Top & Flop stammen

DeletedUser77704

Guest
Klopt Jah. We zijn nog niet op ons sterkst :(

Maar toch owenen we fix al, zegt genoeg he hihi

Ach je hebt een stuk van een muizenstaart afgesnoept niet zo spannend nog ;) Als je dat ownen noemt (ps: muis leeft nog)

Tegen de grotere heren lukte het nog niet bepaald zoals Vetus en Shake waar verwoede pogingen op zijn gedaan, gaan meemaken of jullie dan al wat meer op je top zijn ;)
 

DeletedUser79906

Guest
Ach je hebt een stuk van een muizenstaart afgesnoept niet zo spannend nog ;) Als je dat ownen noemt (ps: muis leeft nog)

Tegen de grotere heren lukte het nog niet bepaald zoals Vetus en Shake waar verwoede pogingen op zijn gedaan, gaan meemaken of jullie dan al wat meer op je top zijn ;)

Vervolgens hebben jullie nog nooit de ''grote spelers'' aangevallen. (correct me if wrong)
 
Reactiescore
967
Ach je hebt een stuk van een muizenstaart afgesnoept niet zo spannend nog ;) Als je dat ownen noemt (ps: muis leeft nog)

Tegen de grotere heren lukte het nog niet bepaald zoals Vetus en Shake waar verwoede pogingen op zijn gedaan, gaan meemaken of jullie dan al wat meer op je top zijn ;)

Noem je Trippey nou slecht?
 

Deleted User - 24028

Guest
Haha altijd grappig als iemand zich ineens serieus gaat verdedigen :D
 

DeletedUser79906

Guest
Bouwvakkers zijn ook zielig, lange werkdagen, weer of geen weer, onderbetaald, hoge werkdruk. Is helaas huidige economische klimaat.

Het onderbetaald gedeelte ligt er ook maar net aan of ze onder een werkgever werken of ZZP'er zijn. Plus als baas heb jij het vast vrij goed:O
 

DeletedUser77704

Guest
Het onderbetaald gedeelte ligt er ook maar net aan of ze onder een werkgever werken of ZZP'er zijn. Plus als baas heb jij het vast vrij goed:O

Personeel op 1, keer me zelf geen cent meer uit als mijn personeel. Maar ook ZZP'ers hebbenhet in de bouw dat niet makkelijk nu, ondanks hoogtij dagen nu naar jaren crisis nog moeite alles vol te houden en rond te brijen. Ook zie je kwaliteit achteruit hobbelen door het snelle moeten en stampen waardoor de echte kwaliteitsmensen teveel onder druk staan door budgetten.

Budgetten zijn uit crisistijd (toen werd project gestart tegen lagere prijzen) nu zijn alle materialen duurder maar moeten binnen budget blijven dus word er op zaken bezuinigd waar je eigenlijk niet op kan bezuinigen zoals materieel en personeel.


Zo is het ook met Fix, in begin budgetten gemaakt uiteindelijk veranderd wereld, zit aan verkeerde kant van budget en kan alles klappen opvangen. Kan dan wel kamikaze gaan plegen maar dan kan je beter uit solide basis en verdediging gaan groeien richting de toekomst. Dat is beter dan je bedrijf zomaar kopje onder te laten gaan en iedereen te ontslaan.
 
Reactiescore
1.075
Modus heeft gewoon geluk dat ik nog geen front heb.
Maar SeAstine. Is coming:cool:
 
Bovenaan