De VV buiten de stam

Reactiescore
533
Jullie spreken elkaar wel erg tegen?
Ze werken op een kantoor de rest idk
dan als eerlijke speler die staat voor afspraken etc, sta jij het toe dat de oprichter van de stam die Axfire kattas op zn muil gegeven heeft joint?

E: jup mja daar kom je nu wat laat mee de toon is gezet over RES in de ogen van de andere stammen wat ik hier en daar hoor. spijtig ik had jullie nog best hoog zitten
Tgoh, ik had niet eens stil gestaan over die kata's. Ik heb ook steeds gezegd dat ik die afspraken niet wou maken per se omtrent die kata's op acfire he, wel omdat ik het debiel vond dat dat nog moest gezegd

Maar dus eerlijk gewoon niet over nagedacht.
 
Reactiescore
1.278
Weer de term stab. je holt dat begrip wel enorm uit moet ik zeggen.
Je kan wel zeggen dat het een ongelukkige timing is. Dat vond ik ook. Maar een stab is wel overdrijven...
Shumway zijn join hing ook wat van andere factoren af (zie ligging met 360°-front) dus zo easy is het niet gegaan allemaal...

Ik geloof btw dat een heel groot deel van UF elkaar in RL kennen dus kunnen ze beter zelf uitmaken hoe en wat.

Op zich vind ik stab niet geheel misplaatst. Tijdens aanvallen de 'vijand' joinen is natuurlijk iets wat moreel verwerpelijk is. Daarbij komt dat een leidinggevende bepaalde verantwoordelijkheden heeft en wordt verwacht dat je leiding geeft ... best logisch eigelijk. Ik vind dat een goede verdedigende organisatie neerzetten hier ook bij hoort, maar hoe je dit allemaal goed kan doen terwijl je je ware intenties verborgen houdt is mij een raadsel. Hoe kan je je nou 100% voor een stam inzetten terwijl je al besloten hebt om het te verlaten.

Een stamleider die zijn stam verlaat is iets ongelukkigs maar kan je geen stab noemen ... maar dan de vijand joinen en dan ook nog is ten tijden van aanvallen vind ik zeker wel een stab te noemen. Althans voor zover ik uit gepubliceerd informatie kan opmaken.

De stamleider had een vent moeten zijn en op het moment van de sollicitatie ook gewoon direct zijn biezen moeten pakken of althans leidinggevende functies moeten neerleggen. Het aan een lijntje houden van spelers waar je al tijden mee samenwerkt vind ik persoonlijk not done.

edit. Of ja iedereen moet op de hoogte zijn van de sollicitatie van desbetreffende speler dan neem ik alles terug.;)
 
Reactiescore
533
Laten we eerlijk zijn, sommige mensen zijn gewoon niet goed genoeg om een wereld eerlijk te winnen :rolleyes:.
Ze willen regels, maar willen ze gebruiken wanneer het hun uitkomt.

Je kan jezelf 1 keer uit een stab lullen, een tweede keer misschien ook nog, maar een derde keer wordt een beetje lastiger.
Ik lees wel verder de bewijzen van beide kanten maar zoals ik het zie is het de ganse wereld vs Res en dan ben ik geneigd de wereld het voordeel van de twijfel te geven :).
de hele wereld dan nog wel?
 
Reactiescore
533
Op zich vind ik stab niet geheel misplaatst. Tijdens aanvallen de 'vijand' joinen is natuurlijk iets wat moreel verwerpelijk is. Daarbij komt dat een leidinggevende bepaalde verantwoordelijkheden heeft en wordt verwacht dat je leiding geeft ... best logisch eigelijk. Ik vind dat een goede verdedigende organisatie neerzetten hier ook bij hoort, maar hoe je dit allemaal goed kan doen terwijl je je ware intenties verborgen houdt is mij een raadsel. Hoe kan je je nou 100% voor een stam inzetten terwijl je al besloten hebt om het te verlaten.

Een stamleider die zijn stam verlaat is iets ongelukkigs maar kan je geen stab noemen ... maar dan de vijand joinen en dan ook nog is ten tijden van aanvallen vind ik zeker wel een stab te noemen. Althans voor zover ik uit gepubliceerd informatie kan opmaken.

De stamleider had een vent moeten zijn en op het moment van de sollicitatie ook gewoon direct zijn biezen moeten pakken of althans leidinggevende functies moeten neerleggen. Het aan een lijntje houden van spelers waar je al tijden mee samenwerkt vind ik persoonlijk not done.

edit. Of ja iedereen moet op de hoogte zijn van de sollicitatie van desbetreffende speler dan neem ik alles terug.;)
Hij heeft wel nog tijdens de massa lopen vv'en. Maar ik snap je punt ook wel.
Ik was geschrokken dat die gisteren opeens gejoind was :p. Nochtans was het akkoord er al eerder...

en iedereen was wel op de hoogte van de soli hoor.
 
Reactiescore
3.452
Dat is mijn zin verdraaien, ik zei niet enkele dorpjes ik zei ENKEL dorpen oprapen a.k.a alleen dorpen oprapen van geen goede spelers
Jij zegt dat je niet weet wat er binnen Uf gebeurt terwijl Jonhy prima op de hoogte is,hij weet zelfs dat de gehele stam op de hoogte is van de join van hun leider bij jullie.
Het kwam jullie dus perfect uit om te strooien met aanvallen en vervolgens de invité eruit te gooien, de stam gooit wss de handdoek in de ring aangezien het uitzichtloos lijkt.
Hebben jullie daadwerkelijk zulke tactieken nodig om wat dorpen binnen te halen?
 

DeletedUser80232

Guest
Ik heb me popcorn gepakt voor dit leedvermaak.
Je moet toch echt eerst stabben, voordat je er eens wil bij horen:cool:
 

DeletedUser73681

Guest
Jij zegt dat je niet weet wat er binnen Uf gebeurt terwijl Jonhy prima op de hoogte is,hij weet zelfs dat de gehele stam op de hoogte is van de join van hun leider bij jullie.
Het kwam jullie dus perfect uit om te strooien met aanvallen en vervolgens de invité eruit te gooien, de stam gooit wss de handdoek in de ring aangezien het uitzichtloos lijkt.
Hebben jullie daadwerkelijk zulke tactieken nodig om wat dorpen binnen te halen?

Wat heeft mijn weten over de stam te maken met tactieken om dorpen binnen te halen xD? Handdoek in de ring is al lang gegooid als ik de rapportjes kijk, heeft niks te maken de join.
 

DeletedUser79458

Guest
Hebben jullie daadwerkelijk zulke tactieken nodig om wat dorpen binnen te halen?

Precies dit. Eerst ook al met de vorige situatie waar Losing Our Religion gelijk op de ex stab knalt met NAP erbij en nu met Shumway waarbij gewoon dorpen werden gepakt van Axfire. Schandalig dat er speler van vijand zo gerecruit wordt net na een massa. Zal ook wel hoop informatie mee hebben gebracht:rolleyes:
 
Reactiescore
533
Jij zegt dat je niet weet wat er binnen Uf gebeurt terwijl Jonhy prima op de hoogte is,hij weet zelfs dat de gehele stam op de hoogte is van de join van hun leider bij jullie.
Het kwam jullie dus perfect uit om te strooien met aanvallen en vervolgens de invité eruit te gooien, de stam gooit wss de handdoek in de ring aangezien het uitzichtloos lijkt.
Hebben jullie daadwerkelijk zulke tactieken nodig om wat dorpen binnen te halen?
Je chronologie zit wel fout.

Eerst was er een grote massa op axfire (waar geen info over gelekt was). Dan heeft axfire samen met chicago de tegenaanval gelost en direct dorpen gepakt.
Shumway is na het uitzichtloze van UF gekomen, ook deels omdat UF eerst moest vallen voordat shumway een optie werd (kijk naar de ligging).

Maar shumway heeft a db etc wel geholpen met vv'en etc. Mag die van mij nog steeds doen hoor. Werk maar eens voor je dorpen Lorenzo.
 
Reactiescore
3.452
Wat heeft mijn weten over de stam te maken met tactieken om dorpen binnen te halen xD? Handdoek in de ring is al lang gegooid als ik de rapportjes kijk, heeft niks te maken de join.
Heeft er alles mee te maken.
Als jullie het fair hadden willen spelen hadden jullie de join veel eerder moeten fixen.
Dit is misbruik maken van een kwetsbare stam!
 
Reactiescore
533
Precies dit. Eerst ook al met de vorige situatie waar Losing Our Religion gelijk op de ex stab knalt met NAP erbij en nu met Shumway waarbij gewoon dorpen werden gepakt van Axfire. Schandalig dat er speler van vijand zo gerecruit wordt net na een massa. Zal ook wel hoop informatie mee hebben gebracht:rolleyes:
Nogmaals de beslissing was al voor de massa.
 
Reactiescore
533
Heeft er alles mee te maken.
Als jullie het fair hadden willen spelen hadden jullie de join veel eerder moeten fixen.
Dit is misbruik maken van een kwetsbare stam!
Neen dit is geen misbruik maken van een zwakke stam.

Misbruik maken van een zwakke stam is shumway laten joinen voordat het resultaat van de massa er was.
 

DeletedUser80044

Guest
ah dus shum heeft vv gedraait bij a db wel heel toevallig dat die nu ineens alles verliest?! en dat shum in res zit dit maakt de situatie alleen nog maar veel erger:)
 
Reactiescore
533
En dorpen behouden of waren die ook voor “ het oprapen”?
De eerste dag was er nog flink wat gerecap en snipe hoor.

ah dus shum heeft vv gedraait bij a db wel heel toevallig dat die nu ineens alles verliest?! en dat shum in res zit dit maakt de situatie alleen nog maar veel erger:)
A db is al terug.
 
Reactiescore
634
Als de Solliciatie al eerder ligt bij Res, dan hadden jullie hem of eerder moeten laten joinen of na de Massa pas.
Of er wel info is gelekt of niet kunnen wij niet zien.
Enkel tonen de stats aan dat sommige leden van UF geen ODS erbij krijgen terwijl er een Massa loopt op hun stamgenoten.

Als een stam weg gespeeld moet worden hoe de stats het aantonen en de gebeurtenissen van afgelopen dagen, dan is er gewoon een STAB gaande.
 
Reactiescore
533
Als de Solliciatie al eerder ligt bij Res, dan hadden jullie heb of eerder moeten laten joinen of na de Massa pas.
Of er wel info is gelekt of niet kunnen wij niet zien.
Enkel tonen de stats aan dat sommige leden van UF geen ODS erbij krijgen terwijl er een Massa loopt op hun stamgenoten.

Als een stam weg gespeeld moet worden hoe de stats het aantonen en de gebeurtenissen van afgelopen dagen, dan is er gewoon een STAB gaande.
Ik weet niet goed waarom een stikker enzo geen def had gestuurd.
 
Bovenaan