Top & Flop stammen

DeletedUser71240

Guest
"Het is al veel te lang veel te proper op het AF, lets throw some mud"

Ik begin Qua. steeds leuker te vinden :oops:
 

DeletedUser79853

Guest
Dus eigenlijk gaat pjvo zeuren over een cluster dat die gaat internen wat niet bekend was bij de een of ander.
Trippey edelt daar dorpen met hetzelfde doel als pjvo.
Ze edelen zowat op hetzelfde moment dus niemand maakt een clusterfuck.
En daarna probeert pjvo gelijk te halen op het AF en proberen fix zwart te maken dat ze clusterfucks maken?
Best wel jammer dat dit zo moet.
Misschien kan pjvo dit beter in-game oplossen ipv op het AF.
Het is toch niet zo ver gekomen met tw dat we om alles gaan janken op het AF.
Ofja zo ver is het wel al gekomen;).
 
Reactiescore
967
Waarom edelt Trippey überhaupt bbs daar? Dat account begint ondertussen 3 verschillende clusters te vormen, zou bijna denken dat ze weg proberen te komen van iets of iemand:rolleyes:
 
Reactiescore
768
Waarom edelt Trippey überhaupt bbs daar? Dat account begint ondertussen 3 verschillende clusters te vormen, zou bijna denken dat ze weg proberen te komen van iets of iemand:rolleyes:

Daar heeft Fix haar redenen voor, maar ik ben het wel met je eens :p. Allemaal van die clusters overal zou ik niet fijn vinden xD
 

DeletedUser22896

Guest
Dus eigenlijk gaat pjvo zeuren over een cluster dat die gaat internen wat niet bekend was bij de een of ander.
Trippey edelt daar dorpen met hetzelfde doel als pjvo.
Ze edelen zowat op hetzelfde moment dus niemand maakt een clusterfuck.
En daarna probeert pjvo gelijk te halen op het AF en proberen fix zwart te maken dat ze clusterfucks maken?
Best wel jammer dat dit zo moet.
Misschien kan pjvo dit beter in-game oplossen ipv op het AF.
Het is toch niet zo ver gekomen met tw dat we om alles gaan janken op het AF.
Ofja zo ver is het wel al gekomen;).

Beste ik speel niet op PJVO
 
Reactiescore
141
Wij willen gwn de hele wereld veroveren, begin dan overal clusters te maken.
Voordeel is dat wij dan net als iedereen kunnen gaan zeuren dat er cfs ontstaan :)
 
Reactiescore
967
Wij willen gwn de hele wereld veroveren, begin dan overal clusters te maken.
Voordeel is dat wij dan net als iedereen kunnen gaan zeuren dat er cfs ontstaan :)

Vreemde manier van te werk gaan... als ik op de statistieken mag afgaan althans. Ach aan het edellimiet zal het niet liggen in ieder geval:oops:
 
Reactiescore
141
Vreemde manier van te werk gaan... als ik op de statistieken mag afgaan althans. Ach aan het edellimiet zal het niet liggen in ieder geval:oops:

Ben nu maar aan t jennen. Je snapt toch wel dat we gek worden van die valse beschuldigingen? Edellimiet ligt het niet aan nee :engel:
 

DeletedUser79988

Guest
Even een algemene observatie.

Fix lijkt altijd problemen te hebben met ieder ander. Hoor nou nooit is dat modus 'perongeluk' kata op hoofdgebouw zet. Of dat nova cf's bij qua edelt. Fix lijkt een mooie magneet en veroorzaker van al deze problemen.

Als eerder gezegd. Fix. flop
 

DeletedUser71240

Guest
When the tears come streaming down your face.
Because you lose a barb you can't replace.
When you love it, but it goes to waste.
What could it be worse?
 
Reactiescore
215
Even een algemene observatie.

Fix lijkt altijd problemen te hebben met ieder ander. Hoor nou nooit is dat modus 'perongeluk' kata op hoofdgebouw zet. Of dat nova cf's bij qua edelt. Fix lijkt een mooie magneet en veroorzaker van al deze problemen.

Als eerder gezegd. Fix. flop

Zeiken gewoon niet zo snel.
 

DeletedUser79906

Guest
Je gaat in dave zijn cluster edelen ( duidelijke clusterfuck) , pakt nu 2 dorpjes erbij nadat de meeste dorpen door pjvo al enkele dagen geeedeld zijn. Je moet de rollen niet omdraaien. Maar blijkbaar durven jullie toch niet eerlijk de strijd aangaan.

Ik Zou het ook waarderen als jullie uit mijn cluster blijven:
mw9smb.jpg


p.s Rood ben ik
 

DeletedUser79564

Guest
wat mij vooral opvalt is dat spelers van qua en modus en hun MB al dan niet toegegeven dat ze MB zijn maar dat even ter zijde.
komen zeiken op het AF over fix.

met andere woorden stam 1 en 3 van de wereld die stam 4 willen klein krijgen maar er niet in slagen ondanks samenwerking en zwartmaken op het AF.
maar niet eens het lef hebben om de grootste bedreiging (stam 2) tegen te werken.
 

DeletedUser77704

Guest
Wat ik lachwekkend vind is wie wie nu clusterfuckt.

Situatie:

Dave leaved zijn stam die een NAP heeft met Qua. Reden? Onderling meningsverschil en met ruzie uit mekaar.

Wat doet Qua zonder overleg? Een ex-stamgenoot van NAP recruteren als intern zonder overleg met die NAP en zo midden in hun cluster edelen. Dus ipv dat Qua achter de leiding van hun NAP gaat staan werken ze hen juist tegen zonder iets te zeggen.

Over een CF en naai actie gesproken......
 
Bovenaan