Top & Flop stammen

Reactiescore
1.075
hoe zit het met de gemaakte CF van JuggRNaut bij Nova?
weet niet wat de afspraken zijn, maar dit lijkt me gewoon een vieze cf :p

57b1c463f193182b5dea833a76bc03b2.png

47d525348333b09d9e2527bc3e2e82fa.png

418cda7256273c6f5efbf42ef33354bf.png
 
Reactiescore
1.075
Hebben jullie onderling al cf en kata afspraken en dergelijke gemaakt dan? Contacteer onze leiding ook ff. Hier houd ik niet van namelijk.

geen idee hoe het tussen Qua en Nova zit, vandaar ook de vraag, maar indien dit gewoon random geedeld is, is dit best smerig en de zoveel betwistbare actie van Qua deze week. :p
 

DeletedUser77123

Guest
Zal ook nog eens reageren, is simpel trouwens ook al zal de insteek ervan weer betwist worden, destijds is heer orcfighter daar weggeedeld. Sleeping forest heeft daar ook een dorp overgenomen, voor IHA daar verder aant oprukken was.

Zoals je in tw stats kan zien ben ik sleeping al een tijd aant internen, daar hij mee op mijn acc komt, nu kwam dat dorp aan de beurt. Dus pure intern. Tis niet dat ik bb's edel in die zone of mb's laat oprukken daar en ze dan overneem, zoals gezegd, sleeping lag daar al voor IHA.
 

DeletedUser79997

Guest
Er staat op geen van de profielen van Juggr/sleeping aangegeven dat er sprake is van een relatie tussen die twee. Hiermee geeft Qua dus eigenlijk goedkeuring om random spelers binnen hun cluster te edelen onder het motto 'intern/mb/du'.

De reden dat dat dorp van sleeping er nog lag is hoogstwaarschijnlijk omdat IHA ervan uit ging dat ze geen relatie met elkaar hadden. Maar gelukkig weet Qua ook niet dat ik 10mbs in hun cluster heb die er al lagen voordat zij daar kwamen te liggen.
 
Reactiescore
1.367
Zal ook nog eens reageren, is simpel trouwens ook al zal de insteek ervan weer betwist worden, destijds is heer orcfighter daar weggeedeld. Sleeping forest heeft daar ook een dorp overgenomen, voor IHA daar verder aant oprukken was.

Zoals je in tw stats kan zien ben ik sleeping al een tijd aant internen, daar hij mee op mijn acc komt, nu kwam dat dorp aan de beurt. Dus pure intern. Tis niet dat ik bb's edel in die zone of mb's laat oprukken daar en ze dan overneem, zoals gezegd, sleeping lag daar al voor IHA.

CF dus :p
 

DeletedUser77123

Guest
Er staat op geen van de profielen van Juggr/sleeping aangegeven dat er sprake is van een relatie tussen die twee. Hiermee geeft Qua dus eigenlijk goedkeuring om random spelers binnen hun cluster te edelen onder het motto 'intern/mb/du'.

De reden dat dat dorp van sleeping er nog lag is hoogstwaarschijnlijk omdat IHA ervan uit ging dat ze geen relatie met elkaar hadden. Maar gelukkig weet Qua ook niet dat ik 10mbs in hun cluster heb die er al lagen voordat zij daar kwamen te liggen.

Zoals gezegd in mijn post, vind ik mb nog een verschil, die komt niet meespelen op het acc.

Dus als jij iemand gaat internen zet je dit zo op je profiel? Een beetje speler checkt volgens mij af en toe wel eens de stats en kan dit daaruit concluderen.

Volgens mij moet nova hier niet doen of ze zelf al geen cf hebben gedaan deze wereld, nota bene hun leider pony heeft dit pas gepresteerd aan modus zijde, maar ja hier komt natuurlijk weinig reactie op want dat past niet in jullie kraam XD.

Nog veel plezier deze wereld. Bij verdere vragen of opmerkingen pm dan maar ingame.
 

DeletedUser47575

Guest
En dat is drie keer in twee weken in opspraak komen. Goed bezig die dudes in Qua. De excuses worden wel steeds slechter. Het was een intern, dus geen CF.

Wel klasse dat ik Nova nog niet heb horen zeuren. Volgens mij zijn die het net als de vorige kwestie netjes aan het oplossen.
 
Reactiescore
967
Het risico wat je loopt wanneer er geen duidelijke afspraken zijn omtrent dergelijke kwesties... je ziet het op elke wereld terug
 

DeletedUser77704

Guest
Paar gasten stoken gewoon te graag, moeten eens kappen met constant elkaar op de vinger willen tikken. Modus en Fix zijn hiermee begonnen, Qua ging daarna nog een stapje verder en nu weer andersom. Gewoon stelletje oude wijven met naar mekaar wijzen. Nova reageert niet hier want vinden het niet waard hier tijd en aandacht aan te besteden, waarom dan in hemelsnaam als je er niks mee te maken heb aandacht aan besteden. Ga wat anders doen en maak GA-lijstjes, bespreek massa's, statistieken of echte naai acties maar niet dit soort gepruts. Hebben we een topic voor dus onzin dit hier te doen.
 

DeletedUser79297

Guest
Ze (Nova) had het dorpje toch ook gewoon zelf kunnen edelen als ik het zo zie :rolleyes: Zo lastig is één dorpje edelen toch niet van een +-70k speler?
 
Reactiescore
1.075
Het risico wat je loopt wanneer er geen duidelijke afspraken zijn omtrent dergelijke kwesties... je ziet het op elke wereld terug

het is ook gewoon spijtig dat spelers niet de fatsoen hebben om het dan ook niet te gebruiken..
 
Reactiescore
1.075
Ze (Nova) had het dorpje toch ook gewoon zelf kunnen edelen als ik het zo zie :rolleyes: Zo lastig is één dorpje edelen toch niet van een +-70k speler?

zou natuurlijk ook zomaar kunnen dat de toekomstige cf gestacked werd door Qua. :p
 
Reactiescore
174
Waar is dit voor nodig allemaal? Er is weer iets gevonden door meneer Alex om zn tegenstander zwart te maken en zit er meteen boven op. Ik kan jullie geruststellen dat er druk over gediscussieerd wordt en dat er binnen Qua. en Nova meningsverschillen zijn over het overgenomen dorp.

Voor meneer Alex; hou asjeblieft je azijngezeik voor je. Doe je niemand plezier aan. Je bent puur aan het zwartmaken zonder enig ander doel. Als je er nog een oplossend doel voor ogen had vond ik het een heel ander verhaal. In Nova speel je ook niet, dus je heb er ook helemaal niks mee te maken.

Fijne avond.
 
Bovenaan