Einde wereld 3

Reactiescore
1.700
Sebastiaan en Lars. Hoe hun accounts hier heette weet ik niet meer. Maar spreek me maar aan, rover ram.
 
Reactiescore
556
Sebastiaan en Lars. Hoe hun accounts hier heette weet ik niet meer. Maar spreek me maar aan, rover ram.
weet ik ook niet :p
maar ik speel niet op 59, was alleen benieuwd wie er nog van w3 waren daar.
 

DeletedUser17616

Guest
Ruim 5 jaar na het sluiten van de wereld zitten we nog altijd op dit forum,
 
Reactiescore
499
En terecht :)
 

DeletedUser17616

Guest
Alweer / nog steeds. Maar alweer te warm, zo rond de 21 is een mooie temperatuur.
 
Reactiescore
1.383
Netherlord en Bertsali nog aanwezig? Weet nog goed, wat is het, 9-10 jaar terug (?). Bertsali wilde mijn 60 tal dorpjes hebben in continent 7 en Netherlord was de grote beschermengel :D
 

DeletedUser17616

Guest
Op de valreep van 2018, nog 1 berichtje.
Sinds begin sept. ben ik helemaal gestopt met TW na de zoveelste hack en bot gebruik. Dit bevalt prima (niet gedacht) zelfs geen tw afkick kriebels gehad (ook niet verwacht).
Nog 1 bericht op de wereld waar ik ooit begonnen ben. Achteraf de allerleukste wereld van TW. Ik wil een ieder die op deze wereld gespeeld heeft daarvoor bedanken. Het ga jullie goed!

Gpz900r signing off.

Sayonara!
 
Reactiescore
1.700
Op de valreep van 2018, nog 1 berichtje.
Sinds begin sept. ben ik helemaal gestopt met TW na de zoveelste hack en bot gebruik. Dit bevalt prima (niet gedacht) zelfs geen tw afkick kriebels gehad (ook niet verwacht).
Nog 1 bericht op de wereld waar ik ooit begonnen ben. Achteraf de allerleukste wereld van TW. Ik wil een ieder die op deze wereld gespeeld heeft daarvoor bedanken. Het ga jullie goed!

Gpz900r signing off.

Sayonara!

Succes kerel. Ik ben ook al een tijd gestopt, hang alleen nog af en toe rond op dit forum.
 
Bovenaan