Resurrect

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Sinds wanneer weten tw'ers elkaars lengte? :eek:
 
Reactiescore
7.918
Alsjeblieft zeg, iedereen heeft hier met Emile samen gespeeld bijna. Iedereen weet dat hij het nazisme niet steunt. Stop met het schrijven van die kolder om je eigen stamgenoten in een niets beter daglicht te zetten. Pathetic.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.325
Ja
 
Reactiescore
2.303
Alsjeblieft zeg, iedereen heeft hier met Emile samen gespeeld bijna. Iedereen weet dat hij het nazisme niet steunt. Stop met het schrijven van die kolder om je eigen stamgenoten in een niets beter daglicht te zetten. Pathetic.

Hij had er geen probleem mee op classic 15 toen met Leaf wanneer we zijn account via vv recht hebben gehouden...
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser58227

Guest
Hij had er geen probleem mee op classic 15 toen met Leaf wanneer we zijn account via vv recht hebben gehouden...
Het oké vinden en niet quiten is een verschil. Net zoals ik Wesley zijn gedrag van laatst niet oké vindt, maar er ook niet om zal quiten.
 
Reactiescore
2.303
Het oké vinden en niet quiten is een verschil. Net zoals ik Wesley zijn gedrag van laatst niet oké vindt, maar er ook niet om zal quiten.

Je zou beter in de politiek gaan !
 
Reactiescore
7.918
Ach we weten nu dat .Sensation in de veronderstelling is dat Emile had nazisme steunt. Leuk om deze informatie mee te nemen naar de volgende werelden in ieder geval.
 

DeletedUser58227

Guest
Nee hoor haha heb je verkeerd begrepen dan. Vraag me sws het doel van deze discussie af :p Dat Rect quit, of wat precies?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
Gelukkig heeft stan op W49 ook niet bij Emile in de stam gezeten, maar zijn nazi gedrag is niet acceptabel.
 
Reactiescore
7.918
Nee hoor haha heb je verkeerd begrepen dan. Vraag me sws het doel van deze discussie af :p Dat Rect quit, of wat precies?

Ik neem Emile zijn uitlatingen net zo serieus als die van Wesley en Cornelis.

Je neemt de uitspraken van Emile net zo serieus als die van jouw stamgenoten. Indien dat het geval is ben je in de veronderstelling dat hij het nazisme steunt, indien je dat niet vind moet je jezelf corrigeren. En betekend dat ook dat de uitspraken van Emile niet te staven zijn aan die van Wesley en Cornelis. Indirect dus dat de uitspraken van die 2 een stuk erger zijn en daar dan ook passende maatregelen opgenomen moeten worden.

Edit: indien je beide partijen niet serieus neemt kan ik in ieder geval concluderen dat doodsbedreigingen worden afgedaan als grapje. Wat een vrijbrief zou geven om met z'n allen ook zo tegen jou te doen. Gelukkig verlagen we ons niet naar zo'n niveau
 

DeletedUser58227

Guest
Nee hoor, want ik geloof er ook niets van dat Wesley daadwerkelijk mensen op gaat zoeken en vermoorden :')
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Dan moeten doodsbedreigingen en dergelijke inderdaad kunnen. Wat een flauweriken zijn wij toch
 

DeletedUser58227

Guest
Dat is een conclusie die jij er aan verbindt. Heb je mij nooit horen zeggen, integendeel zelfs.
Gewoon goed lezen wat ik zeg dan heb je mij minimaal 5x horen zeggen dat ik het gedrag van Cornelis en Wesley ten zeerste afkeur.
 
Reactiescore
7.918
De conclusie die hier uit getrokken kan worden is dat jij niet kan relativeren in welke context dingen gezegd worden. Klaarblijkelijk acht jij 'HH' tijdens een informeel gesprekje het zelfde als mensen toevoegen op Skype en vermelden dat ze blij zijn dat iemands vader dood is. Klaarblijkelijk acht jij ook dat een Hitler meme tussen door even hoog is als iemands moeder kanker toewensen. En ten slot acht jij ook zo nu en dan Duitse woorden in een gesprek hetzelfde als meerdere discords aanmaken en mensen dood wensen en ze bedreigen. Dat is namelijk hetgeen wat in al je postst naar voren komt in een poging om W & C enigszins te verdedigen.
 
Bovenaan