Praathoek

Reactiescore
1.278
Reactiescore
1.278
Reactiescore
1.278

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Zoek je iets? Ik ben onlangs gestopt maar denk dat ik eventueel wel leuk front accie heb. Ik kan je in contact brengen met juiste personen als je me ff berichtje stuurt op skype.

Heb wel interesse als er een leuk aanbod komt, wereld ziet er aantrekkelijk uit nochtans.
 

DeletedUser77704

Guest
Als je echt zin heb in veel actie kan ik je Fix aanraden :) Vandaag ook weer op hele front met 2 stammen massa gekregen. Kan me berichten ;)
 
Reactiescore
1.075
Ik zie zelden mensen die kiezen voor de ''verliezende stam'':rolleyes:

misschien omdat 90% van de mensen enkel op de wereldwinst geilen en niet of ze een leuke strijd hebben gehad. Tekenend hiervoor is dat bijna elke wereld van de laatste 15 werelden een r2w wereld is geweest zonder een echt mooie eindstrijd, of dat de "verliezende" stam na 1 goeie massa compleet gerund is.
 

DeletedUser77704

Guest
Ach vet nummer 1 ODA, ODD, ODO. Fronten met 2 grotere stammen, minste safe en toch nog bestaan en ook nog terugslaan met tijd en wijlen. En bij lange na nog niet gebroken zijn met volle inzet van iedereen. Rustig ons moment afwachtend. Mooie definitie van "verliezende" stam.
 

DeletedUser79906

Guest
misschien omdat 90% van de mensen enkel op de wereldwinst geilen en niet of ze een leuke strijd hebben gehad. Tekenend hiervoor is dat bijna elke wereld van de laatste 15 werelden een r2w wereld is geweest zonder een echt mooie eindstrijd, of dat de "verliezende" stam na 1 goeie massa compleet gerund is.
is het zo erg de laatste werelden? props voor Fix dan dat jullie nog niet gerund zijn:D

Ach vet nummer 1 ODA, ODD, ODO. Fronten met 2 grotere stammen, minste safe en toch nog bestaan en ook nog terugslaan met tijd en wijlen. En bij lange na nog niet gebroken zijn met volle inzet van iedereen. Rustig ons moment afwachtend. Mooie definitie van "verliezende" stam.
Eh niet ODA he

1 Modus Operandi. 19,11 Mil.
 
Bovenaan