Forumcontest

Welke contest?

  • Cluster contest

    Stemmen: 10 35,7%
  • Gok de top

    Stemmen: 8 28,6%
  • Beste profiel

    Stemmen: 4 14,3%
  • Presenteer account

    Stemmen: 5 17,9%
  • Presenteer stam

    Stemmen: 0 0,0%
  • Rapbattle

    Stemmen: 1 3,6%
  • Spotprent

    Stemmen: 7 25,0%
  • Wereldquiz

    Stemmen: 4 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    28
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
2.478
Hallo luitjes,

Sommige van jullie zullen mij wel kennen. Mijn naam is Aldo en ik ben een ex-mod die soms nog wat rondhangt op het AF en IG zo goed als niet meer te vinden is. In mijn tijd als mod was ik actief in het organiseren van contesten en pro actief in discussies voeren. Maar wat doet deze oude rot nu hier op dit forum een beetje spammen. Simpel; een contest organiseren.

Ik heb toestemming gekregen om op wereld 64 en 65 een contest te organiseren, hierdoor is er een prijzenpot van 500 pp. Om nu ook een contest aan te bieden die in de smaak valt heb ik jullie hulp nodig. Jullie mogen een contest uitzoeken uit mijn assortiment. Uiteraard zijn nieuwe ideeën ook welkom, echter zal ik deze dan overdragen aan de zittende mod. Ik heb de tijd niet om een nieuw concept uit te typen.

De contesten in het assortiment:
- Cluster contest (klik voor voorbeeld)
- Gok de Top! (klik voor voorbeeld)
- Het beste profiel (klik voor voorbeeld)
- Presenteer je account (klik voor voorbeeld)
- Presenteer je stam (klik voor voorbeeld)
- Rapbattle (klik voor voorbeeld)
- Spotprent (klik voor voorbeeld)
- De wereldquiz (klik voor voorbeeld)

Iedereen heeft twee stemmen die veranderbaar zijn tot dinsdag 22 januari. Tegen dan zal ik aankijken welke contest de meeste stemmen heeft en uitgevoerd zal gaan worden.
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
853
Liep daar zo te zien ook niet geweldig. Wel mooi dat iemand daar 3 maanden te laat een inzending deed van niks wetend.:D
Voor zover ik me herinner was dat omdat de wereld al vrij vroeg gespeeld was en er daarom weinig animo was. Neem aan dat met een actief AF zoiets wel degelijk leuk is. Ik zou namelijk inzendingen verwachten van o.a. een @Alex Lannon. @kingsdorp @slizz @JustInWebs @warre @purpletail wellicht een paar enkele accounts die verder niet al te actief zijn op het AF, een RidingPony/QQEEZZ oid? Dan heb je al een leuk aantal inzendingen lijkt me..
 
Reactiescore
768
Voor zover ik me herinner was dat omdat de wereld al vrij vroeg gespeeld was en er daarom weinig animo was. Neem aan dat met een actief AF zoiets wel degelijk leuk is. Ik zou namelijk inzendingen verwachten van o.a. een @Alex Lannon. @kingsdorp @slizz @JustInWebs @warre @purpletail wellicht een paar enkele accounts die verder niet al te actief zijn op het AF, een RidingPony/QQEEZZ oid? Dan heb je al een leuk aantal inzendingen lijkt me..

Mij moet je geen verwachtingen opleggen :O. Ik ben niet zo goed in verhaaltjes vertellen :$
 

Deleted User - 24028

Guest
Voor zover ik me herinner was dat omdat de wereld al vrij vroeg gespeeld was en er daarom weinig animo was. Neem aan dat met een actief AF zoiets wel degelijk leuk is. Ik zou namelijk inzendingen verwachten van o.a. een @Alex Lannon. @kingsdorp @slizz @JustInWebs @warre @purpletail wellicht een paar enkele accounts die verder niet al te actief zijn op het AF, een RidingPony/QQEEZZ oid? Dan heb je al een leuk aantal inzendingen lijkt me..
Ik zit alleen op het AF om anderen uit te schijten hoor :D :p
 
Reactiescore
2.478
CC staat bovenaan. Morgenmiddag nog even een presentatie knallen en dan zal ik het in de avond opzetten.
 
Bovenaan