Resurrect

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Dat is een conclusie die jij er aan verbindt. Heb je mij nooit horen zeggen, integendeel zelfs.
Gewoon goed lezen wat ik zeg dan heb je mij minimaal 5x horen zeggen dat ik het gedrag van Cornelis en Wesley ten zeerste afkeur.
Je kan het wel zeggen maar je handelt er niet naar. Iedereen speelt waar hij/zij wil en met wie hij/zij wil, maar als je roept dat je het niet kunnen vindt maar toch vrolijk verder speelt en mee samenwerkt, dat gaat niet zo hand in hand.
 

DeletedUser58227

Guest
Nee hoor ik verdediger ze helemaal niet. Je mis het punt dat ik probeer te maken.
Ik keur het van beide af, als je dat nog niet doorhebt hebt dan heb je simpelweg mijn posts niet gelezen.
Het punt dat ik probeer te maken is dat ik het onzinnig vind om met z'n allen Rect te leaven omdat één persoon zich één keer royaal heeft laten gaan. Er zijn zo vaak dergelijke voorvallen op dit spel, en ja ook met doodsverwensingen en mensen die adressen opzoeken en dergelijke. Tuurlijk moeten we dat zoveel mogelijk proberen te voorkomen, maar waarom nu ineens zo'n heisa maken en Rect een in en in trieste stam noemen met een trieste wereldwinst omdat één speler zich één keer heeft laten gaan waar dat in de geschiedenis van tw zo vaak is voorgekomen en er vervolgens nog geen gil om wordt gegeven. Op het AF alleszins. Daarnaast heb ik Emile inderdaad als tegen voorbeeld genomen (kan elk willekeurige speler met soortgelijk iets zijn) omdat ik vind dat kruiden dan ook zou moeten quiten. Bij Wesley gaat het om een incident, een eenmalig iets. Bij Emile gaat het om een patroon, een terugkerend iets.
Als jullie vinden dat Rect moet quiten omdat Wesley voor één keer zich compleet heeft misdragen dan vind ik dat een ontzettend overdreven reactie en verwachting. Ik geloof niet dat mochten jullie in onze positie zitten dat iedereen gequit zou zijn.
Dat ik zeg het onzinnig vind om te leaven, of dat ik zou vinden dat kruiden dan eigenlijk ook zou moeten leaven wil helemaal niet zeggen dat ik spelers ga verdedigen of bepaald gedrag goedkeur. Dat is complete onzin en als je mijn posts had gelezen had je dat ook geweten, dat zijn conclusies die jij/jullie er zelf aan verbinden.
 
Reactiescore
7.918
Bij Wesley gaat het om een incident, een enmalig iets.

tenor.gif
 

DeletedUser58227

Guest
Heeft hij al vaker doodsverwensingen en bedreigingen gedaan? Want dan mis ik een stuk en wordt het direct een heel ander verhaal.
 
Reactiescore
7.918
Heeft hij al vaker doodsverwensingen en bedreigingen gedaan? Want dan mis ik een stuk en wordt het direct een heel ander verhaal.

Beide spelers zijn psychologisch niet in orde wat werd aangehaald door Purple swag geloof ik. Dit is inderdaad niet de eerste keer dat deze figuren zulke taferelen uithalen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303
Haha stan je bent echt lachwekkend. Hopelijk kan el professor wat beters brengen want wat jij zegt is gewoon belachlijk ! Zal wel een reden zijn dat hun perma ban hebben en ik niet zeker ;)

Echt zielige vertoning !
 

DeletedUser58227

Guest
Ik weet van Cornelis inderdaad dat het vaker is voorgekomen. Mocht hij nog in Rect spelen was ik hier ook niet gaan spelen, maar van Wesley is mij dat onbekend. Als dat wel zo is, dan snap ik de miscommunicatie hier :p

Haha stan je bent echt lachwekkend. Hopelijk kan el professor wat beters brengen want wat jij zegt is gewoon belachlijk ! Zal wel een reden zijn dat hun perma ban hebben en ik niet zeker ;)

Echt zielige vertoning !

Waar heb jij het over? Perma ban?
 
Reactiescore
2.303
Het feit dat mijn patroon ernstiger is dan dat van wesley :p
 

DeletedUser79687

Guest
Haha welke perm ban?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80235

Guest
Allereerst zal ik de situatie even voor jullie schetsen vanuit Wesley zijn oogpunt:
- Rafael kata'd begin van de classic er vrolijk op los, stabt onze stam door info naar jullie door te spelen. (Jullie zijn en stabbers en kata'ers).
- Zodra op het AF hier door Corné een punt van wordt gemaakt gaat het gelijk over hoe belachelijk C en W wel niet zijn, dat het niet jullie schuld is en komt er gelijk een leger van AF mannetjes even de les leren.
- Na een paar beschuldigingen over en weer (Die jullie makkelijk van je af kunnen laten glijden, maar Wesley door z'n beperking niet!) komt op een gegeven moment iets aan bod van 'je moeder in de lucht gooien'. Idk wat het precies was. Dit ligt héél gevoelig aan die kant.
Alle stoppen slaan door met alle gevolgen van dien.

Verder ziet Wesley het verschil niet tussen elke willekeurige persoon die niet in zijn stam zit of met hem samenwerkt. Toen ik binnen Hood kwam, werd ik ook gezien als een speler die bij Logic, 1150 of Andries hoorde. Of terwijl, iedereen die hij niet in zijn eigen stam heeft krijgt het dan te horen.

Natuurlijk veroordeel ik zo'n actie, het is gewoon triest. Voor beide partijen.

Ik heb het er uitgebreid met Wesley en Corne over gehad toen ter tijd. Corne gaf gelijk toe dat ie fout zat, en dat ie zich een 'beetje' heeft laten opjagen. Wesley was nog steeds in de veronderstelling dat hij nooit zelf zo uit de hoek komt, maar dat mensen hem er altijd toe uitlokken. Goed, het was toch einde classic voor ze, dus het maakte mij niet heel veel meer uit. Zelf heb ik toen besloten om de stam nog nieuw leven in te blazen en er zo nog een strijd van te maken (Dat wilde jullie toch zo graag???). 2 weken lang hebben we zonder Wesley gespeeld en ging dat prima.

Toen besloot Wesley om toch weer te willen spelen. Heb het er even over nagedacht, maar ik zag geen optie om dat tegen te houden. Allereerst is het zijn account en staat het op zijn email. Dus technisch is het niet eens mogelijk. Ten tweede, ik zat nog steeds met mensen te kort. Jullie willen een strijd, en zonder Wesley was die al een stuk eenzijdiger geweest. Ik heb zelfs bij jullie aangegeven of het een probleem was dat Wesley kwam spelen en er werd geen probleem van gemaakt. Voor mij is dan de kous af.

Ik ga er dan als leiding zijnde ook verder niet te veel aandacht aan wijden aangezien ik er ook weinig aan kan doen. Ik zit hier met een stamlock en ga het met deze stam en deze spelers uitspelen. Ik doe mijn ervaring hier op, leer spelers kennen in hun goede en slechte kanten. Dat neem ik mee naar een volgende wereld.
 

DeletedUser80235

Guest
Het is en blijft een wanvertoning.

Ik ben ook niet tevreden met de situatie. Maar jullie/jij moet(en) niet zo azijn zeiken. Ik stond die dag op het punt om op delete te gaan, is dat wat je wilde? In mijn ogen zijn er namelijk een aantal mensen gewoon puur op uit om Wesley uit te lokken en te laten tilten. En dát vind ik eigenlijk nog veel triester.
 
Reactiescore
7.918
Misschien moet je, als je van jezelf weet dat je niet goed met sociale situaties om kan gaan, dit spel niet gaan spelen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb een aantal posts verwijderd omdat ze reacties waren op posts die niet door de beugel konden en weggehaald moesten worden. Toen ontstond er dus een discussie... die over verwijderde posts ging.

Dat is nogal onoverzichtelijk en het was ook niet echt ontopic. Als je geen PM hebt gehad met verdere uitleg is er niets aan de hand, maar ik wilde toch even wat extra duidelijkheid geven dan alleen een “je post is verwijderd”-notificatie.
 
Reactiescore
1.148
Ben ik dan de enige die keihard lacht om die zogenaamde doodsbedreigingen? :D
 
Reactiescore
412
als ik zelf met de dood bedreigd word kan ik er ook nog wel om lachen, maar als het over mn familie gaat. Ouders met de voornaam worden aangesproken en gezegd word dat die vermoord gaan worden, en ze altijd achter hun rug om moeten kijken. Dan is het voor mij niet grappig meer. Maar iedereen zo zijn eigen vorm van humor i guess.
 

DeletedUser77704

Guest
Of als mensen je adres of privé gegevens laten zien en daarmee gaan dreigen.
 
Bovenaan