De VV buiten de stam

DeletedUser80044

Guest
heeft stikker ook een solli lopen?, ik dacht ergens mee gekregen te hebben dat er 2 gesolliciteerd hadden?
 
Reactiescore
533
Maar bon vragen-uurtje is voorbij. Ik heb denk ik mijn duit in het zakje gedaan met zaken proberen te verduidelijken.
Voor iets waarvan ik dan nog gewoon had gezegd tegen de stam: "Voor ons is de soli goed, ligt niet in onze weg" En voor de rest weinig gedaan.
 

DeletedUser80078

Guest
mensen als het de wereld tegen res word maak dan samen plannen maar met de discussie op deze manier kom je niet verder en laat res dan op die manier bewijzen wat hun kwaliteit is
 
Reactiescore
533
heeft stikker ook een solli lopen?, ik dacht ergens mee gekregen te hebben dat er 2 gesolliciteerd hadden?
Je mag weten dat er soli's waren van stikker, shumway en a db.

a db was afgeketst wegens onvoldoende
Stikker vond ik het vreemd dat iemand die zo vaak zo laag staat op de ranking plots zo groot was. Ik vemoedde te weinig skills. Maar was nog een gesprek mee lopend. Echter atm gewoon beschouwd als vijand.
Shumway was wel positief. Ik hou wel van mensen die zeggen 360°-front ik ga ervoor. Ook al is dat redelijk kansloos :D
 
Reactiescore
533
Reactiescore
634
Mark van Coruscant is gewoon een laf ventje, Res uit het gesprek kicken want hij kan het niet hebben dat er VV tegen hem is gedraaid en hij hierdoor wat meer weerstand heeft gekregen in plaats van al die gratis dorpen de laatste tijd.

En dit is dus waarom jij/jullie een hoop mensen irriteren, continu maar alles verdraaien en leugens verspreiden. Heb ik een gevoelige snaar geraakt met het feit dat het jullie nu wat moeilijker afgaat nu de interns even op zijn?

Je kunt nu weer proberen mij buiten te sluiten maar dan stel ik voor de afspraken hier gewoon openbaar te bespreken zodat we geen last hebben van jouw kinderachtige gedrag.
Er zijn namelijk ontzettend veel mensen die zich aan jou irriteren.

Lorenzo van Axfire zat dus in de leiders chat waar de afspraken werden besproken.
Toen er een punt werd aangehaald over de Stab van Lor op Trains begon die spelers voor alles en nog wat uit te schelden
(tijdens de NAP zijn ex-stamgenoten aanvallen)

Nu wordt de leider van UF binnen gelaten in Res tijdens een Massa van Res op UF.
Hierbij hebben nog enkele leden zo te lezen Sollicitatie ingediend bij Res en de ODS van deze spelers stijgen niet tijdens de OS.

Al de gebeurtenissen worden door Res bestempeld als een toeval of een verkeerde beslissing.

Gelukkig geeft eentje Co speler van Axfire op wereld chat toe dat dit een "kleine" Stab is en niet erg is daarom.

Waarom ik dit nu post.

Je kan geen afspraken met een Stam maken die zelf laks hebben over Fair spel, terwijl ze overal zitten aan te kondigen dat ze juist strijden voor Fair spel
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
533
Ik wil wel vv'en tegen axfire :engel:
 
Reactiescore
533
Met alle respect Mark, maar quotes uit een andere discussie droppen zonder context is gewoon proberen doen aan slechte propaganda.
Je hebt anders ook genoeg dingen gezegd dat ik hier terug kan oprakelen.

Ik had gehoopt dat het vv-hoofdstuk nu wel was opgelost (vandaar Niek zijn beginpost toch)
 
Reactiescore
5
Gelukkig geeft eentje Co speler van Axfire op wereld chat toe dat dit een "kleine" Stab is en niet erg is daarom.

Ik ga bij deze even duidelijk maken dat dit een combinatie van zelfspot en sarcasme was. Dat lag er vrij dik op en heb ik daarna ook duidelijk gemaakt in dat gesprek zelf, maar sommige dingen komen via tekstberichten natuurlijk niet geheel over, dus ik zal bij deze dan maar zeggen dat het aan mij ligt. Dat statement is dan ook 'manifest fout' en geen representatie van de manier waarop ik dit hele gebeuren zie, om het in de woorden van een groot politicus te zeggen.

Skype chatlogs zijn moeilijk te posten op het forum maar bestaan wel gewoon en kunnen deze post ondersteunen. ^^
 
Reactiescore
634
Ik ga bij deze even duidelijk maken dat dit een combinatie van zelfspot en sarcasme was. Dat lag er vrij dik op en heb ik daarna ook duidelijk gemaakt in dat gesprek zelf, maar sommige dingen komen via tekstberichten natuurlijk niet geheel over, dus ik zal bij deze dan maar zeggen dat het aan mij ligt. Dat statement is dan ook 'manifest fout' en geen representatie van de manier waarop ik dit hele gebeuren zie, om het in de woorden van een groot politicus te zeggen.

Skype chatlogs zijn moeilijk te posten op het forum maar bestaan wel gewoon en kunnen deze post ondersteunen. ^^

Dus als het tegen Mark wordt gedaan is het wel legaal ?
Maar een Co van Axfire die aangeeft minder aanwezig te zijn mag niet op de actie van Axfire worden aangesproken ?
Of een stamlid van Res aangeeft niet op de hoogte zijn van de acties van Res ?

Op deze manier ga je je zelf niet kunnen indekken op de fratsen die worden aangehaald.
Als Co ben jij ook verantwoordelijk voor de acties van je Account
Als stamlid ben je ook verantwoordelijk voor de acties van je stam
 
Reactiescore
5
Ik heb nooit de bedoeling gehad om de dingen die jij nu aanhaalt te beweren, dus wat dat betreft vrees ik dat we langs elkaar heen aan het praten zijn, excuses daarvoor.

Ik wilde gewoon graag dat als er een discussie wordt aangegaan, dat niet door middel van leugens wordt gemanipuleerd. En dat doe je juist wel door te zeggen dat 'een co van axfire heeft toegegeven dat het maar een kleine stab was' (wat min of meer letterlijk jouw woorden zijn), omdat je daarmee impliceert dat wij als account 100% toegeven aan die 'stab' en elke lezer dus al laat concluderen dat het een 'bewezen stab' zou zijn. Daarom vond ik het jammer dat je mijn uitspraak in een Skype wereldchat (een eerder informeel medium) uit de context haalde en gebruikte als argument om ons in deze discussie nog meer in diskrediet te brengen. Naar mijn gevoel voor normen in een discussie waar wederzijds respect centraal staat is dat niet nodig.

Ik wil nogmaals benadrukken dat ik hierbij nog geen uitspraak doe over de feiten zelf, maar enkel teleurgesteld was over de kant waarop je de hele discussie stuurt door dergelijke quotes uit de context te rukken en als argumentatie te gebruiken.
 
Reactiescore
1.476
Als iemand die normaal het AF leest zonder acc wou ik hier toch even inhaken. Jullie hebben er goed aangedaan stikker/Shadow Warrior niet aan te nemen. stikker is een speler die werkt met 'MB/DU' - ratten - die in kleinere stammen om hem heen spioneren (en doorgeven waar al dan niet OS naartoe is gestuurd). Ook is het iemand die naar het schijnt (een simpele optelsom) zijn stamgenoten niet helpt (ook al heeft hij er zelf alle baat bij) en voornamelijk leeft van het 'internen' van MB/DU in de rim (nadat ze succesvol hebben gespioneerd bij de 'noobs').

Een andere speler binnen ~UF~ maakte hier maar al te graag gebruik van maar wou niet vertellen wie de rat was omdat hij anders 'problemen' zou krijgen met stikker. Res heeft er goed aangedaan stikker niet aan te nemen; hij is nu lekker dorpen aan het uitbouwen voor jullie in de rim ;).
Dit klopt. Destijds gebruikte stikker de speler Duiveltje om aan info over de stam sint te komen. Ikzelf had direct op het stammenforum gezegd dat ik het niet eens was met zo één manier van spelen. Gelukkig waren de meeste stamgenoten het op dat moment met me eens.
 

DeletedUser77822

Guest
Jeetje wat een opgeblazen verhalen hier allemaal zeg... terwijl niemand de feiten echt kent.

1. Ik had al ca 3 weken een solli lopen bij RES
2. Ik ben uit de stam friends gestapt (waar ik geen oprichter van was) omdat ik sowieso van plan was naar een andere stam te gaan en sommige spelers niet meer aan mijn zijde wilde
3. Voor de time being ben ik toen even een eigen stam gestart. Een paar spelers die ook mogelijk zouden overstappen sloten zich hierbij aan
4. Toen het voor sommigen te lang duurde spraken ze een aanval af op ax, was hun eigen initiatief waar ik besloot buiten te blijven
5. Ik hoorde en zag later idd dat een paar spelers kata’s gebruikten buiten de muur en VP, ik heb toen gezegd dat dat moest stoppen. Ik heb me hier zelf nooit schuldig aan gemaakt en pas in die zin in het beleid dat RES hierop heeft
6. Ik heb nu de overstap gemaakt en dit binnen de stam besproken. Niemand die daar afwijzend op reageerde en allemaal gunden ze mij die stap.

Van een stab is dus helemaal geen sprake, iedereen wist dat ik over zou stappen op enig moment en ik heb het netjes aan iedereen voorgelegd. Info misbruiken doe ik al helemaal niet aan en kata afspraken schenden ook niet.
Dus voor iedereen die meteen hoog van de toren blazen: chill ff...
 
Reactiescore
3.452
Tijdens aanvallen op je stam door je nieuwe stamgenoten overstappen is ook normaal neem ik aan?
Buitengewoon een smerig zaakje dit wat jullie proberen af te schilderen als iets normaals,blij dat mensen hier niet intrappen;-)
 

DeletedUser80074

Guest
Wat een toeval allemaal. Iedereen deed nogal lachwekkend toen ik lange tijd geleden mensen waarschuwde voor het kata gebruik van ~FRS~. Zie hier wat vaak inherent is aan het zijn van kata gebruiker/sympathisant. Hoofdstuk gesloten.
 
Bovenaan