De VV buiten de stam

DeletedUser77822

Guest
Hahaha, ja natuurlijk, als de spelers van UF er ok mee zijn, dan is het ineens weer omdat ze zelf Res willen joinen...
Zo kun je alles wat recht is krom lullen...
 

DeletedUser80074

Guest
Waar heeft A db dat gezegd dan

Vraagt het hem zou ik zeggen. Je maakt je kennelijk zo druk over wat er precies gaande is... hoe moeilijk is het dan om een van de hoofdpersonen de vraag der vragen te stellen? Nou? Hoe moeilijk?

Juist ja..

Edit:

Bij deze verzoek ik eenieder die kennelijk zo ('TW') 'geëngageerd' is, A db & Herok een PM te sturen en te vragen om opheldering. Zo moeilijk is dat toch niet? Of spelen er wellicht andere dingen?

Als het laatste niet het geval is; geen dank voor deze makkelijke oplossing in deze kennelijk moeilijk te begrijpen situatie.
 
Reactiescore
94
Oorzaak en gevolg door elkaar halen, dat is ook een kunst ;)
Meerdere spelers van UF willen leaven

Gevolg: ze vinden het geen stab als Shumway leaved omdat ze dat zelf ook willen

Hahaha, ja natuurlijk, als de spelers van UF er ok mee zijn, dan is het ineens weer omdat ze zelf Res willen joinen...
Zo kun je alles wat recht is krom lullen...
Uhh er is gewoon gezegd dat er sollicitaties waren van onder andere stikker dus welk deel is er gelul?

Vraagt het hem zou ik zeggen. Je maakt je kennelijk zo druk over wat er precies gaande is... hoe moeilijk is het dan om een van de hoofdpersonen de vraag der vragen te stellen? Nou? Hoe moeilijk?

Juist ja..
Vgm staat dat acc op delete o_O
 

DeletedUser77822

Guest
Maar weet je, deze discussie heeft weinig zin. Anti-RES mensen zitten in een tunnel, gaan ze nooit uit komen. Ergo, maakt totaal niks uit wat wij zeggen, gaat het ene oor in, het andere uit.
Wij hebben de feiten neergelegd, verder mag iedereen lekker zijn eigen subjectieve saus eroverheen gooien (dat heet propaganda).
Ik ben wel zo fair om 1 ding toe te geven en dat is de bad timing. Voor de rest, smijt lekker door met die modder, ik ga weer ff wat nuttigs doen! :)
 
Reactiescore
3.452
Vraagt het hem zou ik zeggen. Je maakt je kennelijk zo druk over wat er precies gaande is... hoe moeilijk is het dan om een van de hoofdpersonen de vraag der vragen te stellen? Nou? Hoe moeilijk?

Juist ja..
Kan hij meteen screen van zijn vv laten zien,want volgens Axfire heeft Shumway nooit vv gedraaid van Adb maar volgens johny wel:p
 

DeletedUser80074

Guest
Bij deze verzoek ik eenieder die kennelijk zo ('TW') 'geëngageerd' is, A db & Herok een PM te sturen en te vragen om opheldering. Zo moeilijk is dat toch niet? Of spelen er wellicht andere dingen?

Als het laatste niet het geval is; geen dank voor deze makkelijke oplossing in deze kennelijk moeilijk te begrijpen situatie.
 
Reactiescore
533
Hallo iedereen,

Ik was mis over de vv. Mijn excuses iets te snel geweest met foute info. Les geleerd.

Groetjes
Tuur
 
Reactiescore
3.452
Om de rol van Shumway te verheerlijken onder het mom van: “hij zette zich nog top in om vv te draaien van zijn stam tegen zijn nieuwe stamgenoten”

Wat een held he?
Dus Shumway heeft niets gedaan terwijl zijn stam onder vuur lag,Haha!
 

DeletedUser77822

Guest
Ik had gezegd dat ik een vv had gedraaid en kennelijk was de aanname gedaan dat dat met A db was, maar die heb ik nooit gedraaid. Heb enkel en welgeteld 2 uurtjes de vv van Koos Stamloos in handen gehad en deze weer doorgegeven.
En dit is een feit, kan (zoals ikweethetnietzeker al zegt) ook heel makkelijk met de personen in kwestie worden besproken.
 

DeletedUser73636

Guest
Jeetje wat kinderachtig allemaal zeg.
Kijk, het is simpel, dit forum dient ervoor om propaganda te voeren en dus is het vrij evident dat anti-RES spelers/stammen mijn switch nu met alle handen aangrijpen om dat een stab te noemen en ook nog even aan te dikken met de kata discussie.

Zoals ik al zei is er geen enkele UF speler die hier zijn beklag komt doen over een stab, ze hebben allemaal begrip getoond en mij succes gewenst. Zelf zouden ze die stap ook gemaakt hebben. Dus dat anderen zich nu gaan uitspreken over dat ik anderen in de steek laat is leuk, maar die mensen zelf voelen dit dus helemaal niet zo.
De hele stam UF was, zoals ik al zei, een tussenstation om Friends uit te kunnen gaan (waar ik geen leider, noch oprichter van was). Ik word nu gepositioneerd als de grote leider van UF, maar dat is eigenlijk best lachwekkend, want het was gewoon een groepje spelers die inbetween tribes waren, nothing more, nothing less. De stam bestaat nota bene amper een week.

De aanval op ax was geïnitieerd door A db en heb ik aldus geen rol in gehad. De tegenaanval was te verwachten.
Ja, ik snap dat het van buitenaf een ongelukkig moment lijkt, maar dit speelde dus al wekenlang.

En wat betreft kata's, nooit gebruikt buiten de muurtjes en sta er ook niet achter als anderen dit wel doen. Ik weet wel dat bijv. een Koos Stamloos bij de kata's de automatische vink op het hoofdgebouw had laten staan, dat is gewoon onkunde...

Oh ja, en mensen die andere werelden erbij gaan halen, seriously...? Ga iets nuttigs doen. Zou ik iedereen sowieso kunnen adviseren ;-)

Jij bent nog de ergste van allemaal, je stam verlaten in het midden van een massa. Dat je van stam wisselt dat kan allemaal, maar als het zoals je zelf zegt al 3 weken aan de gang is hoezo dan op de moment dat je stam een massa te verwerken krijgt van de grootste PP-abuser van w65?

Ten tweede, jullie vitte op iedereen dat commentaar geeft op res dat we anti res zijn maar de enige die de stam Res verdedigen zijn van Res. Is compleet hetzeflde. Ik heb nog niemand buiten Res om jullie zien verdedigen, waarom niet? Omdat iedereen met een IQ hoger dan 10 kan zien dat dit een stab is.
 

DeletedUser80074

Guest
@Nickerdenick toen de zinsnede "de grootste PP abuser van deze wereld/met een IQ hoger dan 10" viel wist ik genoeg. Oei oei, zit flink wat persoonlijk zeer dus.

Heb je überhaupt wel gelezen wat er allemaal is geschreven? Wil je, of kun je het niet begrijpen? Het 'populisme' op het AF wordt nu een beetje cringe.

Btw, ik ben geen Res lid. Ik ben een objectieve observant.
 

DeletedUser73636

Guest
@Nickerdenick toen de zinsnede "de grootste PP abuser van deze wereld/met een IQ hoger dan 10" viel wist ik genoeg. Oei oei, zit flink wat persoonlijk zeer dus.

Heb je überhaupt wel gelezen wat er allemaal is geschreven? Wil je, of kun je het niet begrijpen? Het 'populisme' op het AF wordt nu een beetje cringe.

Btw, ik ben geen Res lid. Ik ben een objectieve observant.

Ik ken axfire totaal niet, dus heb geen enkele rede tot persoonlijk zeer te hebben. Het is gewoon een abuser dat weet iedereen.
Ik heb perfect alles gelezen, ook alles in skype gelezen, alles in men persoonlijke skype gelezen en ik concludeer dat dit de derde stab is op dezelfde wereld van dezelfe stam.
Echter geef ik ook toe dat door de voorgaande stabs er hoogstwaarschijnlijk erger gereageerd word op deze dan dat zou moeten.

Je mag dan wel een objectief observant zijn en je mag je subjectieve mening geven, maar dat betekent niet dat je gelijk hebt.
En zoals ik het lees/hoor/zie, ben je één van de weinige die de stam Res steunt. Misschien zegt dat ook over hoe jij het spel speelt :)
 
Reactiescore
94
Bij deze verzoek ik eenieder die kennelijk zo ('TW') 'geëngageerd' is, A db & Herok een PM te sturen en te vragen om opheldering.

Aangezien we Herok al hebben gezien en A db waarschijnlijk op delete staat heb ik even contact opgenomen met Koos Stamloos

https://i.gyazo.com/d14727c6470fe3eeafbf2e760e2ebd7e.png
https://i.gyazo.com/adf159bbd7b1c26b066720e3591e1652.png

Zegt genoeg dus

Zoals ik al zei is er geen enkele UF speler die hier zijn beklag komt doen over een stab, ze hebben allemaal begrip getoond en mij succes gewenst.
:confused::confused:
 
Reactiescore
1.476
Bijna niemand is geheel objectief.:oops:

Shumway is geen stamspeler. De stam Friends was een stuk beter afgeweest zonder hem.
tw spicy 2.png
Deze screen is een stukje ouder. Maar blijkt maar uit dat de neuzen nooit dezelfde kant op hebben gestaan. Toen kwam de stamleiding van Friends erachter dat de helft van de stam sollies deed bij RES. Dan gaat je motivatie direct al omlaag. Toen shumway hiermee geconfronteerd werd, negeerde hij het.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser80074

Guest
@Denissen oké, en nu? Herok vindt het overduidelijk geen stab en begrijpt de situatie en de keuze van Shumway. Koos Stamloos worden zowat woorden in z'n mond gelegd en zegt 'zo zou je het kunnen noemen' ja. Twee verschillende percepties op dezelfse situatie van twee spelers die 'gestabt' zouden zijn door Shumway. Gaan we nu opportunistisch doen of niet? Stuur A db maar een berichtje want hij staat niet op delete.

Waarbij het dus met name ging om de aanvallen op A db en de al dan niet gedraaide VV van Shumway op dat account.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
94
Koos Stamloos worden zowat woorden in z'n mond gelegd en zegt 'zo zou je het kunnen noemen' ja.
Dit is niet waar want als je kijkt naar de tijd van het gesprek kun je eerst zijn eigen verklaring zien. Daarna heb ik een conclusie getrokken uit het gehele gesprek, en deze conclusie wordt vervolgens bevestigd door Koos Stamloos
 

DeletedUser80044

Guest
het is overduidelijk dat jullie alleen maar mekaar willen beschermen als iemand van buiten RES iets aankaart dan staan jullie als haantjes hoog van de toren te blazen terwijl heel duidelijk heel w65 tegen jullie is atm vooral door alle stabs.
 
Bovenaan