De VV buiten de stam

DeletedUser73681

Guest
Kunnen jou sws niet inhalen kwa internen ;)
True haha

Los van of Shumway info mee heeft genomen of gedeeld.
Waarom laten jullie hem joinen op de dag van tegen aanval ?
Waarom gaat er bambarie gemaakt worden over Kata misbruik door UF als jullie een Solli van de leider hebben

Ondertussen is het geen massa meer hoor, enkel dorpjes oprapen van spelers die niet goed genoeg zijn

Kwam jullie perfect uit zeker midden in een massa hun leider weg te trekken daar:D
Ook hierop, midden in een massa is het niet

Maargoed, timing is niet ideaal dat snap ik
 

DeletedUser80044

Guest
Weer de term stab. je holt dat begrip wel enorm uit moet ik zeggen.
Je kan wel zeggen dat het een ongelukkige timing is. Dat vond ik ook. Maar een stab is wel overdrijven...
Shumway zijn join hing ook wat van andere factoren af (zie ligging met 360°-front) dus zo easy is het niet gegaan allemaal...

Ik geloof btw dat een heel groot deel van UF elkaar in RL kennen dus kunnen ze beter zelf uitmaken hoe en wat.

is het mijn goed recht niet dit te benoemen als stab ook zonder bewijzen?, ik denk dat ik niet de enige ben die hierover denkt wie o wie verlaat zijn stam nu als oprichter in een aanvals wave en gaat notebene ook nog is naar de vijandige stam?
 
Reactiescore
533
is het mijn goed recht niet dit te benoemen als stab ook zonder bewijzen?, ik denk dat ik niet de enige ben die hierover denkt wie o wie verlaat zijn stam nu als oprichter in een aanvals wave en gaat notebene ook nog is naar de vijandige stam?
Schering en inslag in TW.
 
Reactiescore
634
Ondertussen is het geen massa meer hoor, enkel dorpjes oprapen van spelers die niet goed genoeg zijn

Juist hierom dus zijn er enkele stammen bezig om Fair spel te regelen op W65 en W63 gedoe hier weg te houden.

Laten joinen van een leider tijdens Massa is verre weg van Fair spel.
Los van eerdere gedoe met Lor
 
Reactiescore
533
Vind het toch wel een hele bijzondere move voor een stam die oh zo graag eerlijke regels wil voor de wereld.
Ik vind het ook dom om de join gisteren te doen.
 

DeletedUser80044

Guest
Vind het toch wel een hele bijzondere move voor een stam die oh zo graag eerlijke regels wil voor de wereld.

dat vonden wij nou idd ook,

@Johnny English hoe je het ook wend of keert dit ziet voor de rest van wereld 65 eruit als een regel rechte stab, het dan willen gooien op slechte timing is wel een beetje heel slecht :# ...

jullie hebben genoeg ervaring om in te zien dat dit niet had gemoeten. er zelf dan niet voor uitkomen bij je leiding is natuurlijk aan jullie, maar je had kunnen verwachten dat we niet onze mond gingen houden :p
 
Reactiescore
412
is ook wel slecht voor de werksfeer daar op kantoor denk ik, als ik het goed heb werkten al die gasten in unfriended met mekaar :(.
 
Reactiescore
533
dat vonden wij nou idd ook,

@Johnny English hoe je het ook wend of keert dit ziet voor de rest van wereld 65 eruit als een regel rechte stab, het dan willen gooien op slechte timing is wel een beetje heel slecht :# ...
Nogmaals die mensen kennen elkaar IRL en wisten van de solicitaties in RES van elkaar... Geloof je echt dat ze dat niet besproken hebben met elkaar ^^
 

DeletedUser80044

Guest
Nogmaals die mensen kennen elkaar IRL en wisten van de solicitaties in RES van elkaar... Geloof je echt dat ze dat niet besproken hebben met elkaar ^^

dat maakt me vrij weinig uit zoals ik dat eerder vermeld heb 'de rest van de wereld' :p je kan het gooien op timing of niet jullie als LEDEN hadden moeten ingrijpen :p want zeg nou zelf het kan toch niet dat een oprichter de stam verlaat tijdens een aanval op zijn leden.
 
Reactiescore
533
dat maakt me vrij weinig uit zoals ik dat eerder vermeld heb 'de rest van de wereld' :p je kan het gooien op timing of niet jullie als LEDEN hadden moeten ingrijpen :p want zeg nou zelf het kan toch niet dat een oprichter de stam verlaat tijdens een aanval op zijn leden.
Ik had 1 week geleden gezegd dat die shumway mocht komen.
Wist ik veel dat het pas gisteren was.
 

DeletedUser80044

Guest
Ik had 1 week geleden gezegd dat die shumway mocht komen.
Wist ik veel dat het pas gisteren was.
dan zou ik toch even aankloppen bij lorenzo want zo te horen heeft hij alles geregeld ;) vooralsnog blijft dit in MIJN ogen een stab van het hoogste caliber.
 
Reactiescore
533
dan zou ik toch even aankloppen bij lorenzo want zo te horen heeft hij alles geregeld ;) vooralsnog blijft dit in MIJN ogen een stab van het hoogste caliber.
Jij verhoogt enkel in je terminologie.

Ik klop al vaak genoeg aan bij Lorenzo. Maar juist is juist, de timing van de join was slecht.
Dat had ik wss wel wat beter proberen op te lossen.
 

DeletedUser80044

Guest
Jij verhoogt enkel in je terminologie.

Ik klop al vaak genoeg aan bij Lorenzo. Maar juist is juist, de timing van de join was slecht.
Dat had ik wss wel wat beter proberen op te lossen.

dan als eerlijke speler die staat voor afspraken etc, sta jij het toe dat de oprichter van de stam die Axfire kattas op zn muil gegeven heeft joint?

E: jup mja daar kom je nu wat laat mee de toon is gezet over RES in de ogen van de andere stammen wat ik hier en daar hoor. spijtig ik had jullie nog best hoog zitten
 

DeletedUser73636

Guest
Vind het toch wel een hele bijzondere move voor een stam die oh zo graag eerlijke regels wil voor de wereld.

Laten we eerlijk zijn, sommige mensen zijn gewoon niet goed genoeg om een wereld eerlijk te winnen :rolleyes:.
Ze willen regels, maar willen ze gebruiken wanneer het hun uitkomt.

Je kan jezelf 1 keer uit een stab lullen, een tweede keer misschien ook nog, maar een derde keer wordt een beetje lastiger.
Ik lees wel verder de bewijzen van beide kanten maar zoals ik het zie is het de ganse wereld vs Res en dan ben ik geneigd de wereld het voordeel van de twijfel te geven :).
 

DeletedUser73681

Guest
Bovenaan