Speedronde #3900 - Special ronde

Reactiescore
575
#3900 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Maandag 07-01-19 19:00
Einde: Vrijdag 11-01-19 22:00
Scenario: Alternatief
Special ronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Maandag 07-01-19 19:00
* Einde: Vrijdag 11-01-19 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 2
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De stam met de meeste boostdorpen wint! Indien er meerdere stammen zijn met evenveel boostdorpen, wint de stam met de meeste punten.
* Prijs: De top 10 van de winnende stam krijgt 100 premium punten ieder.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja, 2 per speler
* Bonusdorpen: ja, 2 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 3000 punten (snelheid: 50%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 30 minuten
* Stamleden: Er zijn vooraf ingedeelde stammen actief.
* Gesloten stammen: ja
* Boerderijlimietregel: ja, 1200 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Deze ronde draait maandag t/m vrijdag alléén tussen 19:00 uur en 22:00 uur. Deze tijden kunnen mogelijk iets afwijken, afhankelijk van de beschikbaarheid van de moderator. Voor alle duidelijkheid: dit is één ronde die doorloopt buiten de speeltijden. Buiten de speeltijden is er een aanvalsstop en wordt de speedwereld offline gehaald. De ronde zelf loopt dus door als één geheel, maar inloggen is enkel mogelijk tussen deze uren. Vanaf 21:55 uur is het niet meer mogelijk aanvallen te versturen. Aanvallen die aankomen na 22:00, zullen bezoeken worden en dus geen schade aanbrengen. Bouwopdrachten die uitgevoerd worden na de sluitingstijd, zullen niet werken. Het heeft dus ook geen zin meer om bouwopdrachten aan te zetten.

(!) Dinsdag bij de start van de ronde zullen een viertal boostdorpen worden geplaatst, welke te zijn herkennen aan het grote aantal punten (ca. 75.000 punten). LET OP: het tijdstip waarop de boostdorpen worden geplaatst, is gewijzigd.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
575
Beste spelers,

De draaitijden van deze ronde kunnen enkele minuten afwijken. Deze ronde moet handmatig worden geopend, waardoor de activering afhangt van de beschikbaarheid van de moderator. Indien deze ronde nog niet is geactiveerd of gesloten na 5 minuten na de deadline, zouden we jullie willen vragen om actief op zoek te gaan naar een moderator. Je kan hiervoor bij voorkeur contact opnemen op de volgende manier:

Open een supportaanvraag via deze link op Wereld: Speedwereld.

We hopen dat dit niet nodig zal zijn, maar jullie kunnen ons altijd zo contacteren als we het even uit het oog verloren zijn of zijn verhinderd. Aarzel niet om initiatief te nemen als het te lang duurt!

Alvast veel succes!

Met vriendelijke groeten,
Jullie tribalwars.nl team
 
Reactiescore
133
Ronde is helaas al gespeeld, daarom prefereerde ik dat de boostdorpen al vanaf de start zouden liggen. Zodat er gelijk druk komt of een keuze voor de boostdorpen.
 
Reactiescore
2.064
Kunnen we ergens al de gastingang bekijken?
 

DeletedUser71679

Guest
jammer dat de wereld eigelijk al wel beslist is er staan nog maar 15 spelers die nog kans hebben de rest is morgen in het eerste uur hoe dan ook weg

leuk die boost dorpen maar als er donderdag nog maar 2 - 5 spelers zijn is het geen eens stijd meer

maar mischien voor ronde 4000 een goede om dan een ander week durende contest te maken
ik heb wel wat leuke ideeen dus als er een poll of het tribalwars team belang bij ideeen heeft dan kan hij me altijd even aanspreken of mijn in een push melding geven dan zal ik zeker mijn ideeen delen
 
Reactiescore
2.064
Half uurtje later gestart op somniare, en sta toch op een mooie 1e plek! Moet er wel bijzeggen, weinig weerstand gehad kwa defensief.
Bedankt @tim010 voor linkje!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
575
Gezien het huidige verloop van de ronde hebben we mede naar aanleiding van ontvangen feedback besloten om de boostdorpen al eerder op de ronde te plaatsen. Dit betekent dat vanaf vanavond 19 uur de boostdorpen op de kaart aanwezig zullen zijn.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Wel beter gaan de andere stammen ff samenwerken of de ronde is morgen in het eerste uur gespeeld
 
Reactiescore
133
jammer dat de wereld eigelijk al wel beslist is er staan nog maar 15 spelers die nog kans hebben de rest is morgen in het eerste uur hoe dan ook weg

leuk die boost dorpen maar als er donderdag nog maar 2 - 5 spelers zijn is het geen eens stijd meer

maar mischien voor ronde 4000 een goede om dan een ander week durende contest te maken
ik heb wel wat leuke ideeen dus als er een poll of het tribalwars team belang bij ideeen heeft dan kan hij me altijd even aanspreken of mijn in een push melding geven dan zal ik zeker mijn ideeen delen

Je kan ook een topic openen op dit forum, om de activiteit te boosten van dit forum. Dan komt er een open discussie.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Je moet ze allemaal wegspelen! Het is niet omdat jij van je winst al zeker bent dat de allerlaatste geen recht meer heeft op zijn 5 minuten overlevingsstrijd morgen. Zo is het altijd al geweest op special rounds :p
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Je moet ze allemaal wegspelen! Het is niet omdat jij van je winst al zeker bent dat de allerlaatste geen recht meer heeft op zijn 5 minuten overlevingsstrijd morgen. Zo is het altijd al geweest op special rounds :p

Ach, het was een leuke strijd maar morgen is de ronde echt klaar hoor..

Mocht de gespeelde ronde na morgen gesloten worden in ruil voor een nieuwe ronde op de vrijdagavond heb ik daar geen bezwaren tegen :p
 
Reactiescore
338
Je moet ze allemaal wegspelen! Het is niet omdat jij van je winst al zeker bent dat de allerlaatste geen recht meer heeft op zijn 5 minuten overlevingsstrijd morgen. Zo is het altijd al geweest op special rounds :p

Wel handig dan dat je kan blijven restarten :D zo zijn kan de wereld onmogelijk vroegtijdig sluiten
 
Reactiescore
133
Wel handig dan dat je kan blijven restarten :D zo zijn kan de wereld onmogelijk vroegtijdig sluiten

Als er mensen restarten is dat alleen een kwestie na BB aanvallen. Ik snap dat het voor de fun moet zijn dat je kan restarten, maar ik snap ook dat als je ziet dat één stam (LK!) zoveel meerr punten heeft dan een ander dat het gedaan is.
 
Bovenaan