ik een aantal aanvallen dodge als er gemiddeld op elk dorp 8 aanvallen komen.
 

DeletedUser77704

Guest
Nu even dat we ze ook kunnen zien/openen zou handig zijn.
Graag ook alleen berichten van voor de stab he.

En muren down, ja logisch dat ik een aantal aanvallen dodge als er gemiddeld op elk dorp 8 aanvallen komen.

Blijf je je eigen verzonnen regels verdraaien? Linkjes doen het trouwens gewoon
 

DeletedUser75965

Guest
Ah sorry, kan ze zien.

Ik zie hier 1 postieve, de enige die ik ook had verwacht. een dodge fout tijdens een meeting.

De andere 2 zal ik dan wel de rapportjes van de snipe die er achter zit sturen om aan te tonen dat dit geen positief bericht was voor jou.

Ik tel er 1 tot nu toe dus. Was makkelijk toch, stuur de andere 2 maar dan
 

DeletedUser78702

Guest
Graag ook alleen berichten van voor de stab he.
Alle rapportjes zijn van 21/01 ;)

De andere 2 zal ik dan wel de rapportjes van de snipe die er achter zit sturen om aan te tonen dat dit geen positief bericht was voor jou.
Dat is bullshit, een snipe kan perfect positief zijn voor de aanvaller. Muur 0, geen troepen meer in het dorp en TS 8. Moet je mij eens effe vertellen hoe je dat niet als 'een gat' kan zien.
 

DeletedUser75965

Guest
Als dat een gat was dan had je de 21e makkelijk een aantal dorpen moeten kunnen pakken. Waarom faalde dit met 50+ edels hmm?
En dan met de luttele losse edels,op de 22e zonder edels en clears meer van de stam, zou het wel gaan lukken?

Zinloze discussie als je niet objectief kunt zijn. Geniet er van dat je een dorp winst hebt en vandaag wellicht nog wat meer gaat pakken. Knap man, grote klasse!
 

DeletedUser78702

Guest
Als dat een gat was dan had je de 21e makkelijk een aantal dorpen moeten kunnen pakken. Waarom faalde dit met 50+ edels hmm?
Hmm, wij hebben helemaal geen 50 edels ter beschikking? :(

En dan met de luttele losse edels,op de 22e zonder edels en clears meer van de stam, zou het wel gaan lukken?
Effe nadenken, hoe zou dat komen? Oh misschien omdat onze clears +15 uur over en weer lopen? Er is de 22ste gewoon actief gedefft man, niet zeuren ;)

Zinloze discussie als je niet objectief kunt zijn. Geniet er van dat je een dorp winst hebt en vandaag wellicht nog wat meer gaat pakken. Knap man, grote klasse!
Ik ben objectief, beantwoord al je vragen met feiten. In tegenstelling tot anderen die al 3 dagen lopen te roepen dat ze met bewijs komen etc.
 
Reactiescore
389
Ik heb zelden zo'n verschrikkelijk topic gezien als dit. Is er geen forum mod die dit kan sluiten ofzo? Man man man
 

DeletedUser68589

Guest
Toch even een klein overzichtje van hoe fix werkt en dan heb ik het alleen over de situatie die ik persoonlijk zelf uit eerste hand heb , dus niet van horen zeggen :

feit 1 : robini van fix stacket bagage : bagage was een onafhankelijke speler in mijn cluster, wordt gestacked door robini; Niet het ergste vergrijp , maar van een stam (fix) die alles en iedereen beschuldigt van stabs en valsspelen, toch niet de meest propere move. De dorpjes in kwestie liggen een dorp of 7-8 in onze cluster.

feit 2: robini wordt door ons weggespeeld, verlaat fix , en komt terug in fix nadat de aanvallen gestopt zijn. Verschillende kleinere dorpen zijn dus onrechtmatige cfs, want liggen in ons gebied. uiteindelijk is hier niets mee gebeurd. Wij hebben hier niet te veel over gezeverd. wel gezegd dat dit in feite niet kon dat van daaruit zou aangevallen worden. uiteindelijk is dit gedeelte nog goed afgelopen. de cfs werden een week of drie vier later (een paar dagen geleden) zonder gevecht door ons veroverd. waarschijnlijk omdat de speler stopt of omdat het debacle van SBL de cfs nutteloos maakt, want te diep in de cluster van de vijand.

feit 3: nu wordt het iets ernstiger : bij een stam die een nap heeft met ons (opgezet tegen fix) , verlaat de Dave mustaine de stam, samen met hem wordt beslist om het account bij ons te internen.. Ik denk overigens dat ik in een bevriende regio terechtkom want mij wordt gevraagd om dit account over te nemen. Op exact hetzelfde moment dat ik het eerste dorp van dave mustaine overneem , zie ik een dorp van trippey in die cluster verschijnen. Hierover is achteraf gezegd dat dit een reactie was op onze schandelijke internen van dave mustaine. Helaas kwam trippey van verder, en was zijn overname (in samenspraak met bram, die we later in dit verhaal nog tegenkomen) dus vroeger gepland dan onze overname van dave. Dus van de uitleg van fix klopt weer geen snars. De infiltratie van fix in de ons bevriende stam , was al veel langer bezig.
Het inviten van Fix in de cluster van een stam die een nap heeft, die opgezet is tegen fix, kan je toch op zijn minst als bizar beschouwen.

feit 4 : trippey neemt nog een paar dorpen over en ik krijg een massa van fix over me heen (waarbij trippey moet edelen vanuit die dorpen die hij mocht pakken van onze nap-partner) : geen probleem hiermee, het is tribalwars, vechten mag. Alleen wat blijkt 's nachts rond een uur of 1 : ik krijg plots aanvallen binnen van Bram, terwijl die zijn nap nog geen twee dagen eerder had opgezegd en er 10 dagen opzegtermijn was. Blijkt ook (en dat kan je zien aan de posts van ajacied) dat FIX actief verschillende spelers heeft aangespoord om de nap te schenden. Aanvallen onder een 'niet aanvals pact'. ik dacht dat het not -done was. Maar blijkbaar gelden die regeltjes niet voor FIX. Ik was redelijk slecht gezind, net zoals Ajacied dat was toen zijn nap werd geschonden. Dit zijn basisregels die geschonden worden!

feit 5 : De stab van gold op ajacied. Men kan veel vertellen , maar die was zo gecoordineerd als iets met de aanvallen van Fix. Opnieuw een aanval onder een niet-aanvals-pact. moeten wij echt, na al het vorige, geloven dat fix hem daar niet toe heeft aangezet???? kom nu!

ik kan me echt niet inbeelden dat alle spelers van fix hiermee akkoord zijn. Sommigen ervan ken ik goed, en dat zij hieraan zouden meedoen , lijkt me sterk .Maar misschien moet hier het echte verhaal maar eens boven water komen. En niet het gezever over rechtmatige cfs ergens in een grensgebied waar moord en brand over geschreeuwd wordt.

PJ
 
Reactiescore
1.478
":Ajacied doet echter alsof gold de enige is die toen nog aanviel, wat uiteraard ook compleet niet klopt."
Op het moment dat GoldRulez begon aan te vallen liepen er nog 8 random aanvallen, waarvan meeste op safe en waarvan er al 6 gescout waren door de torens als kleine aanval.
Na 200+ aanvallen, 50+ edels en de meeste frontclears van Abuser gesloopt denk ik dat er wel gesteld kan worden dat de aanvallen op dat moment over waren ja.
Voor spelers die wel begrijpend kunnen lezen zal het denk ik ook gewoon duidelijk zal zijn dat dit een overduidelijke, doordachte en gecoördineerde stab is van zowel GoldRulez als Abuser.
Dit is dan wel weer een beetje tegenstrijdig.
Fix is op de hoogte dat er een stab heeft plaats gevonden op het target dat zij aanvielen door een BG van hun en kiest er voor om gewoon verder aan te vallen ipv de aanvallen te staken en de situatie eerst op te lossen..
Als jullie meteen NAP hadden afgekondigd van 2 dagen en onmiddellijk gestopt waren met aanvallen dan had je 2 dagen de tijd gehad om rustig te overleggen wat de gepaste vergoeding is. Gezien er op dat moment nog geen dorpen verloren waren zou het dan ook enkel gaan om die NAP verlangen tot bv een week of 1.5 week om het eerlijk te maken.
Ik snap fix hier wel, zelfs 2 dagen nap geeft een speler enorm veel tijd om alle muren te uppen, troepen te verplaatsen, en mogelijk gestacked worden door Qua. Geen dorpenverlies betekend niet dat het account in topstaat verkeerd.
Daarbij is de enige stab (zelfs volgens ajacied) de aanvallen van Goldrulez, waarvan we dan weer geen rapportjes zien. Volgens Fix. zijn het fakes. Oftewel de stab van Goldrulez is totaal niet interessant voor Fix. Waarom zou Fix. dan een nap moeten geven aan Ajacied?


Tuurlijk is Abuser hier ook fout,hoezo ga je iemand vragen aan te vallen waarvan je weet dat hij een nap geeft?
Dat is smerig punt uit.

Een ontzettend rottend vies zaakje.
Het begint bijna op de kwestie te lijken van het naar bed gaan met een persoon in relatie. :D

Tot dusver zie ik niet in hoe Ajacied door Fix. gestabt is. Wel is alles wat daarvoor rondom Get Real! gebeurde erg sketchy. Ik zeg ook zeker niet dat Fix. dit goed aangepakt heeft, of compleet onschuldig is, begrijp mij niet verkeerd.

Edit:
robini wordt door ons weggespeeld, verlaat fix , en komt terug in fix nadat de aanvallen gestopt zijn. Verschillende kleinere dorpen zijn dus onrechtmatige cfs, want liggen in ons gebied.
Wacht, wat? Je edelt bijna alle dorpen van een bepaalde speler weg. Vervolgens zijn de dorpen die overblijven van diezelfde speler natuurlijk clusterfucks, maar hoe zijn ze onrechtmatig?

feit 4 : trippey neemt nog een paar dorpen over en ik krijg een massa van fix over me heen (waarbij trippey moet edelen vanuit die dorpen die hij mocht pakken van onze nap-partner) : geen probleem hiermee, het is tribalwars, vechten mag. Alleen wat blijkt 's nachts rond een uur of 1 : ik krijg plots aanvallen binnen van Bram, terwijl die zijn nap nog geen twee dagen eerder had opgezegd en er 10 dagen opzegtermijn was. Blijkt ook (en dat kan je zien aan de posts van ajacied) dat FIX actief verschillende spelers heeft aangespoord om de nap te schenden. Aanvallen onder een 'niet aanvals pact'. ik dacht dat het not -done was. Maar blijkbaar gelden die regeltjes niet voor FIX. Ik was redelijk slecht gezind, net zoals Ajacied dat was toen zijn nap werd geschonden. Dit zijn basisregels die geschonden worden!
Dit is dus wel un-fair play van Fix., maar vooral van Get Real!. Verschillende spelers van deze rimstam sluiten zich blijkbaar bij beide Fix. en Qua. aan. Bram1234 zit op dit moment in Fix. zelfs. Mocht die stab waar zijn, laat dan graag bewijs zien en dan verwacht ik dat Fix. daar ook iets tegen gaat doen. Maar dit is wel een andere kwestie dan de stab op Ajacied.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
967
Waar ik wel om kan lachen is hoe erg Fix elkaar tegenspreekt in bepaalde posts. Er zijn een aantal personen die binnen Fix. de leiding op zich nemen die (uiteraard) bij zo'n beschuldiging er als de kippen bij zijn, echter mist de communicatie onderling een beetje volgens mij. De een post namelijk dat er over enkel fakes gesproken wordt vanuit gold, de ander geeft juist toe dat er wel degelijk clears bij zaten. Make up your mind guys.

Om maar even in te gaan op deze hele larie aan posts wat hierboven gepost wordt, overduidelijk verhaal als je het mij vraagt. Gold schend de NAP en stabt daarbij ajacied. Abuser was schijnbaar op de hoogte van deze NAP & NAP schending en besluit hoe dan ook hier z'n profijt uit te halen en stelt voor aan gold om het zelf op te lossen(d.m.v. nap periode en gs vergoeding). Echter is het natuurlijk niet moreel verantwoord om ondanks die stab(die notabene door je BG gepleegd wordt) te profiteren. Een beetje man met morele waarden(die jullie schijnbaar beweren te hanteren) ziet in dat dit gewoon not-done is. In mijn ogen kun je profiteren van een stab(zelfs op de hoogte) evenals bestempelen als stabben. Het is in mijn ogen dan ook logisch dat naast de nap periode die Gold wordt voorgedragen, Fix of op z'n minst Abuser ook een stap terug doet, puur vanwege het misdaan van z'n bondgenoot.

Overigens wel komisch dat @JustInWebs weeral begint over het posten van bewijsmateriaal terwijl die allang voor z'n snuffert ligt. Ook hier raad ik je aan om gewoon eens objectief je mening te vormen in plaats van de feiten proberen te omzeilen d.m.v. larie.
 
Reactiescore
1.075
Dit is dus wel un-fair play van Fix., maar vooral van Get Real!. Verschillende spelers van deze rimstam sluiten zich blijkbaar bij beide Fix. en Qua. aan. Bram1234 zit op dit moment in Fix. zelfs. Mocht die stab waar zijn, laat dan graag bewijs zien en dan verwacht ik dat Fix. daar ook iets tegen gaat doen. Maar dit is wel een andere kwestie dan de stab op Ajacied.


Sterker nog. Dit was gewoon een pure stab van Qua en Dave mustaine.

Toen er besloten werd op trippey daar een safe cluster te geven stond dave mustaine. namelijk op het punt om Fix. Te joinen.
De uitnodiging was zelfs al verstuurd.(kan je nagaan als fix lid)
Dit was eind december/begin Januari een heel punt.
Plots van de ene op de andere dag blijkt Dave mustaine plots van kant te veranderen en zet die een dag later in een mb stam van Qua.
Toen hebben we besloten om een aanval op te zetten etc richting dave (weet niet meer hoe deze gelopen is?) Maar toen liet Dave zich plots internen door Pjvo, middenin Real! Gebied, uiteraard ondanks dit , hebben we het contact met bram behouden en heeft trippey samen met bram die jump dan geregeld.
Mogen ook niet vergeten dat spelers als Abuser, beyond/saesee zoiezo al een goede band met bram hadden aangezien deze accounts eerder op deze wereld al een stam gedeeld hebben.
 
Reactiescore
1.478
Gold schend de NAP en stabt daarbij ajacied. Abuser was schijnbaar op de hoogte van deze NAP & NAP schending Bewijs? en besluit hoe dan ook hier z'n profijt uit te halen Bewijs? en stelt voor aan gold om het zelf op te lossen(d.m.v. nap periode en gs vergoeding). Das wel goed van hem, om dat aan te bieden aan een persoon die hij op dat moment aanvalt. Echter is het natuurlijk niet moreel verantwoord om ondanks die stab(die notabene door je BG gepleegd wordt) te profiteren. Een beetje man met morele waarden(die jullie schijnbaar beweren te hanteren) ziet in dat dit gewoon not-done is. Ontduiken van de bewijslast. In mijn ogen kun je profiteren van een stab(zelfs op de hoogte) evenals bestempelen als stabben. Op zich geen onjuiste opmerking, maar ik heb nog steeds geen bewijs dat abuser nou echt geprofiteerd heeft. Het is in mijn ogen dan ook logisch dat naast de nap periode die Gold wordt voorgedragen, Fix of op z'n minst Abuser ook een stap terug doet, puur vanwege het misdaan van z'n bondgenoot.
Opnieuw, daar hebben we geeneens bewijs van gezien.
Overigens wel komisch dat @JustInWebs weeral begint over het posten van bewijsmateriaal terwijl die allang voor z'n snuffert ligt. Wacht we hebben bewijs? Waar? Ook hier raad ik je aan om gewoon eens objectief je mening te vormen in plaats van de feiten het enige feit hier is dat goldrulez gestabd heeft proberen te omzeilen d.m.v. larie. Wat nou larie. Kutkanarie.
 
Bovenaan