Nogmaals verhoging dominantie

DeletedUser69389

Guest
Bwa er zijn anders langs beide kanten gewoon aanvallen aan het lopen.
met Cona zijn kutinstellingen kan je ook niks tegoei doen!
Het ergste is nog dat die zelf dan te pussy is om deze classic te spelen.

@koenyboo speelkwartier is over. Je juf heeft je al geroepen om terug naar het lokaal te gaan.
 
Reactiescore
660
Wie speelt er eigenlijk op Brokk?
 
Reactiescore
660
Niels dialgaman of zoiets en Pride Emile?

Ik heb de wereld natuurlijk totaal niet gevolgd maar als ik puur op de ranking af ga dan zou ik zeggen dat deze wereld een hapklare brok moet zijn voor Rect, niet?
 
Reactiescore
461
Niels dialgaman of zoiets en Pride Emile?

Ik heb de wereld natuurlijk totaal niet gevolgd maar als ik puur op de ranking af ga dan zou ik zeggen dat deze wereld een hapklare brok moet zijn voor Rect, niet?
Niet echt, romeinse kruiden & co bezitten meer dorpen dan Rect & co.
Alleen heeft rect al meer dorpen van kruiden genomen dan omgekeerd, dit terwijl kruiden de stam rammen aan het internen is/was. Wat overigens te begrijpen valt want dan zou zoals al eerder vermeld de classic al zijn afgelopen en zou er niet echt een strijd geweest zijn tussen de 2 grootste stammen deze classic, welke nu wel bezig is.
Rect heeft in het begin ook redelijk wat bbs geedeld etc om aan de huidige dominatie te komen dus kruiden valt niets te verwijten.
Alleen zijn de 'rotte appels' in Rect nu weg en word er niet meer op zo een manier voor de dominatie gegaan maar is er nu een leuke oorlog bezig tussen kruiden & co en rect & co, het kan dus nog alle kanten op.
Het is een zwak excuus dat er nu een nieuwe leiding zit binnen Rect en dat ze daarom nu dan ook niet meer aangesproken mogen worden hoe dat ze in het begin aan hun dominatie zijn geraakt, maar daarom word er kruiden ook niets kwalijk genomen dat ze rammen internen, buiten een paar triggered reacties :p
Atm is en word het een leuke fight om de eindstrijd en alles zal in beide stammen netjes verlopen, er gaan geen bijkomende interns of bbs geedeld worden om de dominatie te verhogen, alleen maar elkaar en co.
 
Reactiescore
853
Niels dialgaman of zoiets en Pride Emile?
Nee andere Niels, weet zijn AF niet en inderdaad Pride Emile.

Ik heb de wereld natuurlijk totaal niet gevolgd maar als ik puur op de ranking af ga dan zou ik zeggen dat deze wereld een hapklare brok moet zijn voor Rect, niet?
Mwah valt mee, wereld is nog lang niet beslist maar ik zou wel zeggen dat Rect in het voordeel is. Rect moet namelijk een account buiten IVXX wegspelen (timan/raph) om een groter front te maken terwijl IVXX en co accounts uit Rect moeten wegspelen. Met die OS regel op deze wereld is dat toch wel echt een verschil.
 
Reactiescore
660
Bedankt kerels, zo kan ik weer een beetje volgen.
 
Reactiescore
2.303
Niels dialgaman of zoiets en Pride Emile?

Ik heb de wereld natuurlijk totaal niet gevolgd maar als ik puur op de ranking af ga dan zou ik zeggen dat deze wereld een hapklare brok moet zijn voor Rect, niet?
Niels van dorpe, Ikzelf, Philippe (jack torrance) en nu ook Thomas (Jack Daniels).
Stevig teampke
 
Reactiescore
2.303
Pho, wist niet dat je me zo goed schatte!
 
Reactiescore
461
Nee andere Niels, weet zijn AF niet en inderdaad Pride Emile.


Mwah valt mee, wereld is nog lang niet beslist maar ik zou wel zeggen dat Rect in het voordeel is. Rect moet namelijk een account buiten IVXX wegspelen (timan/raph) om een groter front te maken terwijl IVXX en co accounts uit Rect moeten wegspelen. Met die OS regel op deze wereld is dat toch wel echt een verschil.
Langs de andere kant is kruiden dan in het voordeel dat ze met 6 aan het front druk kunnen zetten en kunnen edelen, terwijl wij maar met 4 accounts aan het front liggen
 

DeletedUser69389

Guest
Langs de andere kant is kruiden dan in het voordeel dat ze met 6 aan het front druk kunnen zetten en kunnen edelen, terwijl wij maar met 4 accounts aan het front liggen
Jullie hebben ook Haas die standaard 2K incs dropt.
 
Reactiescore
1.094
Als er nog 2 of meerdere stammen strijden in een kansrijke positie dan vind ik het logisch dat de wereld langer open blijft.
Hebben daar in het verleden (vorige cl's) genoeg om zoiets gevraagd, dus eenmaal een logisch gevolg dat er eindelijk gehoor aan wordt gegeven

Een in-game stemming houden vind ik nooit een goed idee overigens. We hebben al een paar keer gezien dat dat niet werkt. Je kan namelijk niet verantwoorden hoe een speler van 2k evenveel stemrecht heeft als iemand van 1,5 mil punten. Als een wereld in de eindfase zit of nadert, dan zie ik niet het nut van de mening van een speler met 4 dorpen. Kleine spelers moeten beschermd worden, maar je moet daarin ook kunnen relativeren, en met die stemmingen wordt dat nooit gedaan.
 
Reactiescore
660
Als er nog 2 of meerdere stammen strijden in een kansrijke positie dan vind ik het logisch dat de wereld langer open blijft.
Hebben daar in het verleden (vorige cl's) genoeg om zoiets gevraagd, dus eenmaal een logisch gevolg dat er eindelijk gehoor aan wordt gegeven

Een in-game stemming houden vind ik nooit een goed idee overigens. We hebben al een paar keer gezien dat dat niet werkt. Je kan namelijk niet verantwoorden hoe een speler van 2k evenveel stemrecht heeft als iemand van 1,5 mil punten. Als een wereld in de eindfase zit of nadert, dan zie ik niet het nut van de mening van een speler met 4 dorpen. Kleine spelers moeten beschermd worden, maar je moet daarin ook kunnen relativeren, en met die stemmingen wordt dat nooit gedaan.

Ik highlight @Duckje hier even, dat hij het ook effectief leest want dit is gewoon correct.
 
Bovenaan