Resurrect

DeletedUser77627

Guest
Niet om vervelend te doen Martijn. Volgens mij spelen jongens als nederking en Haexie nu ook bij jullie? Welke begonnen over de overleden moeder van respectievelijk wesley en corne, waardoor dit alles escaleerden en ze zichzelf blijkbaar niet meer in bedwang konden houden. Het is van beide partijen laag om je op deze manier te uitten op het forum, maar jullie spelen nu eveneens voor zover ik weet met dit soort volk dus ik zie het probleem niet?
 

DeletedUser69389

Guest
Niet om vervelend te doen Martijn. Volgens mij spelen jongens als nederking en Haexie nu ook bij jullie? Welke begonnen over de overleden moeder van respectievelijk wesley en corne, waardoor dit alles escaleerden en ze zichzelf blijkbaar niet meer in bedwang konden houden. Het is van beide partijen laag om je op deze manier te uitten op het forum, maar jullie spelen nu eveneens voor zover ik weet met dit soort volk dus ik zie het probleem niet?
Zoals ik al een tich maal eerder vermelde. Ik speelde niet eens de classic. Dus wat was dan de relevantie en waarde ervan om mij dan te pakken op mijn overleden vader? Dat is iets wat bij mij nog steeds totaal niet duidelijk is. Daarnaast spelen die kneuzen niet, want anders was ik ook nooit en te nimmer begonnen op Raphael. In tegenstelling tot alleszins Wesley die nog wel speelt bij jullie.
 

DeletedUser77704

Guest
Iedereen die scheld en bedreigd moet je weren in je stam. Heb ook op 61 de ene na de andere doodsbedreiging gehad die mijn vrouw zag en zich rot schrok. Was toen reden om te stoppen.

Dit soort mensen heb je geen gewoon 0% excuses voor. Geld voor beide zijdes. En excuses dat mensen niet 100% zijn vind ik eerder een zorg meer dan een zorg minder. Dit soort idioten weten namelijk niet verschil tussen spel en RL en vind dat er terechte angst mag zijn dat ze uitvoeren. Kreeg ook opeens mijn oude adres opgestuurd in een bedreiging.

Elke persoon die dit soort mensen verdedigd moet zich diep en diep schamen.
 
Reactiescore
460
Ik hoor hier twee geluiden uit dezelfde stam. Eerst wordt het feit dat Wesley nog speelt verdedigt met: ''Emile ondersteunt Nazi praktijken of genocide, dus je moet je mond houden wat betreft Wesley''.
Vervolgens draait Sensation door te zeggen dat er wat betreft Wesley gerelativeerd dient te worden. Knap dat je dit voor anderen bepaalt terwijl er op persoonlijke gronden is beledigd en zelfs bedreigd? Hoe kan je dat relativeren van een onbekende? Als één van mijn RL vrienden dit zegt als grap dan kan ik dit prima relativeren. Wanneer vervolgens iemand via het internet compleet raged door gebeurtenissen ingame (?) dan weet ik niet hoe serieus hij is. Kan goed zijn dat hij zo gehecht is aan zijn accountje dat hij het niet kan verkroppen door wat dorpen verlies, dit als voorbeeld.

Vervolgens komt Purple zijn stammaatje hier 'uit de brand helpen' door te zeggen dat jullie Emile niet serieus nemen met zijn Nazi shizzle. Feitelijk haal je hier je stamgenoot Sensation compleet onderuit want hij wilde het feit dat Wesley doorspeelde goedpraten doordat wij met Emile in de stam zitten? Misschien is het handig om eerst wat te bespreken onderling en om daarna naar buitent te komen met je verhaal/verdediging. Dit staat nog al haaks op elkaar en hier sla je een slecht figuur mee.

Daarnaast nog even terugkomen op Wesley. Iemand die bij de kleinste 'tegenslagen' al gaat schelden met 'kk' is gewoon een erg triest persoon. Zeker doordat hij het daarna nog persoonlijk heeft gemaakt richting onder andere Martijn. Er gaan genoeg mensen kapot aan die ziekte, en het is schrijnend dat jullie een dergelijk persoon de hand boven het hoofd houden door al zijn misselijkmakende opmerkingen/uitlatingen goed te praten middels: 'jullie hebben Emile'. Totaal geen vergelijk. Op de man spelen middels dodelijke verwensingen en RL bedreigingen zijn vele stappen te ver. Zeker als iemand het niet 'grappend' bedoelt maar compleet door het lint gaat.
Ik heb al in elke post vermeld dat ik niet akkoord ben wat wesley heeft gedaan, en dat doe ik bij deze dus nog eens.
Ik zeg alleen maar dat het hypocriet is dat wij niet zouden mogen samenspelen met iemand die mensen zit te bedreigen maar jullie wel met iemand samenspelen die de hitler groet doet, wat feitelijk betekent dat je achter al zijn acties staat wat hitler vroeger gedaan heeft.
Wij moeten dat niet serieus nemen maar jullie moeten wesley wel serieus nemen ? Leg me dat eens uit.
Ik kan hier met dezelfde argumentatie komen als jullie en zeggen dat wesley niet meent wat hij zei maar dan mag dan weer niet ?

Kk is een rot woord om mee te schelden daar ben ik het mee eens. Echter weten je stamgenoten maar al te goed wat ze deden toen ze hem hebben zitten uitdagen, daar komt Erik nog op terug.

Er zijn ook mensen die bedreigd en aangevallen zijn die er niets mee te maken hebben, zoals ikzelf. Ikzelf speelde op dat moment niet eens de classic. Ik ben daarin niet de enige. Dus ik vind dat veel en veel te ver gaan. Ik had niets ermee te maken, maar ik word er wel bij betrokken en mijn overleden vader ook. Dan ondertussen wel scheinheilig doorspelen met dat soort lui vind ik niet kunnen.

Ik weet niet wat ze hebben gedaan. Maar dan nog maakt dat niet goed welke uitlatingen er zijn geuit en ook tegen mensen die er niets mee te maken hebben. Dan is het ook laf om je te verschuilen achter dat iemand psychisch niet helemaal oke is. Dat is nooit en te nimmer een geldig excuus voor zulke daden. Dat werkt in de echte wereld buiten tw ook niet zo? Persoon A is psychisch niet in orde en daarom krijgt meneer geen straf voor pak hem beet doodslag? Nee dan krijgt diegene eerst de straf voor het deliqt en daarbovenop TBS om diegene eventueel te laten herstellen.

Ik zeg nergens dat jullie moeten quiten. Ik zeg dat jullie dat soort gedrag niet moeten gedogen en daarmee goedkeuren. Iets wat wel wordt gedaan door het blijven samenspelen met Wesley, en als diegene die dat zei ook de waarheid zei, en Cornelis.


Nja of dat de enige optie is die er is weet ik niet. Bijvoorbeeld het ontstaan van het huidige Vix-V is gekomen, omdat mensen zoals ik het beu waren dat er bepaalde accounts stelselmatig de waarden van de stam op de hak namen. Daarmee gaven wij een zekere winst uit handen en kozen wij ervoor om er afstand van te nemen. Ook al had dat kunnen betekenen dat wij zouden verliezen.

In het geval van jullie. Ikzelf zou inderdaad liever stoppen dan samenwerken met zulke lui. Omdat ik zulk gedrag ten alle tijden afkeur. Zulke leerlingen heb ik in het verleden toen ik nog voor de klas stond ook weggestuurd. Puur omwille van het feit dat ik het wansmakelijk vind en beneden alle peil. Ookal was dat nog minder erg dan wat hier heeft plaatsgevonden. Ik betrek het dan op homo onvriendelijke uitlatingen in de klas tegen ook klasgenoten.
Nogmaals haha ik heb al eerder vermeld dat ik er niet achter en sta en dat we hiervoor een oplossing aan het zoeken zijn, het is alleen dat hij het email van vision heeft en we dus vision als account zouden moeten opgeven, wat dus al niet kan met de tribelock etc.
Wat dan zou beteken dat wij moeten quitten, dat is echt gewoon een laatste optie voor mij.
Er zit redelijk veel werk is de accounts en zeker met hoe het verloop van de wereld er momenteel aan toe gaat. Ik neem aan dat jullie het maar al te graag zouden meemaken, een easy wereldwinst
 

DeletedUser58227

Guest
Ik hoor hier twee geluiden uit dezelfde stam. Eerst wordt het feit dat Wesley nog speelt verdedigt met: ''Emile ondersteunt Nazi praktijken of genocide, dus je moet je mond houden wat betreft Wesley''.
Vervolgens draait Sensation door te zeggen dat er wat betreft Wesley gerelativeerd dient te worden. Knap dat je dit voor anderen bepaalt terwijl er op persoonlijke gronden is beledigd en zelfs bedreigd? Hoe kan je dat relativeren van een onbekende? Als één van mijn RL vrienden dit zegt als grap dan kan ik dit prima relativeren. Wanneer vervolgens iemand via het internet compleet raged door gebeurtenissen ingame (?) dan weet ik niet hoe serieus hij is. Kan goed zijn dat hij zo gehecht is aan zijn accountje dat hij het niet kan verkroppen door wat dorpen verlies, dit als voorbeeld.

Sluit perfect op elkaar aan toch. Iemand op bepaald gedrag aanspreken en dat gedrag tegelijkertijd relativeren gaat prima samen. Wanneer je iets relativeert wil het niet zeggen dat je er iemand niet meer op aan mag spreken. Ik zeg ook niet dat Cornelis en Wesley er niet op mogen worden aangesproken. Zou zelfs slecht zijn als dat niet zou gebeuren. Wat ik echter niet serieus neem is dat iemand die openlijk uitkomt voor het nazisme en daarmee een ongelooflijk grote groep mensen indirect beledigd hier komt oreren over beledigingen en bedreigingen van iemand anders. Kijk aub eerst wat jij zelf te weeg brengt met je gedrag voordat je gaat stellen heel Rect moet quiten om afstand te nemen van één spelertje die zijn emoties niet in bedwang kan houden. Het is absoluut beneden pijl wat Cornelis en Wesley hebben gedaan, maar dat vind ik van bijvoorbeeld Emile net zo. En naast Wesley, Cornelis en Emile zijn er nog tig spelers op te noemen die geregeld met doodsverwensingen of wat dan ook gooien. Een aantal spelers zijn bewust Cornelis en Wesley gaan lopen klieren wetende dat deze twee kerels snel triggered raken. Vervolgens krijgen ze een reactie en dan zijn ze zogenaamd verbaasd. Nogmaals, ik keur het niet goed maar ze hadden het aan kunnen zien komen als ze er zo naar zitten te vragen.
Martijn maakt een vergelijking met het Nederlands rechtssysteem (wat foutief was overigens), in dat geval kunnen we ook een vergelijking maken met uitlokking wat ook niet is toegestaan volgens het Nederlands rechtssysteem en wat weer gerechtelijke gevolgen heeft voor beide partijen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Moest ik morgen wakker worden en ik vind een cornelis en wesley op een account hier, leave ik direct hoor. Maar dat verschil in waarden en normen kunnen jullie niet aan doen denk ik dan.
Kk is een rot woord om mee te schelden daar ben ik het mee eens. Echter weten je stamgenoten maar al te goed wat ze deden toen ze hem hebben zitten uitdagen, daar komt Erik nog op terug.
Wat is er mis met wat uitdagen? We spelen toch tegen elkaar? Dat er dingen gezegd vanuit "onze" kant (door spelers die tevens hier niet spelen), geen idee. Maar er is dus wel degelijk een verschil tussen banter en irl bedreigingen. En teruggrijpen naar "hij meent dat niet" of "hij is psychisch niet in orde", euhm? Ik denk dat er in het verleden (niet van tw) al genoeg dergelijke incidenten plaatsvonden om niet 100% te kunnen relativeren naar dergelijk excuus.
 
Reactiescore
89
Kan op beide een korte reactie geven die afdoende is:

Jullie, net als iedereen, weet dat Emile zijn nazi gedoe niet serieus is. Jullie geven zelf ook aan dat jullie hem niet serieus nemen. Emile staat echt niet achter de ideeën van de holocaust, ook dit is bij jullie bekend. Hij zegt dit bijvoorbeeld in de stamchat wat grappend bedoeld is. Zo wordt dit ook door de mensen opgevat.
Wesley raged compleet en stuurt doodsbedreigingen en scheldt keer op keer met 'kk'. Hij doet dit niet voor de lol of om grappig over te komen. Er zijn persoonlijke bedreigingen en adressen voorbij gekomen. Dit is individueel gericht.

Zien jullie het verschil niet? Zien jullie het verschil in de intentie en emotie die er bij beide zit niet?
 

DeletedUser58227

Guest
Ik neem Emile zijn uitlatingen net zo serieus als die van Wesley en Cornelis.
Alle drie hebben ze geen flauw benul waar ze mee bezig zijn. En we hebben het hier nu de hele tijd over 3 namen binnen de community. Laten we het gedrag van die drie spelers ook niet te erg opblazen want naast die 3 spelers zijn er nog (veel te) veel van zulke spelers waar je nooit wat van hoort.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Ik neem Emile zijn uitlatingen net zo serieus als die van Wesley en Cornelis.
Alle drie hebben ze geen flauw benul waar ze mee bezig zijn.
Gelukkig zit je niet in Romeinse Kruiden dan, geen last van Emile! Maar je gaat wel vrijwillig bij Wesley zitten?
 

DeletedUser58227

Guest
Nee ik was in de veronderstelling hij niet meer speelde. Maar ga nu ook niet meer weg inderdaad, vind ik persoonlijk onnodig en zonde van de wereld.
 
Reactiescore
89
Ik neem Emile zijn uitlatingen net zo serieus als die van Wesley en Cornelis.
Alle drie hebben ze geen flauw benul waar ze mee bezig zijn. En we hebben het hier nu de hele tijd over 3 namen binnen de community. Laten we het gedrag van die drie spelers ook niet te erg opblazen want naast die 3 spelers zijn er nog (veel te) veel van zulke spelers waar je nooit wat van hoort.

Je snapt zelf dat dit complete onzin is. Een 'HH' in de stamchat wat lollig is bedoeld of een persoonlijke doods verwensing/bedreiging met adres erbij is heel iets anders. Als dit bij mij zou gebeuren zou ik echt niet lachend achter mijn pc zitten hoor. Weet ik veel waar een gast die, blijkbaar niet helemaal 100% is zoals jij het zelf zegt, toe in staat is in een kwade bui?
Je relativeert dit enorm krom man, niet oke dit.
 

DeletedUser58227

Guest
Nee ik relativeer dit niet krom. Is niet de eerste keer dat dit gebeurd namelijk en heb eerder zulke rare gasten via Skype gesproken die ook mij bedreigde.
Ook met adres en dergelijke, ik neem dat niet serieus inderdaad. Jij bent vrij dat wel serieus te nemen hoor, maar ik denk dat je enkel je zelf er mee hebt als je er nachten van wakker gaat liggen. Ik heb trouwens nooit gezegd Wesley niet 100% is. Nu ga je mij woorden in de mond leggen, niet oke dit.

Overigens geloof ik niet dat rammen/kruiden het zo afschuwelijk vindt dat ze daadwerkelijk vinden dat heel Rect moet quiten hierom. Het lijkt er meer op rammen/kruiden 'm begint te knijpen om de wereld te verliezen en dat dit nog een soort van laatste redmiddel is om dit te voorkomen. Maar bon, dat zal toch niet toegegeven worden dus dat zijn speculaties.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Even terugkomen op iets anders, geen zin de quote terug te zoeken.
Maar het feit dat vision wesley zijn account is, ik ben namelijk vrij zeker dat Wesley gestart was op Trippey Mouse, was hij dan gestart op 2 accounts op staat het account van vision dan toch niet op zijn email? Want dan valt dit excuus namelijk wel helemaal weg?

Dit zou onder hetzelfde gegeven vallen dat ik eigenaar ben van miaauw miaauw, terwijl ook niets minder waar is, maar wel aanzien wordt als aanspreekpunt van dat account?
 
Reactiescore
89
Ah jij bent zo'n iemand die de zelfde woorden gaat gebruiken, wauw.
Je maatje Purple zei dit dan, het kwam dus wel uit Rect. Sorry als ik de verkeerde naam hebt genoemd.

Daarnaast maak jij er nu ineens van dat ik er nachten van zou wakker liggen? Waar ben je nu ineens mee bezig? Ik zeg dat ik niet lachend achter mijn pc zit, meer niet. Dus woorden in de mond leggen, hoezo hypocriet.

Daarnaast beginnen jullie als enige over dat Rect op delete moet. Denk je echt dat wij dat willen? Natuurlijk niet.
 

DeletedUser58227

Guest
Even terugkomen op iets anders, geen zin de quote terug te zoeken.
Maar het feit dat vision wesley zijn account is, ik ben namelijk vrij zeker dat Wesley gestart was op Trippey Mouse, was hij dan gestart op 2 accounts op staat het account van vision dan toch niet op zijn email? Want dan valt dit excuus namelijk wel helemaal weg?

Dit zou onder hetzelfde gegeven vallen dat ik eigenaar ben van miaauw miaauw, terwijl ook niets minder waar is, maar wel aanzien wordt als aanspreekpunt van dat account?

Daar heb ik geen flauw idee van hoe dat zit. We zullen even de post van Erik af moeten wachten denk ik.
 

DeletedUser69389

Guest
Nee ik relativeer dit niet krom. Is niet de eerste keer dat dit gebeurd namelijk en heb eerder zulke rare gasten via Skype gesproken die ook mij bedreigde.
Ook met adres en dergelijke, ik neem dat niet serieus inderdaad. Jij bent vrij dat wel serieus te nemen hoor, maar ik denk dat je enkel je zelf er mee hebt als je er nachten van wakker gaat liggen. Ik heb trouwens nooit gezegd Wesley niet 100% is. Nu ga je mij woorden in de mond leggen, niet oke dit.

Overigens geloof ik niet dat rammen/kruiden het zo afschuwelijk vindt dat ze daadwerkelijk vinden dat heel Rect moet quiten hierom. Het lijkt er meer op rammen/kruiden 'm begint te knijpen om de wereld te verliezen en dat dit nog een soort van laatste redmiddel is om dit te voorkomen. Maar bon, dat zal toch niet toegegeven worden dus dat zijn speculaties.
Wij zeggen nergens dat Rect moet quiten hierom. Wij zeggen alleen dat Rect niet serieus valt te nemen als jullie (doods)bedreigingen en verwensingen goedkeuren door het te gedogen. Iets wat jullie doen door het laten blijven zitten van Wesly in de stam en vermoedelijk dus ook Cornelis zoals de bron dat zei.
 

DeletedUser77627

Guest
Even terugkomen op iets anders, geen zin de quote terug te zoeken.
Maar het feit dat vision wesley zijn account is, ik ben namelijk vrij zeker dat Wesley gestart was op Trippey Mouse, was hij dan gestart op 2 accounts op staat het account van vision dan toch niet op zijn email? Want dan valt dit excuus namelijk wel helemaal weg?

Dit zou onder hetzelfde gegeven vallen dat ik eigenaar ben van miaauw miaauw, terwijl ook niets minder waar is, maar wel aanzien wordt als aanspreekpunt van dat account?

Wes heeft altijd op vision gezeten. Ik was de eigenaar van trippey en hebben early tegen jou gezegd dat wesley op trippey zat om de focus op vision weg te halen. Geen idee of dat zin heeft gehad of iets van nut was, maar wesley heeft zeker niet op trippey gezeten ;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Nja dan kan ik alleen zeggen dat het enorm laag spel is dat je je voordoet als Wesley want je hebt zeker wel in zijn naam gepraat :redface:
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.491
Is dit de Wesley van 1 meter 70 die de doodsbedreigingen heeft gemaakt?
 
Bovenaan