Stelling van de dag

DeletedUser73162

Guest
Jup, maar bijna iedereen abused uiteindelijk wel iets van pp tijdens de start. De meeste spelers die ik ken starten ofwel om pp te farmen ofwel om te abusen. Tw heeft het ook zo makkelijk gemaakt met die pp beurs, je gaat een paar werelden pp farmen tot je genoeg pp hebt om op een nieuwe wereld te gaan abusen.

Klopt helemaal, maar denk toch dat je met minimale abuse (en een beetje slimme start) je een heel eind kan komen ipv de volle lading direct uit te geven.
 
Reactiescore
461
Ja maar die spelers komen wel rustig naar de top gelopen, is een kwestie van tijd.
Als je het investeert in iets wat je doet groeien of waar je meer uithaalt kan je idd altijd kleine beetjes spenden in die dingen.
Een goed fout voorbeeld is ome henk, neemt kleine dorpjes en farmt niet eens dus als zijn pp op is, dan is het rip :p
 
Reactiescore
2.372
Ik heb het nog eens doorgegeven, ze moeten dat blijkbaar eerst nog goedkeuren voordat het gepost wordt ofzo..
 
Reactiescore
1.962
Volgens mij was het al een keer doorgestuurd naar Inno, maar dat is ook al een paar maanden terug.
 
Reactiescore
3.541
Ik heb eens een idee doorgestuurd gekregen na een enquête om edels via massa recruiter te kunnen laten aanmaken. Was voor op w23 nog.

Het idee stond op ''word overlegd' of iets in die aard.

We zijn 4 jaar later ondertussen en het staat nog altijd op ''word overlegd'

Dus maak uzelf vooral geen illusies het nog voor deze wereld zal zijn!
 
Reactiescore
2.372
Stelling:
PP-abusers mogen gekata'ed worden, zonder sociale gevolgen voor de kata'er
 
Reactiescore
461
Nee, Wat is dat voor stelling ?


Stelling: Farms die niets meer kunnen beteken op deze wereld en blijven aankloten met telkens troepen aan te zetten mogen gekata'd worden.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.326
Dat heet toch farmshapen :eek:
 
Reactiescore
2.372
@Purple Swag een stelling als een ander?
Beargumenteer eens.
 
Reactiescore
461
@Purple Swag een stelling als een ander?
Beargumenteer eens.
Vind niet dat iemand het recht heeft te lopen kata'en op een PP abuser.
Heb er weinig beargumentatie voor maar kata's mogen imo alleen maar gebruikt worden voor farmshapen of bij heel uitzonderlijke redenen als je zelf ook gekata'd word . Maar daar valt ook over te discussiere.
 

Deleted User - 487925159

Guest
Nee, Wat is dat voor stelling ?


Stelling: Farms die niets meer kunnen beteken op deze wereld en blijven aankloten met telkens troepen aan te zetten mogen gekata'd worden.

Zou dit beteken dat ik een speler die naast mij ligt, die ik heb gecleard, die daarna die zijn schuilplaats naar 10 heeft geupt mag kata’en (Puur de schuilplaats)?
 
Reactiescore
461
Dat hangt er van af als het een farm of een edel dorp is. Een farm dorp mag je kata'en omdat die toch niets meer kan beteken deze wereld aangezien hij altijd word leeggeplunderd zodra hij iets opbouwd.
Maar als je een edeldorp zou kata'en geef je hem gelijk geen opties meer wat het dan weer minder eerlijk voor hem maakt vind ik, dus om die reden zou ik dat niet goedkeuren.
 

DeletedUser60292

Guest
ik kata farmdorpjes volledig weg, enige wat blijft rechtstaan zijn gs en opslag :x
dan is hij direct geshaped wanneer ze barb worden ^^
Voor de rest gebruik ik nooit kata's op een dorp dat ik wil edelen of in het algemeen bij een oorlog tenzij ze zelf kata'en
 
Bovenaan