Fix en afspraken

DeletedUser75965

Guest
Dit topic is voor wie het interessant vind om te weten hoe Fix omgaat met afspraken en hoe weinig vertrouwen ze hebben om op een eerlijke manier de strijd aan te gaan in het noordcluster van hun stam.

De nacht nadat Fix afgelopen maandag met 5 a 6 man een massa op mij vrij kansloos was stukgelopen volgde er een stab. Dit was de tweede stab in twee weken tijd waar dezelfde spelers bij betrokken zijn geweest.

Doordat dit de tweede keer was heb ik besloten deze wereld te stoppen en mijn vv aan Qua over te dragen. Een groot deel zal dit vast niet begrijpen. Voor mij is het een makkelijke keuze aangezien ik het veel te druk heb om mijn tijd te verspillen aan spelers die niet op een leuke en eerlijke manier de strijd aan durven gaan. Speel ik simpelweg liever een ander spel of andere wereld.

De eerste stab was niet tegen mij, maar hierin probeerde zij mij een stab op Pjvo te laten plaatsen. Ook Bram hebben ze dit laten doen, hij heeft dit uiteindelijk ook gedaan.
Aangezien ik er aan een aantal spelers al voldoende over heb verteld zal ik mij hier slechts beperken tot de feiten op chronologische volgorde.

Eind december stapte Dave Mustaine plots en zonder iets tegen andere stamleden te zeggen, uit onze kleine stam in de noordwestelijke rim. Hij werd over genomen door Pjvo. Vlak daarvoor had hij een nap afgesproken tussen Qua en Real met een opzegtermijn van 5 dagen.

Op 1 januari nam Fix contact met mij op. Na wat berichten over en weer kwamen Abuser en ik tot een gezamenlijk doel, zorgen dat de meeste dorpen van Dave niet intern over genomen konden worden door Pjvo.

Op 5 januari gaf ik hen daarom ook aan dat wij als stam zijnde (dus ook Bram1234) nog een nap met Qua hadden.
ajacied413 op 05.01. om 12:04 uur --> Abuser
Probleem is dat wij als stam nog een nap met Qua hebben. Op Pjvo kan ik dus nog niks doen.
[/I]

Vanaf dit moment zijn er verschillende berichten vanuit FIx ontvangen of ik nog op Pjvo ging aanvallen, dan wel een suggestie hoe ik zou moeten aanvallen of wat mijn target zou zijn voor een specifieke datum. Ik bespaar jullie alle berichten erover want dit stuk tekst is al lang genoeg, ook omdat ik niet alle pm's tot in den treure ga doorzoeken maar alleen even snel screen op de momenten waarvan ik weet dat er een en ander gezegd is.

Abuser op 05.01. om 13:17 uur
Je hebt geen treinen nodig he. De directe buurdorpen moet je gewoon claimen of 2
unit_spear.png
OS zetten, dan krijg je berichtje als ze geedeld zijn.
Dan is het gewoon scouten en 1-2 edels gooien.


Trippey Mouse

op 06.01. om 12:16 uur
Goedemiddag allemaal,

Bij deze de PM voor de inventarisatie van de komende massa Noord. De bedoeling is het gebied van Dave (nu door pvjo intern) als doelwit te gebruiken. Deze PM gaat naar ajacied413, bram12345; Abuser & l0rsl. Wij helpen zelf natuurlijk ook mee.

Wat wil ik van jullie weten?

Beschikbaar aantal clears:
Beschikbaar aantal edels:
Dagen voordat clears volledig zijn opgebouwd:

Zodra ik dit weet van iedereen ga ik proberen te plannen.

Fakes en evt overige clears ga ik ook nog vanuit de stam proberen te regelen, maar wat wij zelf hebben is even belangrijker.

Jesse|Team Trippey [/I]

ajacied413
op 06.01. om 23:03 uur
He,

5 clears, 2 treintjes. Ongeveer over een week klaar.

Met Qua is er alleen nog wel een nap als stam zijnde. Heb je Bram gesproken wat daar de planning over is? [/I]

Bram1234

op 07.01. om 18:16 uur
ja, ik val vnv/vanacht samen met nephew 2 dorpen aan!

zowel 1 van dave als 1 van pjvt :D [/I]

Ik wees hem op de nap, hij wist niets van de opzegtermijn, die ik hem vervolgens doorstuurde, waarop hij reageerde.

Bram1234

op 07.01. om 18:23 uur
zal wel even kijken of ik kan fixen dat ik alleen dave evt aanval..

maar hun zitten nu ook gewoon dik te clusterfucken. [/I]

Dit was een prima oplossing geweest, lagen op dat moment immers nog genoeg dorpen van Dave om over te nemen zonder het nap te schenden.
Fix dacht daar kennelijk anders over.

Trippey Mouse

op 08.01. om 11:29 uur
west 015 (437|421) C44

Clears en edels voor jou.
Aankomst donderdag 08:00 uur aub

Jesse|Team Trippey [/I]

Via Skype herhaalde hij deze vraag en zei hij er nog iets bij.

Jesse op 8 januari om 11:27
Begreep van Bram dat jullie gwn op Qua gaan, dus ook pvjo


437|421

Dus die is voor jou rekening [/I]

Aanvallen zouden 2 dagen later plaats vinden
Navraag bij Bram leverde het volgende op.
ajacied413
op 08.01. om 13:23 uur
Trippie zegt dat jij de nap hebt opgeheven voor de hele stam en dat de opzegtermijn van een week is ingekort tot 2 dagen. Klopt dat? [/I]

Bram1234

op 08.01. om 13:27 uur
ik heb daar niks over gezegd tegen hun, hun gaven dit als optie om te doen..

ik heb alleen doorgegeven dat de aanvallen gewoon kunnen doorgaan, NAP heb ik nog niks aan verranderd (aangezien ik de stam straks niet als mikpunt van qua wil achterlaten) [/I]

Op deze dag heeft Bram de nap met Qua opgezegd, zonder dit in de stam kenbaar te maken, alleen een interne aankondiging in de stam, wat natuurlijk niet officieel is. Toen ik hem vroeg waarom hij toch het nap al had opgezegd terwijl hij dit (nog) niet zou doen, maar dan eerder uit de stam zou stappen als hij Pjvo toch zou aanvallen ondanks het nap, was dit zijn reactie:

Bram1234


op 12.01. om 15:28 uur
Ja dit was in de planning eigk om dit niet te doen.. maar werd beetje in het nauw gedreven hiermee [/I]

Inmiddels had hij het nap met Qua al geschonden door op 10 januari, ca. 36 uur na het opzeggen van het nap, een dorp over te nemen van Pjvo.
Dit terwijl hij enkele dagen daarvoor nog met mij had besproken liever op Dave alleen aan te vallen vanwege het nap en dat zou proberen te fixen bij Fix.


Onder anderen door het pushen van Trippie tot een stab, heb ik de samenwerking dan ook op op 9 januari opgezegd.
ajacied413
op 09.01. om 01:41 uur
Je vraagt/zegt me in 2 dagen tijd tot 3 keer aan toe om Qua aan te vallen, terwijl je weet dat ik een nap tussen ons is en terwijl ik je heb gezegd mij daar aan te houden.

Je zegt me vandaag dat je van Bram hebt begrepen dat wij gewoon op Qua zullen aanvallen, dus ook Pjvo. Bram zegt dat hij daar niks over heeft gezegd en dat jullie dit als optie gaven om te doen.

Ook in de pm tussen Bram en jou is te lezen dat Bram aangeeft dat er gewoon nog een nap tussen Qua en onze stam is. [/I]

Bij Fix wilde het nog steeds niet doordringen dat ik het nap niet zou schenden.

Trippey Mouse


op 09.01. om 11:44 uur
Wel eerst pvjo en dave weg dan nog samen? Melden we elkaar wel als die 5 dagen ingaan. [/I]

Bram1234

op 10.01. om 22:33 uur
heeyy,

hoe gaat het nu met de aanvallen op dave en pjvo?
[/I]

Feit is duidelijk dat al de hierboven genoemde spelers wisten van het nap tussen Qua en Bram.
Ook is duidelijk dat al deze spelers het goed gekeurd hebben dat Bram het nap niet nakwam en hier ook gebruik van gemaakt door gelijktijdig aan te vallen. Redenatie van Fix is dat dat geen stab is aangezien zij zelf geen nap hebben, ik vind dat onzin want doordat een speler onverwachts aanvalt vanaf een kant waarvan je verwacht een safe te hebben door nap, dan heeft dat enorme voordelen voor de speler die tegelijkertijd en gecoördineerd aanvalt.



Vanaf dit moment wilde ik geen samenwerking meer met Fix in het geheel aangaan, maar zag ik er nog wel wat in om met individuele spelers een nap aan te gaan, dit waren Bram, Abuser en GoldRulez.

Abuser zei dit nap vrij snel op, waardoor hij afgelopen maandag gerechtigd was om aan te vallen.
Toen Abuser het nap op zei heb ik hierover met GoldRulez gesproken en aangegeven dat Abuser het nap opgezegd had. Ik heb toen met GoldRulez een nap afgesproken met een opzegtermijn van 10 dagen.

GoldRuleZ

op 13.01. om 16:29 uur
Okee is goed qua stam betreft, denk er maar over na en laat maar weten wat je besluit!

En is goed mochten we hem opzeggen sowieso 10 dagen elkaar met rust laten dus!

Gr Max [/I]

GoldRuleZ

op 16.01. om 11:47 uur
Jaa ik zal het ook nog even aankijken komende tijd!!

Is goed wij zullen ons contact gewoon aanhouden en de NAP niet verbreken ;)

Plan voor de dorpjes van hoezozinloos enzo komt voor het weekend!

Gr Max [/I]

Dan een sprong naar afgelopen zondag.
Abuser had Rage Parrot al wat laten scouten en Fix startte zondag met hun massa op mij.
Vettus, Rage Parrot, Lors, Nexus, Seasea, een mb van Abuser en Abuser zelf hebben aangevallen. Het leek een eendaagse massa te worden. ca. 8 keer zo veel aanvallen als mn aantal dorpen en ca 2x zo veel edels, alles aankomst in 1 dag.

Aangezien ze er niet enorm veel van bakte lukte dit tijdens een drukke dag op werk met veel meetings door via mn telefoon en met wat hulp van Pjvo zonder dorpen te verliezen, met beperkte schade aan mn leger, maar ook is de angel uit de aanval weten te halen door het gros van zijn frontclears te slopen. Op een dodge fout tijdens een lange meeting na zijn er dan ook amper troepen verloren, meeste gesniped en de blocks erg weinig op verloren.

De aanval was dan rond een uur of 7 in de avond ook helemaal doodgebloed. Nagenoeg alle frontclears van Abuser waren stuk, wat er gedodged was moest weer een flinke tijd teruglopen. Hij probeerde nog wat na met zn laatste frontclears met focus nog op 2 dorpjes slechts, waar ook weer een deel van werd gesloopt. Toen hield het op.

Tevreden over het resultaat, iets wat Abuser onmogelijk kon zijn. Al was ik erg moe, vooral doordat de dag op mn werk lang was met waar mogelijk snel schakelen op de aanvallen op tw. Fijn dat Abuser in elk geval voor een dag geen gevaar kon aanrichten, kon ik rustig slapen en rond half 8 eruit voor als ie toch wat zou proberen tegen beter weten in.

Dat liep dus even anders.

Om een uur of 1 in de nacht begint opeens GoldRulez aan te vallen.
Ik gaf hem aan dat wij een nap hadden, zijn reactie was als volgt

GoldRuleZ


op 22.01. om 01:00 uur
Sorry man klopt, maar ben ook loyaal aan de stam... [/I]

Rustig begon hij zijn aanvallen voort te zetten. Ik heb Abuser kenbaar gemaakt dat GoldRulez een nap aan het overtreden was. Er op vetrouwende dat Abuser hier geen misbruik van zou gaan maken. Rond een uur of 5 begon Abuser zelf aan te vallen, voor een deel op dezelfde targets als GoldRulez.

Hij zegt er niks mee te maken te hebben. Mij lijkt dit erg sterk aangezien het een feit is dat zijn aanval kansloos is mislukt en hij door zijn verliezen op eigen kracht nooit een serieuze dreiging had kunnen vormen komende dagen.
Ik kan zelf ook geen enkele andere reden bedenken waarom GoldRulez precies de dag na de gefaalde massa, besluit het nap te schenden en Abuser op dat moment nog de enige is die er serieus gebruik van maakt. Ik vind het dan persoonlijk ook erg ongeloofwaardig dat hij zegt er niets van te weten, zeker aangezien hij bij de stab van Bram op Pjvo ook al op de hoogte was van de stab en dit geen reden vond om niet tegelijkertijd met de stabber aan te vallen.

Voor mij was het wel klaar, heb op dat moment alles op negeren gegooid en ben van de laatste uurtjes nacht gaan genieten met mn ogen dicht. In de ochtend vv overgedragen toen ik via app een berichtje kreeg dat iemand uit Modus wel vv wilde doen.

Oplossing?
Fix wilde dit alleen 'oplossen door 2 of 3 dagen nap aan te bieden. De troepen die ik was verloren door het negeren waren volgens hen mijn eigen fout. Ik persoonlijk vind het niet meer dan logisch dat ik niet tegen zulke zielige acties ga deffen, daarvoor heb ik gewoon te veel anderen dingen te doen waar ik liever mn tijd in steek dan deffen tegen kleine kids die zich niet aan afspraken kunnen houden en die mee profiteren van degene die zich niet aan afspraken kunnen houden.
Ook vonden zij het dorp wat Abuser hierdoor heeft weten te pakken erg knap gespeeld van Abuser en dit had niets, maar dan ook niets te maken met de aanvallen van GoldRulez.

Ik heb Fix gezegd dat ik alleen verder wil spelen als er een situatie wordt gecreëerd waarin zich gelijke kansen voordoen als hoe de situatie was 1 seconde voor de stab van GoldRulez en het misbruik van Abuser hiervan.

Dat houdt dus in elk geval in het dorp wat Abuser heeft veroverd door toedoen van de stab terug geven.
Verder 1 dorp extra afstaan ter compensatie van mijn verloren troepen door het negeren van de stab.
De redenatie van Fix dat het mijn eigen fout is vind ik persoonlijk echt grote onzin. Dat is hetzelfde als iemand op zn bek slaan, sorry zeggen, beloven niet meer te doen en excuus aanbieden, maar die gebroken neus is wel je eigen probleem, had je mn klap maar moeten ontwijken.

Hoe dan ook, ongeacht wiens schuld het is dat die troepen dood zijn. Met als uitgangspunt een situatie die vergelijkbaar is als voor de stab komt Abuser met dit voorstel op -1 dorp, maar een voordeel van een hoop troepen van mij dood. Ik kom op +1 dorp, maar met een hoop fronttroepen minder.

Fix heeft al laten weten hier niet op in te willen gaan en een nap van 2 dagen het maximale te vinden als vergoeding, waardoor Abuser dus dorpen en troepenwinst overhoudt aan de stab van zijn bondgenoot, waar hij zelf ook vol van heeft proberen te profiteren met als resultaat 1 dorp dus.
Fix liet mij dit weten nadat ze mij vroegen om een duidelijke onderbouwing, maar voordat ik tijd had gehad om hier op te reageren en de onderbouwing naar hen te sturen.

Intussen heeft Fix geen enkele blijk gegeven om tot een serieuze oplossing te komen. Hun aanvallen zijn tot op het moment van dit schrijven rustig verder gegaan.

Ik vind t niet zo erg dat Fix deze situatie niet wilt herstellen, in elk geval beter dan herstellen en dat deze ongein over een paar weken weer gebeurd omdat de noobjes er op normale wijze niet doorkomen. Kan ik vast mn tijd in andere zaken steken. Ik wilde het nog wel even aan de geïnteresseerden duidelijk maken, zodat jullie weten wat voor spelers Fix in hun groep heeft en dat de leiding alleen met een oplossing wilt komen die het voordeel van de stab volledig intact laat en daar niets van hersteld.

Succes aan degenen die het nog wel leuk vinden om tegen zulke tegenstanders te spelen. Al zal dat tegen het spelniveau wat ze tot nu toe hebben laten zien niet echt nodig zijn.

@Fix. Succes met het proberen over te nemen van mn dorpen, wie weet lukt het tegen een vv-er wel. Het is voor iedereen denk ik wel duidelijk dat er zonder stab enorm weinig is gelukt aan jullie aanvallen en dat jullie kennelijk niet zonder kunnen en/of durven.

Bart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60085

Guest
Abuser vriendjes met een stabber, ik krijg spontaan een dejavu-momentje :rolleyes:
 
Reactiescore
1.075
Oke even duidelijk maken, er zijn nogal wat gaten in je verhaal. Je zegt dus zelf dat bram de nap met Qua heeft opgezegd, maar hoe kan het dan een stab zijn?
Als je een NAP hebt, en er word gevraagd bij een massa hoeveel clears/edels je hebt, dan zeg je 0.
Dat bram pjvo al begon aan te vallen is echter meer dan zijn goed recht aangezien het om vieze cf's van pjvo betrof in de rug van bram, waar begot geen enkel Qua dorp lag tot dat moment.

Over de stab van Goldrulez kom je zelf met belachelijke eisen. Terwijl die eisen eerder wijzen op het proberen uitbuiten van de fout van goldrulez dan het daadwerkelijk op te lossen. Zeker door het feit dat de enige aanvallen goldrulez stuurde, enkele fakes waren.
Dus abuser begon aanvallen na goldrulez zijn fakes te zetten. Welk in godsnaam nut zou dit zelfs hebben?
Dat goldrulez niet mocht aanvallen, zijn we bij Fix. Meer dan akkoord mee, dat hij zeker niet gepushed is en er sprake is van communicatie fouten is nog een groter feit, aangezien goldrulez op geen enkel moment te kennen heeft gegeven bij Fix. Een NAP te hebben met Ajacied, dus ja hij werd gewoon ingepland voor die enkele fakes.
Dat jij zo slim bent om alles dan maar op ignore te gooien (wat ook weer niet klopt aangezien er gewoon gedeffed werd de hele dag door) is je eigen domme fout.
Jouw eisen voor die paar fakes van goldrulez waren, let op:

2 weken allround nap met Evolve en Fix./NOT!, de troepen vergoed in GS van de verloren clear + 2 dorpen van abuser.

Zie je zelf hoe belachelijk deze eisen zijn tegenover enkele fakes?

Wij hebben een duidelijk aanbod van 2/3 dagen nap gedaan met goldrulez, goldrulez heeft hier zelf een aanbod van 10 dagen nap bovenop gedaan en 1 dag allround nap op het dorp waar per ongeluk 10 katas waren beland door een MB en hier 1 HQ level naar beneden was door gegaan. Dat je deze aanboden zelf afwijst is spijtig en dan zetten we inderdaad gewoon de aanval verder.

Concreet:
1. Bram = zeeeeker geen stab. Heeft tot op heden ook gewoon nog een lopende nap met ajacied waar hij zich perfect aan gehouden heeft. Als er een poging was tot stabben, zou bram dan niet meegedaan hebben?
2. Goldrulez stab. Enkele misplaatste fakes. Waar goldrulez stevig is over aangesproken en we compensaties hebben voor aangeboden en deze zijn afgewezen. Waartegen we bij fix. De belachelijke eisen van ajacied weer hebben afgewezen.(2weken alround nap, 2 dorpen van abuser en een full clear innGS terug betaald, voor enkele fakes! Uhu) Ook het vele geprovoceer via PM van ajacied helpt hier niet bij.
3. Al de rest is lulkoek en je eigen fout. Dat trippey komt zeuren of jullie meedoen bij massas en je hier effectief clears en edels bij opgeeft is dan ook weer niet perse slim aangezien er duidelijk vermeld werd in de PM dat het over een massa ging op dave EN pjvo. Ook was de nap met Qua blijkbaar opgezegd als stam zijnde. Echter hebben we bij Fix. Nooit officiele banden gehad met Real! En dus ook nooit via diverse kanalen kunnen vernemen wanneer die naps dan beïndigd werden. Echter blijft het me legit om Pjvo gewoon aan te vallen tijdens de aflopende nap aangezien deze maar CF's bleef en bleef maken via de intern van dave mustaine middenin het cluster van Real! Waar geen Qua dorpje te bekennen was.
4. Daily reminder: Als je vergeet te dodgen is dat niet de fout van de aanvaller.
 
Reactiescore
853
n. Terwijl die eisen eerder wijzen op het proberen uitbuiten van de fout van goldrulez dan het daadwerkelijk op te lossen.
Zoals ik het lees was dit geen fout maar een bewuste keuze, lijkt me dan ook helemaal niet gek om een twee-weeks NAP te eisen gezien de snelheid waarop je troepen herbouwd. Had dit zeker niet van Fix verwacht en neem aan dat er nog een staartje aan vast zit. Snap ook niet dat je dit probeert goed te praten..

Verder vind ik dat er vele zaken ontbreken en een vrij onduidelijk geheel, bewijzen zijn ietwat matig maar goed.
 
Reactiescore
1.075
Zoals ik het lees was dit geen fout maar een bewuste keuze, lijkt me dan ook helemaal niet gek om een twee-weeks NAP te eisen gezien de snelheid waarop je troepen herbouwd. Had dit zeker niet van Fix verwacht en neem aan dat er nog een staartje aan vast zit. Snap ook niet dat je dit probeert goed te praten..

Verder vind ik dat er vele zaken ontbreken en een vrij onduidelijk geheel, bewijzen zijn ietwat matig maar goed.

Was zeker gewoon een fout, de nieuwe bespelers van rage parrot konden uiteraard niet afweten van de nap tussen beide accounts, aangezien ikzelf als leidingsaccount het zelfs al niet wist. Verder bzhoort goldrulez ook gewoon tot Evolve en niet bij Fix. En was de communicatie voor zover ik weet vrij minimaal.
Ik probeer het zeker niet goed te praten, en geef het ook toe dat goldrulez hier zwaar in de fout is gegaan, echter worden diverse accounts zoals Abuser zonder enige onderbouwing of bewijzen gewoon bij getrokken worden , terwijl ajacied accounts als Abuser en L0rs ingame gaat lopen beledigen met diverse verwijten en ze dan meteen gaat blokkeren, ondanks dat heeft Abuser nog steeds besloten om hem het aanbod te doen van de nap etc.
Dat de fakes een stab zijn klopt, hij is hier over aangesproken maar accounts bij betrekken zonder enig bewijs, doe je niet zomaar.
 

DeletedUser75965

Guest
Alex Lannon, ik denk dat je even rustig de tijd moet nemen om te lezen. Ik weet dat het een lang stuk tekst is.
Je zegt zo veel dingen die niet kloppen, waarvan je dat zou weten als je even rustig de tijd zou nemen om alles goed door te lezen.

Op de "eis".
Ik eis helemaal niets. Ik geef aan dat ik op een normale manier verder wil spelen als de kansen gelijk zijn als voor de stab, zo'n gekke gedachte lijkt me dat niet.
Om gs voor een clear heb ik nooit gevraagd, ik heb Abuser (voordat hij een dorp winst had van de stab) aangeboden om alleen 1 clear te vergoeden die door de stab stuk was gegaan, dit werd een dorp toen hij een dorp door de stab wist te veroveren.

Prima hoor, duidelijk dat Fix hier niks aan wilt goed maken. Zoals gezegd laat ik het dan gewoon over aan de spelers die wel zin hebben om tegen kindjes te spelen.

2 dorpen, daarvan is er 1 een dorp wat hij van mij heeft gepakt door de stab, behoefd denk ik weinig uitleg
1 als compensatie voor het troepenverlies, moet dit nog beter nakijken, maar in elk geval 1 clear en 3 defjes waar de boerderij nu leeg is. De defjes zullen dus ook niet binnen 2 weken weer staan, vandaar denk ik dat 1 dorp als compensatie meer dan fideel is richting jullie om jullie 'fout'? stab, te corrigeren.
Uitbuiten is met het oog om er winst uit te halen.
Zelfs als jullie op dit voorstel in zouden gaan dan sta ik er per saldo nog steeds zwakker voor dan voor de stab, dus ik begrijp niet echt hoe je dit als uitbuiten kunt zien.

Stop aub even met het herhalen dat GoldRulez alleen fakes heeft gestuurd (bleef Vettus ook al doen), want jij en Vettus weten denk ik echt wel beter.
En net of alleen fakes wel zou mogen? Je snapt denk ik zelf ook wel dat ik door het nap aan mijn oostflank geen torens heb neergezet, waardoor ik pas op het allerlaatste moment zou weten of GoldRulez fakes of clears waren.
Het zorgt er ook duidelijk voor dat de focus van eventuele deffen komt te liggen op 2 fronten, waardoor Abuser extra ruimte krijgt. Als jij niet snapt dat dat voordelen oplevert dan is dat ook erg lastig uit te leggen. Zoiets begrijp je of begrijp je niet.

Stop aub ook met zeggen dat Abuser hier niets mee te maken heeft.
Hij valt gecoördineerd aan samen met een stabber, voor de 2e keer in 2 weken. Hoe kan je dit niet zien als het meedoen aan een stab? Ook dit zal je nooit gaan begrijpen als je dat niet direct begrijpt wanneer je het leest.

Abuser was er, trouwens ook volledig van op de hoogte dat er een nap tussen mij en GoldRulez was, hij was namelijk zelf degene die ons met elkaar heeft laten praten om een samenwerking tot stand te zetten. Net als dat ook Bram hiervan op de hoogte was.
Als hij dan aanvallen regelt kan hij best coördineren dat spelers geen nap breken in zijn voordeel, ook als hij zelf niet de planning maakt. Dit lijkt me niks meer niks minder dan een beetje proactief denken.
Vind het zelf wel frappant dat alle 7 spelers die aanvielen gepland stonden met aankomst maandag, maar GoldRulez 'gepland' stond om als enige een dag later aan te vallen.
Ik denk dan ook dat dit gewoon zo is 'gepland' vanaf het moment dat de aanvallen van maandag mislukt waren. Hard bewijs dat Abuser dit aangestuurd heeft zal er uiteraard nooit kunnen zijn, maar ik denk dat alle feiten en de chronologie waarin alle feiten gebeurd zijn het op zn minst voor iedereen duidelijk maken dat Abuser hier op zn minst van af wist en waarschijnlijk zelf aangestuurd heeft.

Voor alle andere fouten en vragen in je bericht, zoals o.a. dat je niet snapt dat ik alles op negeren heb gezet en er toch gedefft werd, waarom aanvallen van Bram een stab zijn en waarom ik mn aantal clears doorgaf, moet je gewoon even het initiële bericht wat aandachtiger en begrijpender lezen, dan kom je er vanzelf tot antwoord op deze vragen.
 
Reactiescore
743
Oke, nu gaan we even deze gatenkaas opvullen met FEITEN.

Je vermeld dat er een stab gebeurd is op Qua. Bram heeft toen, voor zover ik er in mee was de NAP met PJVO opgezegd doordat ze een gigantische CF maakte.

Daar is de nodige heisa al rond geweest en dat is uitgeklaard. 0,0 stab.

De enige stab, wat we openlijk ook toegegeven hebben is het feit dat Gold idd enkele FAKES op jou gestuurd heeft. Over een NAP met jou was geen sprake en is dus gewoon mee ingepland voor de massa. Er is vanuit hun nooit iets gemeld over NAP. Abuser heeft (netjes) de NAP met jou beëindigd waar dus ook NIKS kan resulteren in een stab.
Bram heeft ook meteen aangegeven dat hij niet meedoet deze massa omwille van de NAP. Daar hebben we rekening mee gehouden en geen enkele keer gevraagd, laat staan gedwongen om die NAP te beëindigen.

Nadat ik persoonlijk verhaal kwam halen wilde je niet toelichten hoe de stok in de steel zat maar kwam wel met compensatie voorstellen die gewoon absurd waren/zijn.
Nadat je vermeld geen zin te hebben toe te lichten hoe het daadwerkelijk zit/zat heb ik daarom ook meteen je eisen van tafel gegooid omwille van 2 redenen hierboven.
Ik zie niet waarom Abuser (die niks te maken heeft met deze stab) 2 dorpen moet afstaan aan jou. Daarnaast heeft Gold enkel fakes gestuurd waaraan jij niks verlies had. Met een goedgeplaatste toren had je dat zelfs kunnen zien.
Incommings op negeren zetten daarna is gewoon hardstikke dom en je eigen schuld.

Ik ben gekomen met een NAP van 3-4 dagen vanuit de gehele stam Fix. Ter compensatie. Vond je niet goed. Je moest persé jou eisen krijgen. Vandaaruit heb ik gemeld dat je die al zeker niet zult krijgen omdat het gewoon bullsh*t is. Je komt met halve feiten die nieteens kloppen.

Daarnaast heeft een MB (r0n4ld) perongeluk 10 kata's op je hoofdgebouw gestuurd. Daar heb je (op dorp in kwestie) 1 dag NAP voor aangeboden gekregen. De speler die je aangeballen heeft met kata's heb ik per direct zijn dorpen laten inleveren.

De stab van Gold is een feit, maar ipv dit via pm te willen oplossen bleef je dreigen met het AF.

Voor de geïnteresseerden mag je me ingame een pm sturen. Ik stuur je dan openlijk het gesprek tussen mij (vetus) en Ajacied door. Zo kun je nagaan hoeveel.moeite ik gedaan heb dit onderling op te lossen.

Het gesprek tussen mij en Ajacied zullen daarom ook ter onderbouwing toegevoegd worden aan dit topic (rond 19 uur deze avond).

Ik wens jullie allemaal nog een feine ochtend.

MVG,
Jamie
Vetus Bellator|Leiding Fix.
 

DeletedUser20001

Guest
Uiteindelijk komt het er op neer dat PJVO dus iemand helpt van buiten de stam om ons dwars te zitten. Oeh stab stab stab. Zeker nu de vv bij Qua staat. Kunnen ze ons daar nog meer irriteren stab stab stab.
 

DeletedUser75965

Guest
Lol Vettus.

Weer begin je over alleen fakes van GoldRulez. Ik zal vanavond even wat rapportjes van clears en edels plaatsen, dan is dat maar duidelijk. Dan is het ook maar duidelijk dat jullie weinig van de feiten weten als je keer op keer blijft herhalen dat er alleen fakes gestuurd zijn.
Wat betreft een toren, waarom zou ik die in godsnaam plaatsen tegen een speler waar ik een nap mee heb en waar ik niet eens direct mee front? Jij vind het dus logisch om toren zo te plaatsen dat je kan anticiperen op een stab? Erg logische redenatie...

Volgens mij heb ik alle feiten netjes onderbouwt met kopieën van berichten wat er gezegd is, Dat is niet alles post is omdat het al meer dan genoeg tekst is. Wie er meer over wilt weten kan dat in game opvragen.

Blijf lekker vinden (of doen alsof je vind) dat Abuser hier niets mee te maken heeft. Ik ga er van uit dat spelers die wel knap kunnen lezen zullen zien dat Abuser hier net zo hard schuldig aan is als GoldRulez.

Wat betreft Bram heb ik je al duidelijk gezegd dat ik het van Bram nog wel kan begrijpen. Niet dat Fix hem hier toe heeft gepushed. Je kan hier over blijven zeggen dat dat niet zo is, feit blijft dat Bram dit deed doorhad hij zich " in het nauw gedreven voelde" door jullie. Als iemand zich in het nauw gedreven voelt dan is daar zeker wel druk bij komen kijken, op wat voor manier dan ook.

Ik heb uiteraard ook nooit 'gedreigd' met het AF, ik heb aangegeven dat ik het hier zou melden voor de geïnteresseerden aangezien er met Fix niet te praten viel.

Zo veel onwaarheden in jullie verhalen en redenaties van een kind van 8. Ik stop hier dan ook mee op in gaan. Intentie was ook geen discussie, want dan was me al snel duidelijk dat dat niet mogelijk was met Fix. Spelers kunnen bij in game benaderen met vragen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.468
Mijn God wat een lappen tekst. Eerst koffie

Uiteindelijk komt het er op neer dat PJVO dus iemand helpt van buiten de stam om ons dwars te zitten. Oeh stab stab stab. Zeker nu de vv bij Qua staat. Kunnen ze ons daar nog meer irriteren stab stab stab.
Lange posts zijn prima, zien we vaak niet meer tegenwoordig ;)

Maar als ik het goed begrijp is dit toch nooit een stabiele? Bram1234 heeft niet goed gecommuniceerd over de NAP, wat aan beide kanten verwarring opleverde.
Echter zie ik hierboven niets anders dan miscommunicatie op miscommunicatie wat een hoop verwarring heeft opgeleverd.
 
Reactiescore
743
Het feit dat een NAP op alle tijdstippen afgezegd kan worden (met uitzondering afzegtermijn en dergelijke)

Een toren plaatsen is dus ALTIJD handig.

Over de fakes praat ik over Gold, niet over de rest die duidelijk in hun recht waren met je aan te vallen.

Er is NIEMAND verplicht NAP op te zeggen. Hebben ze op eigen houtje gedaan.

Daarnaast is je argument: "met Fix. Valt er niet te praten" niet correct. IK heb meermaals moeten vragen xat jou kant van het verhaal is. Heb je zelfs op gereageerd dat het je niks boeit.

-Jamie
 

DeletedUser75965

Guest
Gefeliciteerd Fix.
Duidelijk dat jullie geen eerlijke oorlog aandurven. Feit dat de aanval volledig mislukt is zegt daarover wel genoeg natuurlijk. Elk persoon zal inzien dat het aanvallen van GoldRulez, exact de nacht na de mislukte massa, nooit puur toeval kan zijn.
Zeker niet aangezien Abuser hier volop gebruik van heeft gemaakt.

Clears van GoldRulez zijn op te vragen.
 

DeletedUser77704

Guest
Gefeliciteerd Fix.
Duidelijk dat jullie geen eerlijke oorlog aandurven. Feit dat de aanval volledig mislukt is zegt daarover wel genoeg natuurlijk. Elk persoon zal inzien dat het aanvallen van GoldRulez, exact de nacht na de mislukte massa, nooit puur toeval kan zijn.
Zeker niet aangezien Abuser hier volop gebruik van heeft gemaakt.

Clears van GoldRulez zijn op te vragen.

Wil wel eens de screenshots zien van de aanvallen van Goldrulez met clears en edels? Enkel fakes hebben wij zien lopen.

Dat Goldrulez afspraken niet zo serieus nam nadat jij ze niet serieus nam door dorpen te edelen tegen afspraken in waren voor hem reden niks over die NAP te zeggen tegen ons.

Ons voorstel van een NAP van Goldrulez voor die paar fakes waren meer als redelijk. Maar als jij bewijs hebt van clears en edels dan snap ik dat je niet akkoord ga. Maar ondanks al 10tallen berichten ben je nog nooit met bewijs hiervan gekomen.
 
Reactiescore
3.452
Tuurlijk is Abuser hier ook fout,hoezo ga je iemand vragen aan te vallen waarvan je weet dat hij een nap geeft?
Dat is smerig punt uit.

Een ontzettend rottend vies zaakje.
 

DeletedUser75965

Guest
Kan je in game op vragen Justin.

Zoals ik eerder heb gezegd heb ik omwille van het al enorm lange verhaal niet alles mee gestuurd.

Verder was Abuser er ook 100% mee bekend dat er een nap/samenwerking was tussen GoldRulez en mij.
Als hij dan een massa doet, dan is het ook zijn verantwoordelijkheid om te zorgen dat spelers die een nap hebben met degene die hij aanvalt, zich er buiten houden. Of op zn minst zelf zn aanval te staken zodra hij er van op de hoogte wordt gesteld dat het nap is geschonden. Dat zijn gewoon simpele normen en waarden en daar behoeft geen verdere uitleg bij lijkt mij.
Nee wat doet hij, hij gaat er leuk aanvallen achter zetten en gebruik maken van de stab.
 

DeletedUser20001

Guest
Tuurlijk is Abuser hier ook fout,hoezo ga je iemand vragen aan te vallen waarvan je weet dat hij een nap geeft?
Dat is smerig punt uit.

Een ontzettend rottend vies zaakje.

Weet je wat rottend en vies is. Snel je vv afgeven aan een stam die tegen Fix is zodat je Fix nog eens extra naait. Als Qua het leuk wilt houden accepteren ze die vv niet en gaan we gewoon verder zoals het was.

Goldrulez zit in Evolve, niet in Fix. Ja we hebben er connecties mee. Dat hebben we ook met andere stammen. Als andere stammen iets fout doen dan zijn wij (als Fix zijnde) toch ook niet verantwoordelijk?
 

DeletedUser77704

Guest
Tuurlijk is Abuser hier ook fout,hoezo ga je iemand vragen aan te vallen waarvan je weet dat hij een nap geeft?
Dat is smerig punt uit.

Een ontzettend rottend vies zaakje.

Zoals kan lezen had Abuser opgezegd en dacht dat Gold ook had gedaan. Deze zag de NAP als opgezegd voor zichzelf na niet houden aan Ajacied zijn kant van de NAP ivm edelgrens. Toen hem dus om fakes werd gevraagd had hij zoiets van: help stam wel ondanks NAP want Ajacied komt toch niet na. Maar hebben ook al gezegd dat dit not done is bij een NAP als niet officieel is opgezegd. Toen achter kwamen ook gelijk Ajacied voorstel gedaan om NAP vanuit Goldrulez te geven voor die paar fakes zoals het hoort.


Kan je in game op vragen Justin.

Zoals ik eerder heb gezegd heb ik omwille van het al enorm lange verhaal niet alles mee gestuurd.

Verder was Abuser er ook 100% mee bekend dat er een nap/samenwerking was tussen GoldRulez en mij.
Als hij dan een massa doet, dan is het ook zijn verantwoordelijkheid om te zorgen dat spelers die een nap hebben met degene die hij aanvalt, zich er buiten houden. Of op zn minst zelf zn aanval te staken zodra hij er van op de hoogte wordt gesteld dat het nap is geschonden. Dat zijn gewoon simpele normen en waarden en daar behoeft geen verdere uitleg bij lijkt mij.
Nee wat doet hij, hij gaat er leuk aanvallen achter zetten en gebruik maken van de stab.

Vind bullshit om hier niet te plaatsen, wel hier kletsen maar niet het bewijs showen. Heb al tijden niet zo lang verhaal gezien met 0% daadwerkelijk bewijs zoals screens of rapportjes. Als je hier dan toch de grote man wilt uithangen mag bewijs hier ook komen te liggen. Ingame reageer je niet bepaald op me en je wou persé in gesprek met Vetus naar het AF. Dus kulsmoes hier niet te posten

Daarbij zeg je het goed, een samenwerking WAS hij (Abuser) wist niet beter dat hij ook verbroken was. Hadden nooit gevraagd aan Gold als we wisten, zo ook niks aan Bram gevraagd omdat we wisten dat deze NAP had.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22896

Guest
Tippey mouse had er zich nooit kunnen vestigen zonder toestemming van Bram , Tevens was die nap toen afgesloten met de voorwaarde dat Real Fix ging aanvallen.
Dus al 2 schendingen van de nap door REAL vooral door Bram aangezien deze de leiding had overgenomen toen dave er vertrokken was.
Dat deze bram de nap opzegde en binnen de opzegtermijn al aanviel mag ook niet verbazen.
En deze nieuwe stab verbaast me totaal ook niet , ook al zit de speler niet in fix werkt er wel actief samen mee.
 
Bovenaan