Stab BaD AttitudE

Reactiescore
634
Beste Lezers,

Vandaag vanuit account Bad Attitude uitleg gekregen waar het fout is gegaan.

De Co spelers van Bad Attitude die in chat zittenn met de Co speler van Coruscant, geven na een bepaalde moment doordat er enkel inactief raken niet de voortgang van de geprekken in de chat van Bad Attitude.

Dus de Co spelers die op Bad Attitude actief spelen op moment van de aanvallen weten niet wat er na de aanvals stop verder tussen beide accounts zijn besproken.
De "actieve" Co spelers van Bad Attitude gaan ervanuit dat na de 7 dagen NAP geen verdere geprekken zijn.

Huidige Co van Bad Attitude die na een tijdje inactief te zijn geweest en in de chat met Coruscant zit leest de gesprekken door en biedt zijn excuses aan dat de Co spelers op Bad Attitude niet allemaal op de hoogte zijn gesteld van de voortgang van de gesprekken.

Nu er voortgang van de gesprekken waren na de 7 dagen NAP en hier de gesprekken stil komen te vallen doordat de Co spelers die namens Bad Attitude in de chat inactief raken kan er geen verwijt worden gelegd bij Coruscant.

Dus vanuit Coruscant gezien is dit een Stab, omdat er geen afzegging is van de samenwerking
Vanuit Bad Attitude wordt dit als een miscommunicatie gezien, doordat er spelers inactief raken en voortgang van de gesprekken niet in de chat van account wordt gedeeld.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Bad Attitude is de fout in gegaan door het nalaten van het gesprek goed afkoppelen. Maar zolang dat niet is gebeurd en er niks officieels is moet je altijd rekening houden met aanvallen. Tuurlijk, netjes is anders. Maar dit classificeer je niet als stab lijkt mij. Is wat overdreven @Coruscant maar meningen mogen er zijn :). Denk alleen dat weinigen het er 100% mee eens zijn.

Maar ik denk als mensen dit gewoon wat lichter verwoorden dat de wereld niet zo negatief hoeft te klinken. Er wordt allemaal gesproken over een stabwereld, maar als alles zo wordt uitvergroot vind ik het ook geen wonder. Als de wereld minder negatief klinkt trekt dat wellicht meer mensen, en dat is wat je wilt natuurlijk. W65 heeft mooie instellingen, dit is een wereld dat nog genoeg spelers kan trekken :).
 

DeletedUser80074

Guest
Doet allemaal niet af aan het feit dat wat er was afgesproken een 7 dagen NAP is. Niet voor onbepaalde tijd; dus opzegtermijn niet van toepassing. De rest is niet relevant. Hetgeen formeel is vastgelegd wel (de 7 dagen NAP dus; that's it). Dat is hoe een objectieve rechter erover zou oordelen. De rest is wellicht een ongelukkige samenloop van omstandigheden, maar desalniettemin bijzaak.

Het is geweldig om te zien hoe je elke situatie 'uitbaat' om iemand te bestempelen als stabber.
 
Reactiescore
634
Bad Attitude is de fout in gegaan door het nalaten van het gesprek goed afkoppelen. Maar zolang dat niet is gebeurd en er niks officieels is moet je altijd rekening houden met aanvallen. Tuurlijk, netjes is anders. Maar dit classificeer je niet als stab lijkt mij. Is wat overdreven @Coruscant maar meningen mogen er zijn :). Denk alleen dat weinigen het er 100% mee eens zijn.

Hele probleem die je dan gaat krijgen.
Is de Co verantwoordelijk voor de vervolg afspraken die worden gemaakt en niet doorgegeven binnen account.
Of account zelf verantwoordelijk door geen navraag te doen en iets op te zeggen.

Vanuit ons standpunt blijft een Co verantwoordelijk.
Het inactief raken en voortgang hierdoor niet kunnen doorgeven is hun interne probleem.


Het is geweldig om te zien hoe je elke situatie 'uitbaat' om iemand te bestempelen als stabber.

Fijn he als 2 Co's van BaD aangeven dat zij fout zitten en jij maar door zit te drammen op iets wat niet actueel is na verdere gesprekken
 
Reactiescore
195
Hele probleem die je dan gaat krijgen.
Is de Co verantwoordelijk voor de vervolg afspraken die worden gemaakt en niet doorgegeven binnen account.
Of account zelf verantwoordelijk door geen navraag te doen en iets op te zeggen.

Vanuit ons standpunt blijft een Co verantwoordelijk.
Het inactief raken en voortgang hierdoor niet kunnen doorgeven is hun interne probleem.




Fijn he als 2 Co's van BaD aangeven dat zij fout zitten en jij maar door zit te drammen op iets wat niet actueel is na verdere gesprekken
Muggenzifter
 
Reactiescore
766
Ik vind deze Posts van @Coruscant best wel netjes jongens. Toch krijgt hij zelfs hier enkel negatieve reacties op.

Ik zie hier een prima post, die beide kanten van het verhaal verteld. Chapeau, @Coruscant

Lijkt er meer op dat jullie juist de muggenzifters zijn hier.
 

DeletedUser80074

Guest
Hele probleem die je dan gaat krijgen.
Fijn he als 2 Co's van BaD aangeven dat zij fout zitten en jij maar door zit te drammen op iets wat niet actueel is na verdere gesprekken

Niet actueel? Jij kwalificeert het anders nog steeds als stab. Verder is de zinsnede 'door zit te drammen' natuurlijk wel een beetje grappig :p Maar goed, wij zullen het nooit eens worden. Het beste dat ik je kan geven is dat het een ongelukkige samenloop van omstandigheden is geweest. Van een stab is geenszins sprake.
 

DeletedUser80062

Guest
Wat iedereen er nou ook van vindt maakt weinig uit denk ik. Het objectieve feit is dat er op het moment van aanvallen geen NAP was. Dat maakt de aanval niet tegen de regels. Over het afhandelen van de samenwerking kan gezegd worden dat het niet netjes is, maar aangezien het niet tegen de regels van de samenwerking was om aan te vallen denk ik dat er gestopt kan worden met de beschuldigingen. Ik hoop dat BaD AttitudE en Coruscant dit verder samen mogelijk nog onderling af kunnen handelen en dan hoop ik dat deze discussie over is.
 

DeletedUser74229

Guest
Fijn he als 2 Co's van BaD aangeven dat zij fout zitten en jij maar door zit te drammen op iets wat niet actueel is na verdere gesprekken

Fijn he als spelers zelf aangeven of ze iets op hen wel of geen stab vinden en de rest van de wereld dan maar het tegenovergestelde bepaald, dit lijkt me toch wel weer een erg confronterende en hypocriete post.

Liefs N
 
Reactiescore
1.476
Fijn he als spelers zelf aangeven of ze iets op hen wel of geen stab vinden en de rest van de wereld dan maar het tegenovergestelde bepaald, dit lijkt me toch wel weer een erg confronterende en hypocriete post.

Liefs N
De N van niiiitraat.
 
Reactiescore
766
Fijn he als spelers zelf aangeven of ze iets op hen wel of geen stab vinden en de rest van de wereld dan maar het tegenovergestelde bepaald, dit lijkt me toch wel weer een erg confronterende en hypocriete post.

Liefs N
Heel eerlijk lijkt jouw post me juist super confronterend en hypocriet. Als je in het andere topic kijkt, zie je dat het gaat over een stab van shumway. Heel de wereld vindt dit een stab, maar dit wordt afgedaan omdat een aantal van de spelers die getroffen zijn het geen stab vinden. Dan is het allemaal goed. Hier is het precies andersom. Heel de wereld vind het geen stab. Een aantal spelers van het account wel, althans, vinden dat zij het niet heel netjes hebben gedaan. Maar nog steeds wordt dit afgedaan en wordt @Coruscant afgemaakt.

Waar gaat het mis jongens en wie is nu de hypocriet?:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Reactiescore
533
Bad Attitude is de fout in gegaan door het nalaten van het gesprek goed afkoppelen. Maar zolang dat niet is gebeurd en er niks officieels is moet je altijd rekening houden met aanvallen. Tuurlijk, netjes is anders. Maar dit classificeer je niet als stab lijkt mij. Is wat overdreven @Coruscant maar meningen mogen er zijn :). Denk alleen dat weinigen het er 100% mee eens zijn.

Maar ik denk als mensen dit gewoon wat lichter verwoorden dat de wereld niet zo negatief hoeft te klinken. Er wordt allemaal gesproken over een stabwereld, maar als alles zo wordt uitvergroot vind ik het ook geen wonder. Als de wereld minder negatief klinkt trekt dat wellicht meer mensen, en dat is wat je wilt natuurlijk. W65 heeft mooie instellingen, dit is een wereld dat nog genoeg spelers kan trekken :).
Ik denk inderdaad dat het miscommunicatie was. En eigenlijk is miscommunicatie steeds van beide kanten...

Laten we dit dan ook gewoon afsluiten en mss nog net de titel veranderen Dat zou wel fijn zijn want nu blijft dit hem achtervolgen terwijl het vooral een storm in een glas water was.
 
Reactiescore
533
Heel eerlijk lijkt jouw post me juist super confronterend en hypocriet. Als je in het andere topic kijkt, zie je dat het gaat over een stab van shumway. Heel de wereld vindt dit een stab, maar dit wordt afgedaan omdat een aantal van de spelers die getroffen zijn het geen stab vinden. Dan is het allemaal goed. Hier is het precies andersom. Heel de wereld vind het geen stab. Een aantal spelers van het account wel, althans, vinden dat zij het niet heel netjes hebben gedaan. Maar nog steeds wordt dit afgedaan en wordt @Coruscant afgemaakt.

Waar gaat het mis jongens en wie is nu de hypocriet?:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Je hebt ergens wel gelijk ja. Al vind ik wel dat de term stab hier gewoon mag weggelaten worden en het topic afsluiten.

Ik wil wel eens verder op deze wereld tw'en idpv de kinderlijke ruzies.
 
Reactiescore
766
Je hebt ergens wel gelijk ja. Al vind ik wel dat de term stab hier gewoon mag weggelaten worden en het topic afsluiten.

Ik wil wel eens verder op deze wereld tw'en idpv de kinderlijke ruzies.
Eens, dit topic kan ook gewoon worden afgesloten :)
 
Reactiescore
634
Waar het ons als account om gaat is dat mensen niet enkel bij woord over fair spel moeten hebben, maar zich ook zodanig moeten gedragen en aantonen dat zij fair spelen.

Er wordt beweert dat tussen BaD (INF) en Lor (Res) een nap is.
Op de dag van aanvallen krijgen meerdere Ima leden aanvallen vanuit INF en Res, nu kan dit als toeval gezien worden en eerder beweerde uitspraak over NAP worden aangenomen.

Dat INF en Res op zelfde dag Ima aanvallen had er beter beweert kunnen worden dat er tussen de stammen een GAP was afgesproken i.p.v. een NAP.
De join van Lor binnen INF om OS te kunnen krijgen toont daarintegen weer aan dat er een BG moet zijn geweest.

Conclusie vanuit ons is daarom ook dat er een BG is tussen INF en Res.
Door de BG moet BaD in actie komen, doordat zij in actie moeten komen gaan de verder gesprekken tussen BaD en Coruscant als niet gevoerd beschouwd worden.
Dit alles los van wat Co spelers vanuit account BaD zelf aangeven dat zij fout hebben gezeten.

Ik denk inderdaad dat het miscommunicatie was. En eigenlijk is miscommunicatie steeds van beide kanten...

Als we van een miscommunicatie uitgaan dat zou het hele gebeuren zoals ik hierboven beschrijf niet afgespeeld hebben en zou het enkel bij een NAP gebleven zijn.

Bad Attitude is hier volledig in zijn recht en Coruscant zou zich moeten schamen om hier meteen op het AF te komen janken en Bad Attitude zwart te maken

Ik vraag me dan ook af hoe de rest van Ima zich eronder voelt, zouden zij niet ook denken dat dit eigenlijk best een treurige bedoeling is? Blijkbaar zijn jullie niet de moraalridders die jullie pretenderen te zijn, toch jammer.

Kleine inschattingsfout, kan gebeuren! Maar het is altijd handig als je foutjes voor jezelf houd in plaats van ze op het af te gooien. Komt wat professionler over

Nu ben je manifest aan het liegen

Wat iedereen er nou ook van vindt maakt weinig uit denk ik
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74229

Guest
Heel eerlijk lijkt jouw post me juist super confronterend en hypocriet. Als je in het andere topic kijkt, zie je dat het gaat over een stab van shumway. Heel de wereld vindt dit een stab, maar dit wordt afgedaan omdat een aantal van de spelers die getroffen zijn het geen stab vinden. Dan is het allemaal goed. Hier is het precies andersom. Heel de wereld vind het geen stab. Een aantal spelers van het account wel, althans, vinden dat zij het niet heel netjes hebben gedaan. Maar nog steeds wordt dit afgedaan en wordt @Coruscant afgemaakt.

Waar gaat het mis jongens en wie is nu de hypocriet?:rolleyes::rolleyes::rolleyes:


Ow je hoort mij ook niks zeggen over wat ik er van vind hoor? Dus lijkt met niet echt hypocriet, vind het eerder komisch dat Mark de rest er in deze situatie op aan spreekt dat het tussen de spelers zelf al bepaald is dat het een stab is en de rest van de wereld zich er buiten moet houden, maar wanneer hij vindt dat iets een stab is en desbetreffende spelers niet, dan vindt hij zijn eigen mening wel erg belangrijk.
Verder is dit volledig mijn eigen binnenpretje maar ik dacht het eventjes te delen met de rest die de forumposts van de laatste paar dagen nogal lachwekkend vonden.
Verder zal ik mij ook niet uit laten over of ik het wel of geen stab vind, want dat zou inderdaad hypocriet zijn. :)

Verder denk ik dat coruscant het vooral aan zichzelf te danken heeft dat hij zo wordt afgemaakt, als hij niet bij elke edel die verstuurd werd afgelopen dagen een nieuwe topic had geopend over dat het een stab zou zijn, dan zou iedereen dit topic een stuk serieuzer nemen denk ik, maar dit zullen we natuurlijk nooit zeker weten, want dat is het geval niet.

Liefs - N
 
Bovenaan