Top & Flop spelers

Reactiescore
2.368
Reactiescore
2.368
Ja jij dombo :eek:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Goeie ouwe tijd :D
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Als ze hiervoor zouden bannen, yikes
 

DeletedUser54520

Guest
Als ze hiervoor zouden bannen, yikes
eeuhh Staat in de regels?
§5) Premium Punten
  1. Het is niet toegestaan om accounts, delen van accounts of externe diensten die gerelateerd zijn aan accounts te kopen, verkopen of aan te bieden in ruil voor Premium Punten of andere voordelen. De enige uitzondering zijn gameplay-elementen of functies die direct deel uitmaken van het spel en die zijn ontworpen om te interageren met de economie in het spel.
 

DeletedUser80406

Guest
eeuhh Staat in de regels?
§5) Premium Punten
  1. Het is niet toegestaan om accounts, delen van accounts of externe diensten die gerelateerd zijn aan accounts te kopen, verkopen of aan te bieden in ruil voor Premium Punten of andere voordelen. De enige uitzondering zijn gameplay-elementen of functies die direct deel uitmaken van het spel en die zijn ontworpen om te interageren met de economie in het spel.

Nouja.. Ik zie dit hier niet in terug? Hij bied aan om je premium punten te geven om te herplaatsen, niet om je account over te nemen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ja staat er wel degelijk in, maar ik vind het gewoon enorm onverdraagzaam als je hiervoor iemand gaat reporten, want je ondervindt er letterlijk 0 nadeel door. Kga er verder niet op in, want stoer komen doen op AF dat iemand zoiets stuurt wekt natuurlijk veel interesse :tongue:
 

DeletedUser80406

Guest
Zie hier ook maar een klein, geselecteerd deel van het verhaal.. Dus kan er ook niet te veel over oordeelen
 

DeletedUser54520

Guest
Zie hier ook maar een klein, geselecteerd deel van het verhaal.. Dus kan er ook niet te veel over oordeelen

Dan is dit het verloren deel :p
hahaha

verder niks interessant gemeld eigenlijk :p


Dus wat is het spel dan tegenwoordig? ik hoef de beurs niet meer op maar we bieden gewoon pp's zodat ze verhuizen?
 

Bijlagen

  • ban 2.PNG
    ban 2.PNG
    93,6 KB · Weergaven: 64
Bovenaan