Wereldafspraken

Reactiescore
28
Vvs worden toch zo vaak aan andere gegeven, dat is niks nieuws hoor lol. Ik weet zeker dat de andere stammen zo ook af en toe een vvtje hebben gekregen, of nog steeds hebben maar er niet eerlijk voor uitkomen zoals Johhny.
Aangezien je het zeker weet, kan je ook wel wat namen en bewijs droppen vermoed ik?
 
Reactiescore
1.365
giphy.gif
 
Reactiescore
634
Mag ik je even vragen Mark. Heb je al eens aan de andere stammen gevraagd of ze het OK vinden dat je dorpen gaat kapot kata'en als straf voor een VV te draaien? Of ls iemand via VV (volgens de wil van de speler) 2 grensdorpen gaat afstaan aan Res? Direct ook sanctie kata's?

Waar heb je van account Coruscant kata's dan ontvangen ?
Of welke speler hebben wij Kata's gestuurd ?
 
Reactiescore
533
Waar heb je van account Coruscant kata's dan ontvangen ?
Of welke speler hebben wij Kata's gestuurd ?
Dat was wat Mark zei he: als jullie vv's draaien buiten de stam dan mag ik er kata's op sturen.
 
Reactiescore
533
Als Mark dat gezegd zou hebben, dan kan je dit toch kunnen bewijzen ?
Ik kan helaas niet meer in oude skype-chats?

Dus moet het doen met wat ik nog gedropped had in de Res-app... Wel vreemd dat je doet of je neus bloed nu. Terwijl we het denk ik wel 3X hadden herhaald en andere er ook hadden op ingepikt.
upload_2019-1-11_6-56-43.png
 
Reactiescore
634
Screen van verloop staat op wereld chat.

Ik geef duidelijk aan:

Omdat Res in dit gesprek zit doen wij geen CF of Kata tegen Lor
 
Reactiescore
533
Screen van verloop staat op wereld chat.

Ik geef duidelijk aan:

Omdat Res in dit gesprek zit doen wij geen CF of Kata tegen Lor
Knap dat je dat kan zeggen over 1 account terwijl er net wordt geijverd voor wereldafspraken?
 
Reactiescore
634
Knap dat je dat kan zeggen over 1 account terwijl er net wordt geijverd voor wereldafspraken?

Weet je wat probleem nu is.

Jij zit dingen te verdraaien om je gelijk te krijgen.
Op dat moment geef ik je een voorbeeld over onze houding tegenover Lor en geef daarbij duidelijk aan dat wij Lor ook geen Kata hebben gestuurd.

In de leiders chat worden 4 stammen vertegenwoordigd.

Shine is erbij gehaald, omdat Bonken problemen ermee had dat Shine buiten de stam vv aan het doen was.
Dus Bonken is ook tegen VV buiten de stam.
Shine geeft aan dat zij ook geen VV buiten de stam meer zullen doen en er wordt een akkoord bereikt.

Enkel Johnny geeft aan dat zij wel VV buiten de stam zullen blijven doen.

Als 4 stammen tegen VV buiten de stam zijn en Johnny bij hun standpunt blijft hameren dat zij wel VV buiten de stam zullen doen, waarom ben ik dan mikpunt van Johnny ?
 
Reactiescore
533
Weet je wat probleem nu is.

Jij zit dingen te verdraaien om je gelijk te krijgen.
Op dat moment geef ik je een voorbeeld over onze houding tegenover Lor en geef daarbij duidelijk aan dat wij Lor ook geen Kata hebben gestuurd.

In de leiders chat worden 4 stammen vertegenwoordigd.

Shine is erbij gehaald, omdat Bonken problemen ermee had dat Shine buiten de stam vv aan het doen was.
Dus Bonken is ook tegen VV buiten de stam.
Shine geeft aan dat zij ook geen VV buiten de stam meer zullen doen en er wordt een akkoord bereikt.

Enkel Johnny geeft aan dat zij wel VV buiten de stam zullen blijven doen.

Als 4 stammen tegen VV buiten de stam zijn en Johnny bij hun standpunt blijft hameren dat zij wel VV buiten de stam zullen doen, waarom ben ik dan mikpunt van Johnny ?
Het mikpunt omdat jij ons eruit hebt geknald.

En sorry maar wij stonden wel gewoon open voor kata-afspraken en cf-afspraken. Alleen heb ik het gevoel dat je een persoonlijk probleem hebt met de vv's die wij draaien en dat het in dat verhaal al lang niet meer gaat over wat is het beste voor de wereld of voor de stam. Anders zie ook geen reden om ons te kicken na een paar uurtjes discussiëren met ons en zeker niet als kort daarvoor nog was gezegd dat je mocht kata'en als wij vv-de.

En ik blijf het ook bizar vinden dat dit enkel met 4 stammen moet gemaakt worden. Terwijl er nog genoeg andere stammen zijn die je kan betrekken en die ook hun zegje willen doen.

Ik wil trouwens nog even stellen dat eigenlijk cf-afspraken in deze wereld wel wat debiel zijn. Maar dat we er wel in willen meegaan.
De opties die hierboven al gegeven waren vond ik beter dan gewoon geen cf's. Nl: geen barbs in andermans cluster edelen en geen dorpen onder de 3k.
 

DeletedUser34690

Guest
Ook wat mij betreft zijn wij nog steeds in voor duidelijkere afspraken rondom het gebruik van katapulten.
Mark van Coruscant is gewoon een laf ventje, Res uit het gesprek kicken want hij kan het niet hebben dat er VV tegen hem is gedraaid en hij hierdoor wat meer weerstand heeft gekregen in plaats van al die gratis dorpen de laatste tijd.
Voordat hij online kwam konden we tenminste normaal discussiëren in die chat, en ik hoop dat de volwassen personen vanuit Ima dit gewoon weer kunnen oplossen. Zo niet, bespreken we het gewoon hier lijkt mij.
 
Reactiescore
634
Als ik persoonlijk zou zijn in de leiders chat dan had Res er nooit in gekund door jullie stamgenoot Lor
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/stab-losing-our-religion.201991/

Lorenze spelend op Axfire zat in de leiders chat namens Res.
Dat Lorenzo de afspraken niet had meegedeeld in de stamchat van Res staan wij los van en kunnen jullie beste navragen aan hem waarom die dat niet had gedaan.

Hele leiders chat is gemaakt geworden om leiders van stammen uit te nodigen om afspraken te kunnen maken, zodat W65 niet na paar maanden veelal grijs zal worden (bb's doordat spelers wereld verlaten).
De uitnodiging naar de stamleiders is via Skype - PM en zelfs AF gedaan of ze willen deelnemen.
Dus niemand wordt van te voren uitgesloten.

Tot paar dagen terug horen of vernemen we vanuit Res geen reactie, dit terwijl Lorenzo gewoon in de leiders chat zit.
Totdat de stam ~UF~ Kata's smijt op Axfire, pas dan komen jullie in actie.

Dit staat in zijn geheel los van dat account Johnny vv gaat draaien van speler ImNotJens.
Eerste instantie gaven jullie aan om dit te doen, doordat ImNotJens dit had gevraagd of Johnny tegen IMA wilde deffen.
Later gaven jullie aan, dat ImNotJens had aangegeven dat jullie zijn dorpen mochten overnemen, omdat hij ermee zou stoppen.

Op moment dat jullie VV draaien van ImNotJens worden zijn stamgenoten door Res aangevallen.
Daarop geven jullie als antwoord dat de samenwerking tussen Johnny en Cv is en dat Res hier buiten staat.
Spelers van CV die tegen Res aan het aanvallen waren, stoppen op W65 toen zij erachter waren gekomen dat ImNotJens VV had afgegeven aan Johnny.

Los van bovengenoemde willen jullie als team Johnny in de leiders chat.
Jullie krijgen een invite en we voeren een gesprek.
Hierbij geven jullie duidelijk aan dat jullie standpunt zal blijven dat Johnny VV buiten de stam zal doen.

Shine is erbij gehaald, omdat Bonken problemen ermee had dat Shine buiten de stam vv aan het doen was.
Dus Bonken is ook tegen VV buiten de stam.
Shine geeft aan dat zij ook geen VV buiten de stam meer zullen doen en er wordt een akkoord bereikt.

Dat de deelnemende stammen tegen VV buiten de stam zijn, hebben jullie zelf kunnen lezen.
Dat de stammen akkoord bereiken om geen VV buiten de stam zullen doen, hebben jullie ook deels kunnen lezen.
Waarom wordt er dan nu zo geschopt tegen Mark, terwijl er 4 stammen zijn die tegen VV buiten de stam zijn.

Het mikpunt omdat jij ons eruit hebt geknald.

Jullie blijven bij jullie standpunt om toch VV te doen buiten de stam, terwijl de deelnemende stammen dit niet willen.

En ik blijf het ook bizar vinden dat dit enkel met 4 stammen moet gemaakt worden. Terwijl er nog genoeg andere stammen zijn die je kan betrekken en die ook hun zegje willen doen.

Het zijn 4 stammen, waar de MB's - DU's en PbG's ook onder vallen.
De andere stammen worden niet uitgesloten om deel te nemen.
Via Skype - PM en AF zelfs zijn ze uitgenodigd geworden.
 
Reactiescore
634
Ook wat mij betreft zijn wij nog steeds in voor duidelijkere afspraken rondom het gebruik van katapulten.
Mark van Coruscant is gewoon een laf ventje, Res uit het gesprek kicken want hij kan het niet hebben dat er VV tegen hem is gedraaid en hij hierdoor wat meer weerstand heeft gekregen in plaats van al die gratis dorpen de laatste tijd.
Voordat hij online kwam konden we tenminste normaal discussiëren in die chat, en ik hoop dat de volwassen personen vanuit Ima dit gewoon weer kunnen oplossen. Zo niet, bespreken we het gewoon hier lijkt mij.

Eerst Co speler uitschelden met ziektes en nu zulke uitspraken doen.
Kerel jij zat weken in die chat, waarom trok je je klep niet open en kom je nu janken omdat je van een stam Kata's krijgt.

Jij zou eerder de deelnemende stammen dankbaar moeten zijn dat zij voortouw hebben genomen om afspraken te maken, waar meeste spelers zich aan storen.
 
Reactiescore
533
Als ik persoonlijk zou zijn in de leiders chat dan had Res er nooit in gekund door jullie stamgenoot Lor
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/stab-losing-our-religion.201991/

Lorenze spelend op Axfire zat in de leiders chat namens Res.
Dat Lorenzo de afspraken niet had meegedeeld in de stamchat van Res staan wij los van en kunnen jullie beste navragen aan hem waarom die dat niet had gedaan.

Hele leiders chat is gemaakt geworden om leiders van stammen uit te nodigen om afspraken te kunnen maken, zodat W65 niet na paar maanden veelal grijs zal worden (bb's doordat spelers wereld verlaten).
De uitnodiging naar de stamleiders is via Skype - PM en zelfs AF gedaan of ze willen deelnemen.
Dus niemand wordt van te voren uitgesloten.

Tot paar dagen terug horen of vernemen we vanuit Res geen reactie, dit terwijl Lorenzo gewoon in de leiders chat zit.
Totdat de stam ~UF~ Kata's smijt op Axfire, pas dan komen jullie in actie.

Dit staat in zijn geheel los van dat account Johnny vv gaat draaien van speler ImNotJens.
Eerste instantie gaven jullie aan om dit te doen, doordat ImNotJens dit had gevraagd of Johnny tegen IMA wilde deffen.
Later gaven jullie aan, dat ImNotJens had aangegeven dat jullie zijn dorpen mochten overnemen, omdat hij ermee zou stoppen.

Op moment dat jullie VV draaien van ImNotJens worden zijn stamgenoten door Res aangevallen.
Daarop geven jullie als antwoord dat de samenwerking tussen Johnny en Cv is en dat Res hier buiten staat.
Spelers van CV die tegen Res aan het aanvallen waren, stoppen op W65 toen zij erachter waren gekomen dat ImNotJens VV had afgegeven aan Johnny.

Los van bovengenoemde willen jullie als team Johnny in de leiders chat.
Jullie krijgen een invite en we voeren een gesprek.
Hierbij geven jullie duidelijk aan dat jullie standpunt zal blijven dat Johnny VV buiten de stam zal doen.



Dat de deelnemende stammen tegen VV buiten de stam zijn, hebben jullie zelf kunnen lezen.
Dat de stammen akkoord bereiken om geen VV buiten de stam zullen doen, hebben jullie ook deels kunnen lezen.
Waarom wordt er dan nu zo geschopt tegen Mark, terwijl er 4 stammen zijn die tegen VV buiten de stam zijn.



Jullie blijven bij jullie standpunt om toch VV te doen buiten de stam, terwijl de deelnemende stammen dit niet willen.



Het zijn 4 stammen, waar de MB's - DU's en PbG's ook onder vallen.
De andere stammen worden niet uitgesloten om deel te nemen.
Via Skype - PM en AF zelfs zijn ze uitgenodigd geworden.
Ik kan hier best boos om worden. Ik probeer mijn best te doen niet te veel kritiek te geven op hoe jullie spelen en wat jullie doen. Omdat nogmaals ik vind dat gevechten moeten gespeeld worden op TW.

Maar dan lees ik het volgende:
Dit staat in zijn geheel los van dat account Johnny vv gaat draaien van speler ImNotJens.
Eerste instantie gaven jullie aan om dit te doen, doordat ImNotJens dit had gevraagd of Johnny tegen IMA wilde deffen.
Later gaven jullie aan, dat ImNotJens had aangegeven dat jullie zijn dorpen mochten overnemen, omdat hij ermee zou stoppen.

Op moment dat jullie VV draaien van ImNotJens worden zijn stamgenoten door Res aangevallen.
Daarop geven jullie als antwoord dat de samenwerking tussen Johnny en Cv is en dat Res hier buiten staat.
Spelers van CV die tegen Res aan het aanvallen waren, stoppen op W65 toen zij erachter waren gekomen dat ImNotJens VV had afgegeven aan Johnny.
Ik had al even kort aangekaart dat jullie daarin een "vuile rol" hebben gespeeld door leugens te verspreiden... En ik heb dat lang verzwegen omdat ik het niet nodig vind alles voor de hoop te komen gooien.
Maar als je er dan toch zelf over begint dan kan ik niet anders dan het heleverhaal te vertellen...

upload_2019-1-11_9-53-27.png

Zoals je kan zien heb je daar mooie leugens lopen verkondigen in de hoop dat justfortheshow zou quiten. Wat die avond ook gebeurde trouwens (met lekker interns voor Corus als resultaat)... Dus niet afkomen met je excuus van "cv spelers zijn gestopt omdat jullie vv'de". CV spelers zijn gestopt omdat jullie verhaaltjes hebben lopen wisjmaken over de grote boze Johnny.

Je zegt hier: We willen afspraken zodat hele werelden niet op grijs gaat ==> Wel wij willen dit duidelijk ook. We willen daarover gerust afspraken maken, maar een alles of niets-deal zoals door jullie wordt ge-eist. Waarbij dat als je het niet akkoord bent met 1 punt automatisch betekent dat je uitgesloten wordt voor kata-gebruik en cf's lijkt me absurd en net grijs gaan stimuleren.

Ik wil ook nog zeggen dat het niet gaat over de kata's op axfire. Het kan dat het een katalysator was. Maar niemand in Res wist van dergelijke afspraken en Res was niet de enige...
 

DeletedUser34690

Guest
Eerst Co speler uitschelden met ziektes en nu zulke uitspraken doen.
Kerel jij zat weken in die chat, waarom trok je je klep niet open en kom je nu janken omdat je van een stam Kata's krijgt.

Jij zou eerder de deelnemende stammen dankbaar moeten zijn dat zij voortouw hebben genomen om afspraken te maken, waar meeste spelers zich aan storen.


En dit is dus waarom jij/jullie een hoop mensen irriteren, continu maar alles verdraaien en leugens verspreiden. Heb ik een gevoelige snaar geraakt met het feit dat het jullie nu wat moeilijker afgaat nu de interns even op zijn?

Ik heb je co-speler nooit uitgescholden met ziektes, ik zei tegen hem dat ik al gewaarschuwd was voor zijn gedrag, vervolgens citeerde ik overduidelijk iemand want in die zin die jij bedoelt staat ook 'er werd mij verteld'. Enorm vervelend dat jij dit nu opnieuw zo verdraait.

Nogmaals: team johny zat niet in Res tijdens die gesprekken, en ik was gewoon aanwezig in die chat toen maar er werd zoveel gespammed en uiteindelijk kwamen de meesten er niet over uit wat er als straf zou worden gebruikt.. ik heb dit toen even op zijn beloop gelaten, totdat Johny er 2 weken geleden zelf over begon.

Je kunt nu weer proberen mij buiten te sluiten maar dan stel ik voor de afspraken hier gewoon openbaar te bespreken zodat we geen last hebben van jouw kinderachtige gedrag.
Er zijn namelijk ontzettend veel mensen die zich aan jou irriteren.
 

DeletedUser73636

Guest
Het moddergooien naar elkaar zou eigenlijk wel eens mogen stoppen.
Iedereen kan met verhalen komen opzetten maar daar maken we geen mooie, correcte wereld van.

We hebben een discord en skype gesprek met de leiders van de gehele top 6-7 stammen.
Ik veronderstel dat als we gewoon op een normale manier discussiëren we er wel netjes gaan uitkomen, ik ben het ook niet eens met bepaalde speelmethodes van enkele stammen/spelers maar probeer dat ook te bespreken met desbetreffende stammen/spelers.
 
Bovenaan