Het grote spot prenten topic

Reactiescore
3.452
Ik zeg nooit wat? Ik zou wat meer moeten zeggen Miss:p
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Reactiescore
1.363
Reactiescore
743
2rhntp.jpg
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
152
Jammer hé?
Wil je niet weer zo'n w57 stabverhaal uithalen ofzo? Kuchkuch.

Ik een stab? Waar baseer jij die op? Leuk dat je erover begint trouwens, ik was enkel de deffer op demarkie op die wereld.

Ik sta dan ook compleet buiten het feit van de al dan niet stab van demarkie op w57. Vond de stab op demarkie van jullie de ergste uit de tw geschiedenis. De eigenaar is nog steeds 500 euro schuldig van Mart (San-Der)
 
Reactiescore
1.363
Ik een stab? Waar baseer jij die op? Leuk dat je erover begint trouwens, ik was enkel de deffer op demarkie op die wereld.

Ik sta dan ook compleet buiten het feit van de al dan niet stab van demarkie op w57. Vond de stab op demarkie van jullie de ergste uit de tw geschiedenis. De eigenaar is nog steeds 500 euro schuldig van Mart (San-Der)

Ach jochie, en hoeveel heb jij of Michiel hier wel niet uitgegeven aan pp?
En jij/michiel maar constant mollen voor maanden en info doorgeven..
En altijd opscheppen dat je zo goed was in deffen :p. (destroyed kuchkuch) En ook vaak gerunned hoor ik op andere werelden :)
De actie op jullie vond ik super gepast, moesten jullie maar altijd eerlijk zijn en geen fake skype accounts gebruiken om te mollen in de stam. Stank voor dank, moest je maar niet de stier bij de hoorns pakken kwarkie :D. Moet je trouwens niet achter Kenneth aan rennen? :eek:
En een stab? Mijn meme zegt t toch :D. + heb wel wat app ss's gezien hoor, dus maak je maar geen zorgen. Ik weet waar ik over praat :p.
 
Bovenaan