Praathoek Classic 18

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser79687

Guest
Dan moet ie maar een cursus doen. Het is namelijk super kut om ten eerste al die kolder te lezen en ten tweede dat het ook nog belabberd is geschreven. Hoeft heus allemaal niet perfect, maar kan echt stukken beter. Opties genoeg in Nederland.

Ik moet helemaal niks.
 
Reactiescore
7.918
Klopt, je moet niks. Zou alleen wel beter voor je omgeving en carrière zijn. Maar inderdaad, je moet niks.
 

DeletedUser77627

Guest
Dan moet ie maar een cursus doen. Het is namelijk super kut om ten eerste al die kolder te lezen en ten tweede dat het ook nog belabberd is geschreven. Hoeft heus allemaal niet perfect, maar kan echt stukken beter. Opties genoeg in Nederland.

Zeker waar, echter heeft niet iedereen die mogelijkheid om wat voor reden dan ook. Vind het nogal treurig als je mensen daarop gaat beroepen zonder dat je weet wat zijn persoonlijke situatie is.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ik weet nog toen Emile banned was. Mooie tijden :redface:
#nostalgisch #throwbackthursday #banemile
 
Reactiescore
2.303
Niet dat er deze wereld wat postwaardig gebeurt?
Nr 1 stam is groot door intern, nr 2 stam is groot door intern, nr 3 stam zal mogelijks te laat zijn om iedereen kapot te maken. Gedaan.
 
Reactiescore
2.478
Ik heb eindelijk een AH nu edel ik jullie de moeders? Wie wil een stam met mij oprichten?
 
Reactiescore
2.303
Memo*
 

Deleted User - 487960736

Guest
Ik dacht na een paar jaar geen TW gedaan te hebben eens even terug te komen en te kijken hoe het hier gesteld is.
Met twee weken van 0 punten naar top 20, best saai.
Meeste oude werelden zaten er altijd nog wel een paar middelgrote spelers tussen die het interessant konden maken :(

Volgende classic maar eens vanaf het begin kijken wat we kunnen doen :x
 
Reactiescore
460
Nee dat je 2 weken geleden ook al kon zien dat starten nu niets meer waard was
 

Deleted User - 487960736

Guest
Mwah, eerste keer in 3 jaar dat ik t weer eens opstart, had de stiekeme hoop dat Rammen nog wat zou kunnen doen en ik daar een meerwaarde voor kon zijn om de top 2 nog even wat te pesten.
Maar toen wist ik ook niet zoveel achtergrond van de wereld als nu :p
 

DeletedUser77627

Guest
Ik wil toch wel iedereen complimenten geven voor vandaag, zowel de spelers van rect als kruiden. Er is actief en met grote aantallen aangevallen van beide kanten, iets wat we op deze schaal tot nu toe nog niet echt hebben gezien deze Classic, denk ik. Dit soort dagen maken de Classic leuk en weerspiegeld het niveau wat het kan zijn. Ook geeft dit denk ik weer dat de Classic nog zeker niet gespeeld is.

Keep it up.
 

DeletedUser75078

Guest
Ik dacht na een paar jaar geen TW gedaan te hebben eens even terug te komen en te kijken hoe het hier gesteld is.
Met twee weken van 0 punten naar top 20, best saai.
Meeste oude werelden zaten er altijd nog wel een paar middelgrote spelers tussen die het interessant konden maken :(

Volgende classic maar eens vanaf het begin kijken wat we kunnen doen :x
Mij heb je toch nog niet kunnen overnemen :cool:
 
Bovenaan