Wereld 66 - Wijzigingen premium Beurs

DeletedUser78972

Guest
Abusers hou je toch wel, dit is een leuke smoes om meer geld binnen te harken.
Het heeft meer nadelen dan voordelen, steek dan maar meer geld in botdetectie of scriptcontrole ipv wijzigingen waar de meeste spelers de dupe van worden.

Staat innogames miss voor innengames?:p
 
Reactiescore
8
dan zullen de co's er ook van tussen gaan want de ene speler zal gs ruilen op een andere wereld om zijn deel van de pp te kunnen "betalen" nu zal de speler die op een ander account gaat pp moeten betalen met echt geld.
 

DeletedUser60039

Guest
Had nog redelijk wat pp staan, maar dan nog het is vergif.Koop je niets, dan blijf je hangen of zal de abuser je edelen.
Ze zouden beter, voor die items opdrachten laten doen, als je zoveel gm slaat dat je wimpel ofso krijgt. En dat kopen eruit.
Voor sommige mensen is het mss ook niet finacieel haalbaar om punten te kopen, nuja ik blijf er bij. Door dit allemaal in te voeren eeft tw het spel wel een beetje verziekt.
 

DeletedUser78972

Guest
We hebben wel leuke tijden gehad? :D Gelukkig had ik je geholpen, of Noobstiaan ging Doeistiaan zijn:rolleyes::p
Haha zeker een leuke tijd gehad mate.
Haha doeistiaan is overdreven maar je hebt wel is masterlijke dingen gedaan voor het acc Ja:)
Maar je vond de eventjes boosten zo leuk, btw je creditcard is nog gekoppeld:p
Maar zal je niet misbruiken hoor haha
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
Haha zeker een leuke tijd gehad mate.
Haha doeistiaan is overdreven maar je hebt wel is masterlijke dingen gedaan voor het acc Ja:)
Maar je vond de eventjes boosten zo leuk, btw je creditcard is nog gekoppeld:p
Maar zal je niet misbruiken hoor haha

Jij niet nee :engel::engel::engel:
 

DeletedUser75954

Guest
He,he,eindelijk hebben jullie er wat aan gedaan,goed werk.
Ik ken namelijk iemand die dit ook deed,er misbruik van maken....
 

DeletedUser61134

Guest
Fix me je creditcard, kwil een zomerauto, een casual auto en een sportauto :eek:

Dek momenteel alleen de eerste en een mix vd andere twee :eek:
Moet 3 dedicated auto's hebben voor mezelf snapje
 
Bovenaan