Het kruidvat is op.

Reactiescore
2.303
Goedemorgen Vrienden, Vijanden, Psychopaten,

Eerst en vooral wil ik beginnen met een proficiat naar Hood toe, proficiat met de wereldwinst. Zoals reeds duidelijk is binnen kruiden is het niet de lak aan kwaliteit maar naar activiteit. Na de ban van Miauw hebben wij heel wat spelers verloren die het "gehad" hadden. Ook spelers die wij dachten te kunnen vertrouwen hebben ons hier in de steek gelaten. Sommigen kan je het kwalijk nemen, anderen hadden de impact qua tijd op een classic redelijk onderschat. Hierdoor is kruiden alsmaar achter de feiten aangelopen en hebben wij keer op keer moeten knokken om gewoon nog maar mee te zijn met de rest. De bedoeling van Rammen internen was om zo activiteit te bekomen, dit liep jammer genoeg niet zoals gehoopt en van de spelers werd niemand actief op een account geplaatst... Bij de eerste winsten die er gemaakt werden op Hood werd er toch naar mijn inziens veel te arrogant gereageerd van sommige spelers, hiervoor dan ook onze oprechte excuses.

Wederom een wereld waar internen en boosten centraal stond kon eindelijk ontpoppen tot een echte wereld met oorlogen en massas! Dit was althans de bedoeling na het creëren van het front bij Brokk. Echter toen wij de aanval openden leek het defwerk relatief simpel te zijn tegen deze onuitstaanbare instelling (f*** you cona ). Uiteraard denk je dan ook dan menig speler dit makkelijk kan verdedigen. Jammer genoeg liet de activiteit het naar wensen over en keer op keer als andere spelers schrale winsten haalden werd het uit handen gegeven door volgende speler. Bon kortom zat het er ook gewoon niet in voor kruiden. Al bij al heel jammer en we hadden Rect dan ook graag de kans gegeven op een schone wereld maar dat zal voor de volgende classic zijn!



Verder wil ik dan toch nog afsluiten met het feit dat tegen spelers zoals een Wesley en Cornelis veel te laks werd opgetreden. Zowel door Duckje of enig andere mod als door de leiding van Hood zelf. Er werd een topic gemaakt om jullie te distantieren van hen maar wat blijkt dat jullie er gewoon nog mee samenspelen. Dit vind ik gewoon weg niet kunnen. Uiteraard kunnen wij niet eisen dat jullie Wesley moeten buiten smijten aangezien hij de beheerder is van Vision. Verder heb ik ook 0 maatregelen gezien om zijn gedrag aan te pakken. Support openen om deze speler alsnog te proberen kicken uit jullie stam? Eventueel in gesprek gaan met spelers van ons om dit te bekijken... Nee jullie aanvaarden het maar voor de wereldwinst! Dat vind ik wat flauw maar soit wat doen wij er aan? Het is ook niet het ergste wat er is ofcourse... Alles onder de noemer van "hij kan er ook niet aan doen" is dan natuurlijk ook de normaalste gang van zaken. Daarmee kom je uiteraard overal mee weg!
Dan had ik verder ook wat meer verwacht van de moderatie. Als je nu al pms stuurt met "kut" in krijg je al meteen een ban voor een paar dagen. Op het bedreigen van iemand met de familie uitmoorden, diens familie leden dan nog bij naam noemen met het adress er bij is dan ook gewoon compleet gestoord en die mensen horen denk ik niet thuis op een spelletje waar ook gewoon kinderen spelen?

Verder denk ik dat het voor velen beter is dat we de wereld gewoon sluiten en er weer naar uitkijken voor de volgende instellingen te ontvangen. Wij leggen de schuld van het wereldverlies daarom ook volledig bij onszelf en gaan niet gaan wijzen naar andere spelers of factoren. De inactiviteit en onkunde heeft de stam Kruiden gerekt. Nogmaals een proficiat aan het deffwerk van zowel el professor als van de speler op vision en de vele vvs die geroteerd werden in Hood/Rect.

Kruiden out
 
Reactiescore
1.019
Gefeliciteerd Rect, jullie hadden minder activiteits priblemen als ons.
@Duckje je mag de wereld wel sluiten wat ons betreft
 
Reactiescore
1.468
Op het bedreigen van iemand met de familie uitmoorden, diens familie leden dan nog bij naam noemen met het adress er bij is dan ook gewoon compleet gestoord en die mensen horen denk ik niet thuis op een spelletje waar ook gewoon kinderen spelen?

Geen idee wat hier precies is gebeurt, maar zoals je het hier beschrijft is er maar 1 passende stap: aangifte bij de politie. Met naam en adres er bij is het een concrete bedreiging.

Ik kan moeilijk oordelen omdat ik de context niet ken, maar naar mijn weten zou er best drastisch moeten worden ingegrepen door het TW team bij een concrete dreiging, ik denk zelfs dat het TWteam misschien zelf naar de politie zou moeten stappen.

Maar
Dat is op de manier waarop jij het nu beschrijft. Blijkbaar is de inschatting anders geweest door het TWteam . Er is een verschil tussen een doodswens en een complete bedreiging bijvoorbeeld.
 
Reactiescore
89
Felicitaties naar Rect toe. Jammer dat Kruiden zo snel in elkaar is gestort. Aan de ene kant van de wereld langzaam winst boeken en aan de andere kant van de wereld deze winst 5x zo snel uit handen geven is nog al fataal geweest.

Daarnaast wil ik graag @Duckje bedanken voor het luisteren naar de community. Het verhogen van de dominantie was een goede zet. Hierdoor is er de mogelijkheid op een eindstrijd gekomen. Jammer genoeg is Kruiden te incapabel gebleken om iets met deze stap van de CoMa te doen.

Jammer en bedankt. Nogmaals felicitaties naar Rect en op naar de volgende classic.
 

Deleted User - 487924308

Guest
Proficiat Rect!

Inactiviteit en de daarop verloren motivatie heeft ons genekt maar Hood/Rect. heeft daar ook gewoon handig gebruik van gemaakt.
Hopelijk tot de volgende classic :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.148
Zelf ben ik ook één van de spelers die het qua tijd wel heeft onderschat. Daarnaast ook gedacht dat Chna Ching wel iets actiever zou zijn. 40+uur werken in de week en een half actief team gaat gewoon niet samen. Gefeliciteerd aan Rect.
 

DeletedUser79777

Guest
Spijtig genoeg heb ik de tijd ook serieus onderschat op miaauw . Bij de aanvalbare ban zijn we actieve co's verloren en voor de spelers die er nog zaten, stonden de examens voor de deur. En voor ons gaan studies nu eenmaal voor op TW , want liefst hebben we later een mooie job en geen werkloosheidsuitkering en hele dagen thuis :) .
 

DeletedUser69389

Guest
Spijtig genoeg heb ik de tijd ook serieus onderschat op miaauw . Bij de aanvalbare ban zijn we actieve co's verloren en voor de spelers die er nog zaten, stonden de examens voor de deur. En voor ons gaan studies nu eenmaal voor op TW , want liefst hebben we later een mooie job en geen werkloosheidsuitkering en hele dagen thuis :) .
Kan ik niet anders dan mij erbij aansluiten. Liever dat bereiken dan dat je eindigt als een tw speler die als een kansloze uitkeringstrekker anderen gaat beledigen, bedreigen, chanteren met privé gegevens dat die anders iemand gaat vermoorden, doods bedreigingen uit, stalkt en ander soortig laaghartig gedrag vertoont.

Iets wat helaas wel getolereerd wordt binnen Rect en ook oogluikend door het TW Team. Getuige dat mensen die dat met kerst hebben gepost nu alweer met hun eigen account kunnen en mogen posten. @Duckje , @SC Beast. @Hopeful .

Weer een extra reden om met dit spelletje te kappen, omdat hier niet adequaat tegen wordt opgetreden door zowel een deel van de tw community als door het tw team.


Voor de rest bedankt voor de paar weken die ik met jullie samen mocht en kon spelen. Helaas bleken wij als collectief niet in staat om tegen dit soort droevige spelers het juiste antwoord te geven. Extra dank richting mijn lieftallige medespelers/medespeelsters @Alex Lannon. & @Felicitys .Gelukkig is het voor Rect een winst zonder waarde wanneer je zulke spelers doelbewust in je stam laat blijven zitten. Want elke tw speler met aanzien zal deze winst niet gaan erkennen omwille van de keuzes die er gemaakt zijn door het laten blijven spelen van zulke treurige lui.

Wel respect voor de mensen uit Rect die wel hun afkeer ervan hebben geuit. Maargoed in hoeverre moet je er respect voor hebben als diezelfde mensen dan wel met zulke spelers blijven doorspelen? Dan is het een afkeer zonder waarde. Dus zeker respect voor mensen die ook daad bij het woord hebben gevoegd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
460
De eerste classic dat de noobs winnen! Ongelofelijk!
Kruiden heeft in begin ook geinternt net zoals ons, dat gebeurt elke classic.
Kweet nie wat meer noob is, dat of speciaal een stam die even groot is internen om te kunnen fronten tegen ons om daarin te falen ? Om dan al niet te spreken over hun dorpen die ze nu afbreken.
 
Reactiescore
81
Laurens noem jij mij nu noob
De eerste classic dat de noobs winnen! Ongelofelijk!

Wanneer kruiden was gebleven en uiteindelijk had gewonnen, dan was de wereld net zo goed gewonnen door noobs. Want wat ik gezien heb op priest en miaauw is ook niet noemenswaardig om de wereld te winnen.
Net zoals het vele internen wat door .Hood is gebeurd in het begin van van wereld.
Al vind ik wel dat Rect. wel veel strijd heeft geleverd iets wat .Hood niet als doel had. Daarom denk ik dat .Rect wel de terechte winnaar is. Met wat wij als stam de afgelopen 3 weken hebben laten zien
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Volgens laurens is iedereen op deze classic noob, dus dat commentaar had ie ook vast gegeven als het andersom was :O
 
Reactiescore
2.303
Kruiden heeft in begin ook geinternt net zoals ons, dat gebeurt elke classic.
Kweet nie wat meer noob is, dat of speciaal een stam die even groot is internen om te kunnen fronten tegen ons om daarin te falen ? Om dan al niet te spreken over hun dorpen die ze nu afbreken.

Toen we klaar waren met het front te internen op brokk, aangezien je daar op doelt, pakten we gewoon wel dorpen van jullie? :p
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Kruiden heeft in begin ook geinternt net zoals ons, dat gebeurt elke classic.
Kweet nie wat meer noob is, dat of speciaal een stam die even groot is internen om te kunnen fronten tegen ons om daarin te falen ? Om dan al niet te spreken over hun dorpen die ze nu afbreken.
Ging jij niet stoppen met classic als Wesley dit niet ging doen? En nog post je zomaar verder in naam van Rect :p Niet dat ik iets anders verwachtte hoor van iemand die zelf ook al irl bedreigingen heeft gestuurd richting een Lars :s
 
Reactiescore
460
Toen we klaar waren met het front te internen op brokk, aangezien je daar op doelt, pakten we gewoon wel dorpen van jullie? :p
Ja dat klopt een paar dorpen, niets abnormaals, maar het gaat over kruiden, niet over Brokk alleen ;)

Ging jij niet stoppen met classic als Wesley dit niet ging doen? En nog post je zomaar verder in naam van Rect :p Niet dat ik iets anders verwachtte hoor van iemand die zelf ook al irl bedreigingen heeft gestuurd richting een Lars :s
Ik zei idd dat ik ging stoppen na het weekend als er geen oplossing was, moet het nu lukken dat jullie in het weekend al opgeven :p
 
Reactiescore
2.303
Ja dat klopt een paar dorpen, niets abnormaals, maar het gaat over kruiden, niet over Brokk alleen ;)
Het is wel duidelijk dat wanneer je vermeld dat we internen voor front dit naar Brokk gericht is, de andere accounts hadden reeds front. Maar de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet lijkt me. Ben benieuwd of jullie ooit de startfase zouden overleefd hebben zonder het boosten/internen naar de 20%?

Dus jullie kunnen wel mooi kinderachtig blijven reageren maar have fun met het edelen van de wereld en geniet van jullie overwinning. Ga het vieren met jullie vermoedelijke aangename stamsfeer. opgepast als je wesley vraagt, hoogstwaarschijnlijk heeft die een kort lontje!
 
Bovenaan