Top & Flop spelers

DeletedUser20001

Guest
Was een mooie massa gepland om 08.00 uur 's ochtends. Maar er is door Fix gewoon uitstekend gedefft. Alle credits dan ook vooral naar Vetus zelf.
 

DeletedUser79357

Guest
Lijkt op een kata actie? :0 op profiel zouden 24 dorpen moeten staan maar het zijn er nog maar 17, misschien moet tw stats nog geupdate worden?
 

DeletedUser79357

Guest
Ik zie net dat er 7 dorpen barbaar geworden zijn, is dees stout geweest? :0
 
Reactiescore
768
Maar weer eens tijd om mensen wat veren toe te stoppen. Dat vindt iedereen toch leuk als hun ego wordt gestreeld :p. Aangezien er nog 4 grote stammen zijn richt ik me vooral daarop (sorry voor de overige :().

Beste speler:
- Qua.:
Bij Qua. ga ik momenteel voor h3llvsheaven als beste speler. Heeft een goede plaats op de ODA lijst en daarnaast redelijk wat winsten behaald op Robinnibor. Ben benieuwd wat de toekomst van dit account is.
- Nova: Bij Nova noteer ik twee accounts: .RidingMyDirtyPony en The Rainbowchicks. Beide accounts heb ik mogen ervaren van hun acties en Riding gaat natuurlijk lekker met die eerste plek. Normaliter staan altijd van die interners eerste die vrij weinig kunnen, maar dit account heeft wel skills. Verder zijn de mannen van Rainbow een gevaarlijk account. Op meerdere werelden goed gepresteerd en hebben hier toch even Rikkert weggenobled (met anderen van Nova natuurlijk :p)
- Modus: Hier ga ik voor een van de meest vervelende personen om tegen je te hebben met deffen. Als het goed is (mag mij verbeteren) speelt Warre op schedel? Warre is altijd een actieve speler geweest die heel toegewijd is aan het spelletje. Actief als het maar zijn kan. Verder komt Schedel altijd ver op werelden met goede resultaten. Dat account moeten een vlaggen hebben, nondeju.
- Fix: Shakedown8. Desondanks dat Shakedown nu wat bb's heeft gepakt ben ik ervan overtuigd dat dit account toppers bevat. Bewezen op meerdere werelden en het gaat hier ook niet slecht.

Beste stam:
Dit vind ik nog te vroeg om te zeggen. Fix. heeft veruit de meeste ODD. Dat is natuurlijk logisch aangezien dat Qua. en Modus een BG hebben en door Fix. heen moeten om bij elkaar aan te sluiten. Nu komt Nova ook aan het front van Qua. en Modus. Het is afwachten wat wanneer hier het vuurwerk afgaat.
De beste stam speler: Rage Parrot en .RidingMyDirtyPony. Rage Parrot zet zich ontzettend in voor Fix en staat nummer 1 op de ondersteuningslijst. Riding is ook niet vies met het versturen van ondersteuning en het oppakken van een VV.

Bij modus heb ik geen idee. Ik kan bij Qua. zeggen dat het te spreken valt dat het blok Rapunzel, SatJ, kurtroos, Thats What She Said. en een beetje h3llvsheaven goed deden samenwerken en niet vies waren om clears of OS aan elkaar te verspillen met de aanval op l0rsl4.

Het grootste ego:
Elke stam heeft wel spelers met een ego. Iedereen ervaart iemands zijn ego ook telkens anders.

Beste leider: Justin
voor Fix., verzet ontzettend veel werk voor de stam, Devin voor Modus en Jonathan voor Qua. Goede georganiseerde stammen met een goede safe. Bij Nova heb ik eigenlijk geen idee :$.

Slechte leider: Macnate
heeft uiteindelijk gefaald met S-L, is ook lastig tegen twee/drie fronten.

Meest overschatte stam:
Te vroeg om te zeggen, moet nog gaan blijken in de toekomst.

Meest onderschatte stam:
Ook lastig om te zeggen, maar als ik Fix. zou zeggen, dan is het met een gekleurde bril natuurlijk :p. We willen ons maar moeten bewijzen.

Meest overschatte speler:
Ik noem nooit iemand overschat. Daarmee kun je alleen maar jezelf mee snijden.

Meest onderschatte speler:
Hmm, ik ben wel benieuwd naar Claujo van S-L. Heeft een hele hoge ODD en staat gewoon top 25 in een vallende stam. Benieuwd hoe zijn toekomst eruit ziet.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Schedel
, The Taste Of Iron, The Rainbowchicks, .Ridingmydirtypony en skydopanda

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mensen die zitten te stoefen en een grote mond hebben. Heb er een paar op het AF voorbij zien komen :p.

Mooiste speler naam:
Dat kan alleen maar Noob zijn. Heerlijk woord blijft dat en dan top 10 staan! De naam QQEEZZ is te benoemen waard. Blijkbaar is het een bedrijf in Amsterdam.

Mooiste stam naam: Fix.


Het tofste topic:
Alles waar inhoudelijk gediscussieerd kan worden.

Het domste topic:
Rooftochten, farmen en praathoek (niemand praat überhaupt daar meer)

Favoriete forum poster:
The Taste of Iron.
en Alex Lannon. Bij Qua. vind ik .Little Red Riding Hood enigszins sympathiek overkomen. Vanuit Nova wordt er niet vaak gepost volgens mij.

Minst favoriete forum poster: Leisele
, Een anti Fix. troll die alle posts tegen Fix. liked en totaal niet inhoudelijk gediscussieerd heeft. Wat tegen de Fix. posters gepost wordt is waarheid. Vast wel een aardige gast :).

Dikste wannabe op het forum:
Dat was Rikkert.

Dikste wannabe in het spel:
Nog niet iemand via de PM gehad die een grote mond had ofzo. Geen slechte ervaringen met spelers.

Meest belovende speler voor de toekomst: Beyond Godlike

Meest belovende stam voor de toekomst: Hopelijk Fix. haha

Mooiste profiel foto van spelers:
The Fallen Angel, een plaatje dat iets te maken heeft met de naam van het account.

Mooiste profiel foto van stammen: Qua.

Grootste blunder: Voor mij is dat OS sturen naar een verkeerd dorp, blijft altijd heerlijk he.

Mooiste actie van de wereld:
De aanvallen van Qua. en Modus op Fix. Rikkert op zijn gezicht gegaan en nog een grote mond op het AF. De rest volgt nog wel!
 
Bovenaan