De VV buiten de stam

DeletedUser80044

Guest
@Creativity Is A Gift wat vind jij van de stab van shumway?

die zijn stam verlaat in een MASSA aanval is dit ook niet de zelfde leider die axfire liet kattaen ofja die het toeliet?
 

DeletedUser73681

Guest
@Creativity Is A Gift wat vind jij van de stab van shumway?

die zijn stam verlaat in een MASSA aanval is dit ook niet de zelfde leider die axfire liet kattaen ofja die het toeliet?

Zal er zo eens naar kijken. Ik weet niet of hij opdracht gaf/ toeliet wat er op Ax gebeurde, kan niet in hun chats kijken xD
 

DeletedUser80044

Guest
Zal er zo eens naar kijken. Ik weet niet of hij opdracht gaf/ toeliet wat er op Ax gebeurde, kan niet in hun chats kijken xD

het lijkt mij meer dan duidelijk wat er hier aan de hand is vind je niet?!

SHUMWAY OPRICHTER UF JOINT RES

hij liet toe dat Axfire kattas op zn muil kreeg? daarna lekker joinen joh bij res ja alsof het niets is laat ie zijn stam leden achter

Stikker krijgt geen ODS erbij want ja waarom niet die zal ook wel naar res toe gaan :D?

laten we ook niet vergeten dat het account JOHNY zelf katta afspraken wou maken, zij halen hun eigen account nu lekker neer door de join van shumway vinden jullie niet?
 

DeletedUser73681

Guest
Nogmaals ik weet niet of hij het toe liet. Uiteindelijk zijn de kata's wel gestopt. En wb zijn stamleden achter laten. Zijn solli datteert van 2 weken geleden. Kun je dus loslaten van de "massa" want zo heftig is de "massa" niet.
 
Reactiescore
634

DeletedUser80044

Guest
Nogmaals ik weet niet of hij het toe liet. Uiteindelijk zijn de kata's wel gestopt. En wb zijn stamleden achter laten. Zijn solli datteert van 2 weken geleden. Kun je dus loslaten van de "massa" want zo heftig is de "massa" niet.

bewijzen ?:)

want op al mijn punten in een eerdere post zou ik graag bewijzen willen, ik houd dit net zo lang vol tot jullie mij het tegendeel bewijzen
 
Reactiescore
533
@Creativity Is A Gift wat vind jij van de stab van shumway?

die zijn stam verlaat in een MASSA aanval is dit ook niet de zelfde leider die axfire liet kattaen ofja die het toeliet?
How dat is wel heel gewillig rondstrooien met de term stab he.
 

DeletedUser80044

Guest
How dat is wel heel gewillig rondstrooien met de term stab he.

ja tuur daar strooi ik nu mee alsof het zout is. bewijs me het is t tegendeel?

iedereen buiten RES denkt er zo over ik heb al meerdere stammen gesproken dus nja niet alleen mij het tegendeel bewijzen maar eigenlijks wereld 65

waarom zou de OPRICHTER van UF zijn stam leaven terwijl zijn mede stamgenoten aanvallen krijgen van RES!?, en de speler genaamd Stikker krijgt geen ODS erbij? hoe kan dit dit ruikt toch naar een stab
 
Reactiescore
533
ja tuur daar strooi ik nu mee alsof het zout is. bewijs me het is t tegendeel?

iedereen buiten RES denkt er zo over ik heb al meerdere stammen gesproken dus nja niet alleen mij het tegendeel bewijzen maar eigenlijks wereld 65
Ik vind de timing ook slecht. De join was voorzien nog voor de "massa" (2 accounts) gepland was om eerlijk te zijn.
 
Reactiescore
182
ja tuur daar strooi ik nu mee alsof het zout is. bewijs me het is t tegendeel?

iedereen buiten RES denkt er zo over ik heb al meerdere stammen gesproken dus nja niet alleen mij het tegendeel bewijzen maar eigenlijks wereld 65

waarom zou de OPRICHTER van UF zijn stam leaven terwijl zijn mede stamgenoten aanvallen krijgen van RES!?, en de speler genaamd Stikker krijgt geen ODS erbij? hoe kan dit dit ruikt toch naar een stab


Dit zou een redelijk argument kunnen zijn, ware het niet dat de rest van UF ook geen ods erbij heeft :)
 

DeletedUser80044

Guest

top! dan nu mijn volgende punt

is het geen stab met volledige kennis van de verdedigende organisatie leaven terwijl solli al 2 weken terug was dus in die tijd nog misbruik maken van de stam
plus false intenties wekken, want waarschijnlijk heeft hij niet actief meegedaan met verdedigen terwijl je dat van een stamleider wel verlangt, dat hij bij de defencie ook de leiding neemt, maar dat kan slecht met belangen bij een andere partij dus hij heeft zijn eigen leden verloochend
 

DeletedUser73681

Guest
top! dan nu mijn volgende punt

is het geen stab met volledige kennis van de verdedigende organisatie leaven terwijl solli al 2 weken terug was dus in die tijd nog misbruik maken van de stam
plus false intenties wekken, want waarschijnlijk heeft hij niet actief meegedaan met verdedigen terwijl je dat van een stamleider wel verlangt, dat hij bij de defencie ook de leiding neemt, maar dat kan slecht met belangen bij een andere partij dus hij heeft zijn eigen leden verloochend

Hij heeft VV's gedraaid dus sws wel actief mee gedaan. W.B. stacks geen idee, kan niet in FU kijken. False intenties mwua, hij heeft gewoon doorgespeeld met die gasten, wist hij veel wat wij hem toe gingen laten. Je kan door blijven drammen, maar ik weet niet hoe UF in elkaar zit en wat daar is gebeurt xD
 
Reactiescore
634
Succes met interns zoeken

Kunnen jou sws niet inhalen kwa internen ;)

Ik vind de timing ook slecht. De join was voorzien nog voor de "massa" (2 accounts) gepland was om eerlijk te zijn.

Los van of Shumway info mee heeft genomen of gedeeld.
Waarom laten jullie hem joinen op de dag van tegen aanval ?
Waarom gaat er bambarie gemaakt worden over Kata misbruik door UF als jullie een Solli van de leider hebben
 
Reactiescore
533
top! dan nu mijn volgende punt

is het geen stab met volledige kennis van de verdedigende organisatie leaven terwijl solli al 2 weken terug was dus in die tijd nog misbruik maken van de stam
plus false intenties wekken, want waarschijnlijk heeft hij niet actief meegedaan met verdedigen terwijl je dat van een stamleider wel verlangt, dat hij bij de defencie ook de leiding neemt, maar dat kan slecht met belangen bij een andere partij dus hij heeft zijn eigen leden verloochend
Weer de term stab. je holt dat begrip wel enorm uit moet ik zeggen.
Je kan wel zeggen dat het een ongelukkige timing is. Dat vond ik ook. Maar een stab is wel overdrijven...
Shumway zijn join hing ook wat van andere factoren af (zie ligging met 360°-front) dus zo easy is het niet gegaan allemaal...

Ik geloof btw dat een heel groot deel van UF elkaar in RL kennen dus kunnen ze beter zelf uitmaken hoe en wat.
 

DeletedUser80044

Guest
Hij heeft VV's gedraaid dus sws wel actief mee gedaan. W.B. stacks geen idee, kan niet in FU kijken. False intenties mwua, hij heeft gewoon doorgespeeld met die gasten, wist hij veel wat wij hem toe gingen laten. Je kan door blijven drammen, maar ik weet niet hoe UF in elkaar zit en wat daar is gebeurt xD
is het dan niet de verantwoordelijkheid van RES dit te omzeilen?

een OPRICHTER laten joinen als alles rustig is?, maar zo tijdens een massa lijkt dit gewoon op een stab want ja er zijn aanvallen onderweg of waren onderweg tijdens zijn join

hoe je het went of keert voor 80% van w65 ziet dit eruit als een regel rechte stab en ik vind dat je als RES in iedergeval had moeten wachten want nu komt het vooral over als een hele dikke vieze stab
 
Bovenaan