Top & Flop stammen

Reactiescore
1.075
Waar is dit voor nodig allemaal? Er is weer iets gevonden door meneer Alex om zn tegenstander zwart te maken en zit er meteen boven op. Ik kan jullie geruststellen dat er druk over gediscussieerd wordt en dat er binnen Qua. en Nova meningsverschillen zijn over het overgenomen dorp.

Voor meneer Alex; hou asjeblieft je azijngezeik voor je. Doe je niemand plezier aan. Je bent puur aan het zwartmaken zonder enig ander doel. Als je er nog een oplossend doel voor ogen had vond ik het een heel ander verhaal. In Nova speel je ook niet, dus je heb er ook helemaal niks mee te maken.

Fijne avond.

nou, ik kwam gewoon met een vraag of deze cf legit gepakt was, en jauggRNaut het zelf met zijn eigen woorden bevestigd dat het gewoon op een vieze wijze gepakt is, niet meer niet minder.
Het zou helpen als Qua. minder smerig gaat spelen in de toekomst, dan word er minder "azijn gepist".
 
Reactiescore
173
Fix. speelt ook niet op zijn best. R2W noem ik nou ook niet echt geen "smerig spel". Maar daar hoor je bijna niks over. Komt omdat wij wel graag met respect willen omgaan met onze tegenstanders. Gaat alleen heel lastig met mensen zoals jou, die enkel en alleen dit forum gebruiken om van je tegenstander een slecht beeld te scheppen. Come on man, grow up.
 

DeletedUser77704

Guest
Word ook niet bepaald blij van dit onnodige gezeik, maakt me niet uit of eigen stamgenoot is...

Vind recruiten bij spel horen, is niet dat jan en alleman uit niks inviten ofzo, enkel kunnen we aanwas in onze positie goed gebruiken.
 

DeletedUser79297

Guest
nou, ik kwam gewoon met een vraag of deze cf legit gepakt was, en jauggRNaut het zelf met zijn eigen woorden bevestigd dat het gewoon op een vieze wijze gepakt is, niet meer niet minder.
Het zou helpen als Qua. minder smerig gaat spelen in de toekomst, dan word er minder "azijn gepist".

Wat zijn de dorpen dan die naast JuggRNaut liggen (van Nova)? Wat zijn dat dan in jouw ogen?

Ps: ben gewoon benieuwd verder niet :)
 
Reactiescore
1.075
Wat zijn de dorpen dan die naast JuggRNaut liggen (van Nova)? Wat zijn dat dan in jouw ogen?

Ps: ben gewoon benieuwd verder niet :)

zijn ook vrij twijfelachtige dorpen, maar minder erg als die van juggrnaut, ook liggen ze buiten het cluster van Qua als stam, dus zijn ze nog vrij legit :p


Fix. speelt ook niet op zijn best. R2W noem ik nou ook niet echt geen "smerig spel". Maar daar hoor je bijna niks over. Komt omdat wij wel graag met respect willen omgaan met onze tegenstanders. Gaat alleen heel lastig met mensen zoals jou, die enkel en alleen dit forum gebruiken om van je tegenstander een slecht beeld te scheppen. Come on man, grow up.

over R2W moet Qua nu toch weinig zeggen toch? vergeten dat Qua met een complete stam gefuseerd is, ofja toch 7 personen ervan, en de rest geinternt of geëdeld daarvan is, en daarbuiten ook nog tal van spelers gerecruiteerd zijn a la dave mustaine. Dus id waarom R2W gemeld word idk.
 

DeletedUser79879

Guest
33e37eq.jpg
 

DeletedUser80076

Guest
@AL. Een complete stam ? 7 leden ?
Eerst opzoekwerk verichten voor je weer gaat steuken lieve schat
 

Bijlagen

  • 048.gif
    048.gif
    523,6 KB · Weergaven: 10
Reactiescore
1.075
@AL. Een complete stam ? 7 leden ?
Eerst opzoekwerk verichten voor je weer gaat steuken lieve schat

Sommigen kunnen toch niet lezen he.
Ja een hele stam gerekruteerd, aangezien de overgebleven spelers gewoon grotendeels geinternt worden, al dan niet alle overgebleven spelers.
 

DeletedUser79906

Guest
Fuck Clusterfucks & Fuck Uitkijktorens:p
Bedankt Fix & Nova voor de introductie op de uitkijktoren, ik kan straks lekker dromen van shetlanders.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Is Nova nog top of hoe zit het hier??
 

DeletedUser47575

Guest
Waar is dit voor nodig allemaal? Er is weer iets gevonden door meneer Alex om zn tegenstander zwart te maken en zit er meteen boven op. Ik kan jullie geruststellen dat er druk over gediscussieerd wordt en dat er binnen Qua. en Nova meningsverschillen zijn over het overgenomen dorp.

Voor meneer Alex; hou asjeblieft je azijngezeik voor je. Doe je niemand plezier aan. Je bent puur aan het zwartmaken zonder enig ander doel. Als je er nog een oplossend doel voor ogen had vond ik het een heel ander verhaal. In Nova speel je ook niet, dus je heb er ook helemaal niks mee te maken.

Fijne avond.

Nog steeds geen oplossing geloof ik? Het is niet zo moeilijk. Dit is een 100% CF, kan geen argument bedenken om dit anders te zien.
 
Reactiescore
1.075
tja die oplossing zal er wel niet komen zeker zolang ze zelf geloven dat dit geen CF is..
 
Reactiescore
967
Nja als ik eerlijk ben; erkennen dat het een cf is, zullen ze zeker doen, echter vanwege het gebrek aan afspraken en dus ook sancties staan zij in hun volste recht om deze cf te behouden. Echter als Qua. zich van hen beste kant wilt laten zien, staan ze de cf in mijn ogen gewoon af. Maar nogmaals, die keuze ligt bij hen.
 
Reactiescore
1.278
Nja als ik eerlijk ben; erkennen dat het een cf is, zullen ze zeker doen, echter vanwege het gebrek aan afspraken en dus ook sancties staan zij in hun volste recht om deze cf te behouden. Echter als Qua. zich van hen beste kant wilt laten zien, staan ze de cf in mijn ogen gewoon af. Maar nogmaals, die keuze ligt bij hen.
Ook zeker het gebrek aan consistentie bij nova, ja ik heb het over jou pony.
 

DeletedUser20001

Guest
Nja als ik eerlijk ben; erkennen dat het een cf is, zullen ze zeker doen, echter vanwege het gebrek aan afspraken en dus ook sancties staan zij in hun volste recht om deze cf te behouden. Echter als Qua. zich van hen beste kant wilt laten zien, staan ze de cf in mijn ogen gewoon af. Maar nogmaals, die keuze ligt bij hen.

Welk acc speel jij nu?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan